/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
C-Media AC97 fejlkode 39.
Fra : axelbjarne
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 17-01-11 22:03

Det drejer sig om en ven af mig, som har en Windows XP home, hvor der er gult udråbstegn ved C-Media med fejlkode 39.

Da jeg så ville afinstallere den, bad den om CD'en til Office 2000, som jeg ikke mener er normalt.

Fejlmeddelsen når jeg prøver at installere en ny driver, er ca. som følger....

C:\DOKUMENT etc. Temp...

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 17-01-11 22:23

C-Media er et lydkort og har ikke noget med Office at gøre opdater driveren og se om ikke det hjælper: http://download.cnet.com/C-Media-AC97-Audio-Device/3000-2120_4-154785.html

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-01-11 04:48

Jeg kan netop ikke opdatere driveren, fordi så kommer fejlmeddelelsen:
C:\DOKUMENT etc. Temp...

Nu kommer jeg først der ud på torsdag, men så vil jeg afinstallere Office 2000, da jeg har på fornemmelsen der er noget rivende galt, siden den bad om CD,en fordi jeg ville afinstallere driveren C-Media....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-01-11 14:46

du kan hente drivere på nettet eller fra en cd og starte den derfra.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-01-11 17:26

Nu får jeg først afprøvet tingene på torsdag....

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 21-01-11 02:29

Hvordan driveren fra C-Media var blevet blandet sammen med Office 2007, ved jeg ikke, men da jeg afinstallere office 2007, kunne jeg installere driveren til C-Media, så nu virker lyden igen.

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 21-01-11 02:29

Tak for svaret o.v.n.. Først til mølle...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-01-11 19:55

Selv tak - godt du fik løst problemet