/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Billlige gummistøvler
Fra : Kirstineka
Vist : 1526 gange
100 point
Dato : 14-01-11 19:51

Hej Kandutter - og godt nytår.
Er der nogen derude, som har set billige gummistøvler str. 38 (ca. 300 kr) i en forretning i området Roskilde - Holbæk - Ringsted - m.m.
Det er vigtigt at det er en "rigtig butik" med åbningstid lørdag, da de skal gives som gave mandag morgen, så jeg har ikke tid til at købe dem via nettet.
De skal bruges til en kvinde som har heste og iøvrigt bor på landet, så det skal altså ikke være noget top-moderne, men de må da gerne være lidt "sjove". Har set på nettet at man kan købe nogle med nitter - altså sådan lidt rodeo-agtige, men det er ingen betingelse.
Jeg har kigget på tilbudsaviserne fra Kvikly - Føtex - Harald Nyborg - Bilka, men det er jo ikke alt der er med i tilbudsaviserne. Måske du har set noget i løbet af ugen i butikkerne.
Kom endelig med nogle bud.

Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-01-11 19:56

Hejsa.
Ja Kvikly i næste uge ...139 kr.
Det bliver ikke billigere.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-01-11 19:59

Ellers har skoringen.
http://www.skoringen.dk/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-01-11 19:59

Eller lidt bedre hos Harald Nyborg til 179 kr.

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 14-01-11 20:09

Hej Pia og Svend.
Tak for Jeres forslag, men jeg kan ikke se noget på "skoringen" og heller ikke på "Harald Nyborg", hvis I kan give mig et link, er det bare super.
Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-01-11 20:26

De eneste jeg kan se hos Harald Nyborg i størrelse 38, er sejlerstøvler til kr. 78,-
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7549&Grp=&n=45100

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 110 point
Dato : 14-01-11 20:28

Du kunne jo evt. kigge hos Spejder Sport i Roskilde:

http://www.spejdersport.dk/gummistoevler.aspx

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 14-01-11 20:38

Hej IBM.
Det er helt FANTASTISK - jeg har kigget i flere timer, jeg kunne ikke finde noget i Harald Nyborg, men det ser rigtig godt ud. Vi bor forholdsvis tæt Holbæk, hvor der er en forretning. Jeg tror også at Spejdersport er en god mulighed.
Jeg venter lige lidt, om der skulle komme nogle med et "sjovt indlæg" inden jeg lukker.
TAK indtil videre.
Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-01-11 20:41

http://www.skoringen.dk/
Klik på linket og på dame...så kommer der noget frem og du trukker på gummistøvler

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 14-01-11 20:43

Nu har jeg fundet ud af hver det gik galt da jeg søgte på Harald Nyborgs hjemmeside. Jeg søgte "støvler" og så fik jeg næsten kun ridestøvler, men hvis jeg søger "støvle" så kommer tilbudet på sejlerstøvler frem. Det er egentlig lidt underligt at deres søgemaskine ikke er lidt mere fleksibel.
Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-01-11 20:46

Spejdersport findes ikke i holbæk:
Du kan adresser her: http://www.spejdersport.dk/butikker.aspx

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 14-01-11 20:47

Hej Pia
Tak for din forklaring. Jeg er åbenbart meget primitiv, jeg kunne ikke finde støvlerne før du skrev hvordan jeg skal gøre. Tak for hjælpen - det er faktisk lidt sjove.....
Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 14-01-11 20:50

Hej igen IBM.
Spejdersport findes ikke i Holbæk, men de findes i Roskilde - og det var faktisk også et af de områder jeg bedte om oplysninger om, så dit svar var HELT PERFEKT. Jeg bor nemlig lige midt imellem de nævnte byer.
Hilsen Kristineka

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 14-01-11 20:54

Det er ikke for at reklamere, men disse er da meget sjove, men jeg kan ikke nå at købe dem inden mandag morgen. De koster godtnok 350 kr.
Det er reklame, som I behøver ikke at kigge: http://www.ellos.dk/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35019&productId=295635&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 14-01-11 21:07

Go'nat.
Tak for alle forslag, jeg lukker ned for i aften, og kigger lige ind i morgen, inden jeg kører ud for at køber gummistøvlerne.
Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-01-11 21:07

Citat
Jeg bor nemlig lige midt imellem de nævnte byer.

Det gør jeg også - 20 km til Roskilde og 13 km til Holbæk

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 14-01-11 21:12

Hej IBM.
Så skal jeg afsløre hvor jeg bor - Ejby ved Kirke Hyllinge.
Go'nat

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-01-11 21:17

Og jeg bor ca. 5 km sydpå, tæt ved motorvejen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-01-11 23:14
Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-01-11 23:32
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-01-11 01:00
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-01-11 01:03

De sidste er ikke på lager, ej heller i størrelsen - blev lige alt for ivrig

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-01-11 02:11

http://www.stoetbrysterne.dk/KoebOgStoet.aspx
( en god sag, kunne I evt. være to som gik sammen?)

gummistøvler i alle afskygninger, men desværre på nettet http://www.tinasverden.dk/?id=768&side_nr=1&h_id=371&u_id=645

Godkendelse af svar
Fra : Kirstineka

Dato : 18-01-11 18:03

Hej IBM760 og alle Jer andre, som har været søde at bidrage med nogle FANTASTISKE forslag og links.
Støvlerne blev købt hos Jan & Bo's Lystfiskershop i Roskilde. De havde størrelse 38 på lager. Jeg valgte sådan nogen "jagt-agtige" støvler og pyntede dem med nogle flag m.m., så de kom til at se lidt festlige ud (bare rolig mærker var let at tage af igen). De har en meget mønsteret gummisål, så de er mere skridsikre en sejlerstøvler.
Lidt uretfærdigt, at point går til IBM, men hun er jo lidt "lokal" i forhold til mig, og vi må holde sammen.
Men tak til ALLE.
Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-01-11 18:10

Ok - Jan & Bo var selvfølgelig også en mulighed.
Ja, jeg er lokal men er "han" tror jeg nok.