/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Sende PDF fil til facebook
Fra : clou
Vist : 7484 gange
300 point
Dato : 08-01-11 16:50

Hej derude

Skulle der være nogle af Jer derude, der sidder med de "vise sten" i form af, hvordan jeg får uploaded PDF filer på Facebook?

Jeg bruger IE 8

Håber på Jeres ALTID gode svar

Clou

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 16:56

Prøv under rubrikken billeder, ellers kan jeg ikke lige se, hvordan? det skal gøres,
medmindre du linker til en anden placering

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 16:58

Citat
du linker til en anden placering

Under nyheder / link = det kunne være peecee.dk

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-01-11 18:13

Nu er jeg så heldig at jeg ike kender facebook, men de må da have nogle regler for hvilke typer filer du kan uploade. Kan du ikke uploade en pdf fil, så lav den om til jpg eller hvad der kan bruges.

hawaii7

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-11 18:18

den går ikke, med pdf

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-01-11 18:20

Har tjekket og jeg kan heller ikke se man kan uploade PDF filer. Så er der jo kun muligheden med at uploade til fx. www.peecee.dk og lave et link på Facebook dertil.

Eller en anden mulighed er at konvertere PDF filen til et billede.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-01-11 18:27

@fiala - hvordan omkonverterer man en pdf til et andet format? Det ville jeg rigtig gerne kunne

Jeg har uploaded det på peecee.dk men jeg vil gerne have mit eget billede (det der er på PDF'en) på, og ikke ikke det billede der bliver sat på af peecee.dk - kan man det?

Clou

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 18:49
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 18:49
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 18:50

Citat
der bliver sat på af peecee.dk - kan man det

Ikke med mindrer du ejer peecee, de bestemmer deres ikoner o.s.v

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 18:51
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-01-11 19:23

Du kan hente fx. dette program til konvertering

http://www.pdftojpgconverter.com/faq.html

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-01-11 19:24
Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 300 point
Dato : 08-01-11 19:29
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 19:34

http://www.tracker-software.com/product/pdf-xchange-viewer
Burde virke efter alle`s behov, du kan exportere/ importere og redigere
samt meget - meget andet, du ikke finder i andre gratis programmer.
Du kan vælge at bruge den til at udskrive hele websider/ dokumenter, der er 10 meter lange/ høje
dog med vandmærke på, men...er du tilfreds, så køber man det.

Smutter, da jeg ikke kan bidrage med mere pdf på fjæsbogen

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 08-01-11 19:46

Tak for svaret Fijala. Det er det jeg bedst kunne med, men ville nu gerne have kunne lære at overføre PDF filer direkte på Facebook uden at skulle lave formatet om!

Clou

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-01-11 20:11

Citat
uploaded PDF filer på Facebook?

Tja_ det kan du ikke!!!!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-01-11 11:45

Enig med nomore i at det ikke er muligt at gøre. Ideen med at kunne uploade filer til Facebook er jo at man kan have et profil billede til sin profil og siden er opbygget til at overføre billeder i en eller anden max. opløsning. Og det er jo ikke en fildelingsside