/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
påvirker meningsmålinger
Fra : løvsanger
Vist : 1234 gange
10 point
Dato : 07-01-11 15:26

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-01-11 15:48

Meningsmålinger ville være inderligt ligegyldige, og ingen ville betale for dem, hvis de ingen virkning skulle have.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-01-11 15:49

Selv om folk siger,at de ikke påvirkes, er er ingen grund til at tro på det.

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 10 point
Dato : 07-01-11 16:45

Jeg bliver ikke påvirket af meningsmålingerne.
Den debat der var mellem Thorning og Løkke - den påvirkede mig.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 16:51

Ja da - hvordan skulle jeg ellers vide hvad der er godt at stemme på.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-01-11 17:08

Jeg bliver da påvirket af meningsmålingerne.

Den første jeg så i dag gjorde mig sur, den næste i lidt bedre humør, den tredje begyndte at irritere mig, det er så utroværdigt at det ikke kan bruges til noget, hvis tre meningsmålinger lavet de samme dage giver så forskellige resultater

Kommentar
Fra : løvsanger

Dato : 07-01-11 17:44

Tænker på, om nogen stemmer anderledes på valgdagen, hvis deres parti eller "blok" går enten frem eller tilbage i meningsmålingerne?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-11 17:47

Ja da - det er dem der kaldes "medløbere"

Så fines der også dem der slet ikke "løber" - men dem kender du jo

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-01-11 17:51

Jeg påvirkes ikke af meningsmålinger, men jeg påvirkes af at du bliver ved og ved og ved.

Kommentar
Fra : løvsanger

Dato : 07-01-11 18:13

én gang var jeg, lige ved, at skifte over til et andet parti, end det jeg altid stemmer på i "Rød-Stue",
så sagde meningsmålingerne, at partiet lå under spærregrænsen, og så stemte jeg på det alligevel, og det kom ind. på grund af mig +et par stykker andre.

Godkendelse af svar
Fra : løvsanger

Dato : 07-01-11 18:45

Tak for svaret Heidi-Ho.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-11 18:46

Citat
end det jeg altid stemmer på i "Rød-Stue",

Hvad laver du så i "blå stue"

Er du gået ind af den forkerte dør

Kandu er BLÅ

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-01-11 19:10

Tak for det, løvsanger.