/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Årets sidste vittighed?
Fra : pifo
Vist : 4149 gange
50 point
Dato : 31-12-10 10:22

Åh hjælp mig - jeg trænger til et godt grin.
Kan jeg ikke få en god vittighed, som jeg kan hygge mig med her på årets sidste dag?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-12-10 10:53

Ved et vejkryds kører en blondine op ved siden af en lastbil, åbner sideruden og siger:
"Du taber din last"

Manden i lastbilen reagerer ikke men fortsætter...

Det samme gentager sig ved næste lyskryds:
"Du taber din last"

Så ved det tredie lyskryds bliver det for meget for føreren af lastbilen:
"Du taber din last"

""Dette er en saltvogn""...

Godt Nytår,
Svend

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 50 point
Dato : 31-12-10 11:28

Nytårsvits:

Min ven, Tandlægen har købt mange...Bor-bomber. El-selskabet har indvesteret i ...Batterier, Århus Scooter...Knallerter og min VVS-mand bruger...rør-bomber.

Plathedersom sædvanlig

Vådt Nytår
TOM

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-12-10 12:04

Årets vits...

Jørn er på banen igen!

Godt nytår til alle!

Kommentar
Fra : tjunk

Dato : 31-12-10 12:39

Hørt til Beatles-koncerten:
Hvad koster en ståplads?
- 60 kroner.
Kan jeg så ikke få den for 30 kroner, hvis jeg lover at stå på ét ben?
*
Da mange millionæren Rockefeller engang besøgte en by i det vestlige USA, deltog han i en gudstjeneste og lagde en 100 dollar seddel i skålen, som gik rundt under salmesangen.
Efter prædiken meddelte præsten: Ved indsamlingen i dag indkom 3 dollars og 17 cent. Desuden var der en 100 dollarseddel. Lad os bede om, at den må være ægte.
*
Mvh Jørn

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-12-10 15:08

(Egholm= Lille ø i limfjorden).

En vinterdag blev konen fra Egholm,sendt til købmanden inde i Ålborg,gående over isen.Da hun havde fået varerne udleveret,fandt hun en seddel frem,skrevet af hendes mand,hvorpå der stod:- Du bedes venligst skrive det på konto,indtil første april. Jeg synes isen var lidt for usikker,til at jeg ville sende rede penge med.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-12-10 15:53

Manden kommer kørende i en sportsvogn ind i et sving ude på landet og møder en kvinde i bil, hun vifter med armene og råber KO !!!!

Han bliver selvklart rasende og vender hovedet for yderligere at se hvad hun fandt på...........og brager ind i en død ko der ligger midt på vejen.
.................................

Og så var der ham der blev meldt til dyreværnet, han havde givet sin jaguar gas.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 31-12-10 16:55

På verdens første Til og Fra kort stod der..

Fra Herrodes til Pilatus ...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-10 19:18

Citat
Jørn er på banen igen!

Citat
Årets vits...

må være, at du er sen i optrækket

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-12-10 19:59

Det banker på døren
Knock ! Knock !
Who´s there ?
Arthur !
Arthur who ?
Arther any crackers to pull ?
vi er lige færdige med nytårs middagen og holder rygepause, der var ingen som gad holde tale
Godt bytår til alle

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-10 20:07

Hvad man ikke skal sige til en (københavnsk) politimand, når man bliver stoppet i bilen

- Hvem passer så dine grise, mens du er herovre?!?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 31-12-10 22:36

hohoho - det bliver svært at uddele points her
Jeg lader tråden stå åben i nogle timer endnu.

Godt nytår siger jeg også

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 31-12-10 23:36

I en mindre by "sloges" luderen og præsten om at få flest kunder....

Præsten havde bedst søgning til hans butik...

Luderen indfandt sig så i præstens butik, for at aflurer ham hans fiduser....

Dagen efter var der et skildt i luderens vindue...

Her rodes også med pilatus....

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 01-01-11 12:42

Det var svært at vælge, men denne var ganske aktuel, så du får points. Tak Yearhouse
Tak til alle andre også - og endnu en gang Godt nytår! Håber I kom godt ind i det - uden for mange tømmermænd