/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
serien "veninder"....
Fra : hovsada
Vist : 3774 gange
50 point
Dato : 25-12-10 19:26

--------------------------------------------------------------------------------
....har set nogle af afsnittene- men vil gerne se de øvrige- kan man finde dem gratis på nettet og hvor ?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 25-12-10 19:36

Man kan finde stort set alt gratis på nettet, men det vil ikke være lovligt at hente serien gratis.
Du kan sikkert finde en torrent til den, men måske ikke med danske tekster, og det er stadig ikke lovligt.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 25-12-10 19:46

annuleret

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-12-10 20:08
Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 25-12-10 20:13

det er IKKE "veninder på 1. klasse" jeg søger adgang til men den engelske serie på 16 afsnit

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 25-12-10 20:15

...og vil gerne betale for det

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-12-10 20:20

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
det er IKKE "veninder på 1. klasse" jeg søger adgang til men den engelske serie på 16 afsnit

Hvorfor smider du så ikke et link til serien??

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 25-12-10 22:09

Jeg tror det er den serie der hedder "mistresses":
http://www.bbc.co.uk/mistresses/

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 25-12-10 22:42

ja det har jeg osse selv fundet - men jeg søger mulighed for at se afsnit spillet på dr1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-10 23:15

Nu har andre ført mig på sporet, selv ser jeg ikke den serie eller serier i det hele taget.
Hvilke episoder har så været vist på dansk TV? Der er god mulighed for at finde dem her:
http://tv.blinkx.com/show/mistresses/c5Z9cJLlAXM60gVJ

efter et par klik får du du mulighed for at se afsnittene på MegaVideo, det er en god gratis mulighed med film i god kvalitet

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 27-12-10 21:31

kan kun se et af afsnittene

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 28-12-10 11:07
Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 28-12-10 21:30

Tak for svaret o.v.n.....så lykkedes det omsider nejer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-10 02:04

Tak - godt at du fandt det rigtige afsnit og godt nytår til dig