/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
HG
Fra : huelya87
Vist : 722 gange
50 point
Dato : 23-12-10 15:38

Hej er der nogen der ved om det er nemt og finde elevplads enten som kontorelev eller lægesekretær??
Er der mange muligheder hvis man tager hg?? er det godt?
Jeg vil enten hf sygeplejepakken eller hg? jeg er lidt i tvivl?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 23-12-10 15:46

Der er intet arbejde inden for kontor/sekretær, så jeg ville vælge sygeplejepakken hvis jeg var dig

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 01-02-11 18:14

Tak for svaret Nordsted1.