/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Link til ekstern side
Fra : webirene
Vist : 610 gange
200 point
Dato : 20-09-10 20:57

Jeg bruger Frontpage og har normalt ikke problemer med at linke til andre sider fra www.gif-haandbold.dk

I forbindelse med at puljeoversigter, resultatopdateringer m.m. flyttes fra Infosport til DHF`s hjemmeside har jeg fået problemer. Her kan jeg søge på klubben Grenå IF og finde oplysninger om kampe m.m. for de enkelte hold. Lige meget hvor langt jeg søger ind omkring de enkelte hold ændres stien ikke:

http://www.dhf.dk/DHF/Turneringer-Og-Resultater/Forening-Soegning.aspx

Jeg kan derfor kun linke til indgangssiden, men har problemer med at linke til de oplysninger jeg søger ud fra denne side.

Kan det lade sig gøre uden al for meget teknisk kunnen?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-09-10 21:16

Det er fordi deres side er kodet i asp.net og der er alt kodet i en script-fil som køre "bagved" det vi ser.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 200 point
Dato : 20-09-10 22:27
Kommentar
Fra : webirene

Dato : 21-09-10 16:15

Til Exterminator!

Det er lige præcis hvad jeg mangler hvordan finder jeg dem?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-09-10 17:01

Jeg ved ikke hvordan du finder dem, eller om det er muligt. Men du bør nok lige overveje om den slags "dybe links" er lovlige.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-10 17:03

Du kan evt gøre sådan her
http://www.youtube.com/watch?v=21hUirj61oM

Kommentar
Fra : webirene

Dato : 21-09-10 19:16

Jeg er lidt i tvivl om det videre forløb. Det var EXTERMINATOR som kom med svaret og KLAUDI som viste hvordan jeg skal gøre.
Er det OK at det så er KLAUDI`s svar som jeg accepterer og dermed giver points?
Til Fun2 - ja, du har ret. GIF er medlem af DHF og systemet er lavet til brug for medlemsklubberne. Tror ikke jeg får problemer der. Vi linker også med stor fordel til hinandens sider iøvrigt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-10 19:27

Accepter du bare EXTERMINATORs indlæg

Godkendelse af svar
Fra : webirene

Dato : 21-09-10 20:34

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : webirene

Dato : 21-09-10 20:34

Også tak til KLAUDI

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-10 20:43

Velbekommen

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 21-09-10 21:04

Øv _ al/så

mig ingen point´s