/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Anbefaling af frisør i odense
Fra : learegina
Vist : 2143 gange
200 point
Dato : 27-08-10 20:47

Hejsa
Jeg vil gerne have lavet lyse striber i mit hår ved en frisør, da jeg de sidste par år selv har farvet det, og det ikke altid er lige heldigt.

Jeg er lige flyttet til Odense og vil gerne høre folk fra odense hvor man skal finde de gode frisøre?
både mht pris og kvalitet.

Hilsen Learegina

God weekend

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-08-10 21:16

http://www.bedoemmelse.dk/odense/frisoerer.html

her kan du se de forskellige bedømmelser

Jeg har - godt nok for lang tid siden - været meget tilfreds med en frisør i Kongensgade

http://www.moii.dk/

de har skiftet navn, så jeg kan jo ikke garantere for at det er det samme.

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 200 point
Dato : 27-08-10 22:04

Og jeg lægger vægt på miljøvenlige produkter og er meget tilfreds og glad for Odenses første grønne frisør - Green Trend of Hair i Overgade. På deres hjemmeside står der ud for hver enkelt frisør, hvad de er specielt dygtige til, så kan man vælge ud fra det også ...

Her er et par artikler fra Fyens Stiftstidende:
http://www.fyens.dk/article/856538:Business-Fyn--Groen-frisoer-aabner-i-Odense
http://www.fyens.dk/article/963942:Odense--Foerste-groenne-frisoer-paa-Fyn

Men ellers er det svært at anbefale (smag og behag)
- det er mit indtryk at du er ung og hvis...... kunne en frisør som http://www.bellacci.dk/ måske være særdeles interessant for dig - nok den mest trendy'e modefrisør i Odense.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-08-10 00:43

Trend of Hair kan varmt anbefales får du en elev til det er der 50% i rabat og de er dygtig jeg bruger den der liget inde på VesterBro Lena heder eleven og hun er super dygtig. Deres proudokter er økologisk og milijøvenlige. Deres Tlf nr er +45 66 12 07 70 og der er ikke lang fra gågaden ca 300m

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-08-10 00:50

Og selv om de er milijøvenlige kan man nu også få tonet sit hår lyser, de 2 atikler fra fyens er henholdsvis 3 og 2 år gamle så er er sket meget. Det er faktisk der inde jeg bliver klippet jan og Tina er supersøde og så kan man låne deres iPad mens man bliver klippet Nice

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 29-08-10 09:51

Citat
Trend of Hair kan varmt anbefales får du en elev til det er der 50% i rabat og de er dygtig jeg bruger den der liget inde på VesterBro

Ja, det er en såkaldt almindelig Trend of Hair frisør den på Vesterbro.

Citat
Og selv om de er milijøvenlige kan man nu også få tonet sit hår lyser, de 2 atikler fra fyens er henholdsvis 3 og 2 år gamle så er er sket meget. Det er faktisk der inde jeg bliver klippet jan og Tina er supersøde og så kan man låne deres iPad mens man bliver klippet Nice

- og det lyder som Green Trend of Hair i Overgade....

Du blander noget sammen thyfoon !

De to artikler fra FS er bare ment som info omkring konceptet af "grøn frisør" - da Learegina skriver at hun lige er flyttet Odense.

Kommentar
Fra : learegina

Dato : 30-08-10 14:02

Tak for svar:)

Er der nogen af jer, der kender til de frisørskoler der ligger rundt omkring?

Jeg er studerende, og bankbogen er ikke fyldt med penge, derfor overvejer jeg at søge de billige steder hen, i stedet for dyre steder som bellacci.

Godkendelse af svar
Fra : learegina

Dato : 29-09-10 16:19

Tak for svaret Christa.N.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 29-09-10 16:22

Velbekomme

Kommentar
Fra : Whels

Dato : 13-01-11 14:43

Kan anbefale Salon Lottrups Gård, hvis du er ude efter super service og høj kvallitet... Også bedst bedømte på bedømmelse.dk som Smuller54 har linket til i starten af denne tråd.
Klart min foretrukne frisør i Odense. - www.lottrupsgaard.dk