/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
3773-7337 - er en fej hund.
Fra : idiotto
Vist : 2167 gange
30 point
Dato : 28-06-10 14:21

Hun/han opretter en svine-tråd, men lader ikke den tilsvinede komme til orde.
Det er da fejt.
Jeg gjorde også 3773 opmærksom på det feje.......................og blev straks blacklistet.
http://www.kandu.dk/Spg148393.aspx#1708737

BentJuul - du tager mere fejl end du aner.

idioten eksisterer ikke mere men det gør idiot to................et stykke tid.

3773 er ikke udelukket fra denne tråd.

Psykopatiske træk - er det når man ser mangeprofilen alle steder.

3773 står det for 3 år i syvende klasse eller er der 7 år i tredie klasse.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-06-10 14:24

SPAM

Kommentar
Fra : idiotto

Dato : 28-06-10 14:27

Stouenberg du tager lidt fejl - en anden mening er ikke absolut spam.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-06-10 14:30

- gør os og dig selv (mere fritid) en tjeneste. Til næste stuegang, skal du bede om at få strammet spændetrøjen. Det vil helt sikkert lægge en dæmper på dine psykopatiske udskejelser... TAK

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 28-06-10 15:17

Dette er spam, kan man ikke friholdes fra det????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-06-10 15:20

Vi ser ikke spammere alle vegne. Det lykkedes os at få ham væk i foråret, men han er tilbage. Og tro mig, han kan ødelægge Kandu.

Det er på grund af ham at vi i dag skal opgive mail og mobilnummer for at få en profil.

Så bare slap af. 3773 gør bare det vi andre har lyst til, vi gider bare ikke være på Kandu når Jørn huserer. For han er århundredets største spammer.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 28-06-10 15:24

Det var også Idiotto jeg mente.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 28-06-10 15:27

Og hvad fejler du så IDIOTTO.
Du er da mege syg og trænger til hjælp.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-10 16:13

INTET NYT UNDER:

FEJ ??? ...det er vist et beskedent og følelsesladet ord i denne forbindelse...

3773 ..er min bedste overbevisning := En (særdelels) nyttig IDIOT !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-10 16:16

RETTELSE:
Citat
3773 ..er min bedste overbevisning

Næeh... jeg fik vist ikke det hele med

SÅDAN:
Citat
3773 ..er efter min bedste overbevisning

osv.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-10 16:21

..og til jer 'andre' : Kandu.dk er tænkt som et ÅBENT forum
..samt et vidensdeling og 'user2user' forum,
..ikke et 'smagsdommer panel' !!!
SÅ FÅ DOG FOR HEDE HULE H..... da afskaffet den dersens; 'CENCUR'/Blacklist funktion
..een gang for alle!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-06-10 16:46

Ja Molo vi er enige, men så skal Kandu igen afskaffe Jørn, igen, for han bidrager ikke med andet end spam.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-06-10 17:01

Gider normalt ikke blande mig i denne slags tråde, men efterhånden er det sgu´blevet for meget-
Citat
3773-7337 - er en fej hund.
Fra : idiotto

og du er pis irriterende

Kommentar
Fra : idiotto

Dato : 28-06-10 20:50

Hvordan kan i sige at jeg er spammer - spam er vist noget der er meget af (feltrationen).
idiotto her har da ikke været så længe på Kandu - så det kan blive til spam.

Hvis i syntes at det er så galt med "spammeren".....................så lad dog profilen være.
Eller er det i virkeliheden rart at have en prygelknabe lige ved hånden.

Men at råbe ukvemsord og samtidig gemme sig.................................det er fejt.

3773 plejer at holde fanen højt (eller bare lade som om), men at råbe højt og gemme sig samtidig er da ellers kun de tøsede gadedrenge som gør det.

Til alle i selvhøjtidelige....................................så slap dog lidt af.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-10 13:24

SPAM er iflg. definitionen: En UOPFORDRET og måske UØNSKET reklame/henvendelse
Således kan abonnement på div. kategorier på kandu.dk næppe betegnes som SPAM.

Man har tilmeldt sig dette site/service... og må derfor ta' hva' der kommer!
Ka' man ik' li' lugten i bageriet?
Så bør man holde sig væk ..finde en anden 'bager'
..og ik' begynde at udøve selvbestaltet CENCUR vha. den misforståede Blacklistfunktion.

Denne 'funktion' var efter et brugerønske indført/implementertet af Teamet bag Kandu.dk og tænkt for imødegå/forhindre udnyttelse/overgreb på BØRN.

Ikke for at bruges som 'redskab' i en intern 'internetkrig'/'tilsviningskampagne'. Jeg har f.eks. ALDRIG benyttet mig af dette CENCUR værktøj. Dette lader jeg : Nyttige IDIOTER om
*IMHO* </BASTA>

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-06-10 17:00

- har du ikke en venlig nabo, der kan skyde dig en kugle for panden? Jeg skal nok betale for ammo! + en omgang til kandu...

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 29-06-10 17:12

Spam er alt muligt bras og skidt, som man finder på at skrive og kun er til irritation for læseren.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-10 17:18

Hvorfor dog dét Stouenberg ???
Jeg har jo ret i ovenstående udsagn !!!
Du behøver såmen ikke bruge (vådt-)krudt på mig.
Chancen får at ramme plet er alligevel minimal
</USÅRLIG>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-10 17:20

Thyregod8 -> Jeg er ked at at måtte oplyse dig: DU TAGER HELT OG ALDELES FEJL !!!
Citat
Spam er en betegnelse for reklamer, man ikke selv har bedt om, som sendes via e-mail eller i nyhedsgrupper. Reklamerne har gerne til formål at lokke modtageren til at købe forskellige produkter via internettet. Spammail udsendes fra en afsender, der almindeligvis søger at skjule sin egentlige identitet ligesom han – med forskellige metoder – opsnapper e-mail-adresser fra intetanende, der surfer på internettet.

For personer, som udsender spam, kan det være en lukrativ forretning, hvilket formentligt er den primære årsag til, at de uønskede reklamer fortsat udsendes. Det koster således kun få kroner, at udsende millioner af e-mails, og hvis bare én person for hver udsendt million reklamer køber produktet, kan forretningen så at sige løbe rundt.

Det er ulovligt at udsende spammails, og der her været afviklet en række retsager på den baggrund.

Pr. def.: http://da.wikipedia.org/wiki/Spam

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-10 17:29

Jeg tror I/du mener, at Jørn er en:

http://da.wikipedia.org/wiki/Troll

Jeg vil dog mene, at der findes indtil flere brugere hér på sitet, som er MEGET værre!

Alle andre 'modbydelige' internet personager kan findes beskrevet hér:

http://redwing.hutman.net/~mreed/

</ http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/eaglescout.htm >

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-06-10 18:30

Jeg betragter alt fra Jørn Rudolp som spam, ubrugeligt som dette http://peecee.dk/upload/view/255123 og videre til tips http://peecee.dk/upload/view/255125 - der er så mange eksempler på at han pludselig går amok og spammer kandu.dk og har gjort det med mellemrum i et par år og jeg har adskillige af den slags eksempler.

Det overskrider alle grænser....... ihvertfald mine.

At idiotto og andre vil forsvare ham, er for mig helt uforståeligt og åbenbart syntes de, det er OK............ jeg forstår dem ikke og ellers vil jeg ikke kommentere mere i tråden.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 29-06-10 20:31

Fra Wikipedia:

Spam er en amerikansk betegnelse fra 1930'erne for en blandingsfødevare bestående af Spiced Pork and hAM, der fremstilles af Hormel Foods Corporation. Produktet sælges på dåse og består af flæsk og skinke, og er en art billig erstatning for "rigtigt" kød. Under 2. verdenskrig fik soldaterne i felten dette serveret og kom hurtigt til at hade det[Kilde mangler]. Ordet blev derfor anvendt i negative sammenhænge.

Monty Python lod produktet Spam indgå i en sketch af samme navn fra 1970. I denne, som udspiller sig i en café, hvor alt på menuen indholder Spam, ønsker en kunde mad uden Spam. Dette skaber undren hos caféens indehavere, og på et tidspunkt kommer en gruppe vikinger ind, som synger "Spam Spam - dejlig Spam, lækker Spam" gentagne gange. Ordet "Spam" bliver nævnt i alt 132 gange gennem sketchen.

I 1980'erne begyndte man at bruge begrebet i MUD-spil, hvor teksten konstant ruller over skærmen (begrebet blev i MUD-kredse siden ændret til flooding). Efter flere tilfælde af masseudsendelse af uønskede reklamer i 1990'erne til alle nyhedsgrupper på Usenet af blandt andre advokaterne Canter and Siegel, fik udtrykket sin nuværende store udbredelse.

Et populært folkeetymologisk backronym er betegnelsen "Shit Posing As Mail", hvor forbogstaverne danner ordet "spam".[1]

Så spam er alt muligt møj og skidt

Kommentar
Fra : idiotto

Dato : 29-06-10 21:47

Men hvis man har en mening om noget som andre ikke syntes er rigtigt............er det så spam.
Profiler som følger og deltager i en tråd de syntes er spam..........er de så også spammere.

Det kan da godt være at nogen syntes mangeprofilen nok også er idiotto men de ved det ikke med sikkerhed................................så hellere høvle løs for en sikkerhedsskyld.

BentJuul >
Jeg forsvarede ikke jørn osv. - men påpegede at det er fejt at lave et hadetråd som den hadede ikke må forsvare sig i.

Som idioten jo også sagde.....................hvem af brugerne bestemmer her på kandu.
Nogle af de mest kritiske, er selv meget værre og ødelæggende for Kandu.

I stedet for at lade de tossede spørgsmål passe sig selv så maser alle de "hellige" på med at få Kandu til at fremstå som en børnehave

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-06-10 22:07

At du ikke syntes at det er forkert at en bruger opretter flere hundrede profilnavne, spammer seneste 25 spørgsmål/tips med jævne mellemrum, fortæller mere om dig end mangeprofilen, det går ud over de brugere der stiller seriøse spørgsmål. Og vil du gerne af med brugere der stiller seriøse spørgsmål, ja så det klart at du forsvarer spammerens reaktionsmønster.

JA jeg gør mig gerne til dommer over den slags tåber. Og hvis det betyder at jeg er hellig, så er jeg hellig.

Kommentar
Fra : idiotto

Dato : 02-07-10 11:57

BentJuul>>>>>>>>>>>
Jeg forsvarede ikke jørn osv. - men påpegede at det er fejt at lave et hadetråd som den hadede ikke må forsvare sig i.

Så denne udlægning er da lidt langt væk:
At du ikke syntes at det er forkert at en bruger opretter flere hundrede profilnavne, spammer seneste 25 spørgsmål/tips med jævne mellemrum

Jeg syntes da også at det er træls med jørn og alle profilerne. Men fordi der er nogle børn tilstede behøver man da ikke omdanne det til en børnehave.

Der er flere Kandubrugere som sviner forskellige brugere til samtidig med at de udelukker dem.
Fejt siger jeg bare.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 02-07-10 13:46

Citat
Der er flere Kandubrugere som sviner forskellige brugere til samtidig med at de udelukker dem.
Fejt siger jeg bare.

Det kan man vist roligt sige.
Men det vil man ikke tage stilling til...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-07-10 14:43

Jørn spammer Rudolph som du forsvarer så standhaftigt gør nøjagtig det samme - se hans historik og annulerede spørgsmål og sammenlign
Citat
Dato : 26-06-10 16:25

peyo (Superbruger)
Medlemsnummer : 278825
Superpoint : 320
Medlemsdato : 20-06-2010
Seneste login : 26-06-2010

--------------------------------------------------------------------------------
Skriv til peyo Favorit bruger

Profil Historik Blackliste
Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 bentjuul 19-03-2002

2 Klaudi 13-04-2002

4 Christa.N 22-06-2003

6 refi 24-11-2003

7 creamygirl 26-04-2004

8 Klumme 09-12-2004

9 Krummen 16-01-2005

10 Stouenberg 19-09-2006

11 piaskov 26-01-2008

12 r2d2me2 10-06-2008

13 sboc 30-08-2008

14 klaudi_LVII 03-07-2009

15 brorteil

og først da du idiotto åbnede denne tråd, skyndte han at annullere alle blacklistede i sine aktive profiler pt. linux68, Jxrn og peyo. Så hvis du falder over 3773 pga af blacklistningen - så skal du også falde over den anden, ellers kunne man tro Jørn Rudolph havde fået dig til at åbne denne tråd.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 02-07-10 15:24

Bent Juul er som sædvanlig ikke 100% troværdig.

Disse "Blaklistede" var ganske rigtigt "Blaklistede" - for et stykke tid siden -

Men det har de nu ikke været i et godt stykke tid.

Tjek selv - Ingen er blacklistet - Selv ikke de, som bruger sprogets værste gloser, som truer o.s.v

Og hold dog op med at snakke om mig -

*****************************************
***************************************
Er det ikke et princip-spørgsmål om ikke at oprette had-tråde mod personer, som samtidig er udelukket ??? - Det sker jo for andre end lige mig.
******************************************

Noget jeg ikke kunne finde på.

Hvorfor ævle uden om spørgsmålet ?

Hvad er det for en gang spin ?

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 02-07-10 15:29

ALT er det samme på Kandu.dk

Man svarer ikke på det spørgsmålet handler om

Og jeg har da ikke bedt Idiotto om at oprette et spørgsmål - Magen til dem jeg så til har oprettet om samme død syge emne.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-07-10 22:11

Sluttelig idiotto hvis du fulgte lidt med, så kan du se her hvordan han igen søger kontakt med dem han har noget imod alene for at provokere http://kandu.dk/spg148515.aspx der har i tidernes løb været mange af den slags fra fjolset.
Desuden er han fyldt med løgn når han skriver
Citat
Bent Juul er som sædvanlig ikke 100% troværdig.

Disse "Blaklistede" var ganske rigtigt "Blaklistede" - for et stykke tid siden -

Men det har de nu ikke været i et godt stykke tid.
dette http://kandu.dk/Spg148466.aspx#1709444 er kopieret fra det her spørgsmål http://kandu.dk/Spg148393.aspx hvor jeg selv satte det ind den 26.06

Og jeg håber bare at kandu får ordentlig bugt med ham.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 03:01

Kan I dog ikke snart snakke om noget mere fornuftigt end dette emne ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-07-10 09:37

og skulle du være i tvivl om hans fejhed, så kan du se den samme liste med blacklistede profiler i hans nyoprettede profil i dag http://peecee.dk/upload/view/255806 så selvom du idiotto er overbevist om Jørn Rudolph's hæderlighed - så bør du nok følge lidt mere med...

Kommentar
Fra : idiotto

Dato : 03-07-10 14:14

Citat
så selvom du idiotto er overbevist om Jørn Rudolph's hæderlighed

Nej nej nej - du må lære at læse indenad BentJuul.

Det er udelukkende det feje i at udelukke den tilsvinede i en hadetråd som jeg snakker om.

Jeg forsvarer ikke jørn mangeprofil osv. og hans idiotiske måde at opføre sig på Kandu.

Tillæg mig venligst ikke en mening som jeg ikke har givet udtryk for.

I øvrigt forstår jeg ikke at jørn osv. gider blive ved med alt det pjat og slet ikke at nogen bliver ved med at følge med ham. Uden publikum - ingen cirkus.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 15:38

Citat
Det er udelukkende det feje i at udelukke den tilsvinede i en hadetråd som jeg snakker om.

Så svar dog på dette spørgsmål.

Og JA - Jeg har oprettet en ny profil under navnet Tåstrupgård - Blakket de sædvanlige, som kun kan komme med ukvemsord, trusler og være perfide. (nogen mere end andre)

peyo, som også er Jørn - Har ingen blacklistet.

Og selv om jeg er et skarn, så har jeg dog aldrig oprettet disse hade-tråde mod andre og samtidig blakket dem.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 15:45

Fej for din egen dør BentJuul - Det andet er for Fejt -

Alle ved jeg har spammet - alle ved jeg har haft mange profiler.

Det er jo slet ikke det spørgsmålet drejer sig om ...

Vel ???????????????????????????????

Men at ned-rakke en person, som kan følge med, men ikke kommenterer eller korrigerer i tråden.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 15 point
Dato : 03-07-10 18:51

Løgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn påLøgn på løgn på løgn på løgn på

Subjektet Jørn Rudolph på slap line igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen

Godt bakket op hash-hovedet (dog forundres man over at tråden ikke skal drejes til at handle om.... MOLOKYLE..... - det plejer han jo). Ret forudsigelige og intetsigende meningsløse angreb fra den side, der som vanligt kun drejer sig om fordrejninger og fremhævelser af egne fortræffeligheder.

Mageløst.........................

Skal man kort opremse et lille resume:

Jørn Rudolph er troll
Jørn Rudolp lyver så det plasker
Jørn Rudolph er uønsket på kandu og smidt ud ved flere lejligheder....
Jørn Rudolph logger sig til stadighed ind med nye login's

Klart at han kan finde sig en "ven" i Molokyle, der heller ikke er så ringe kørende i overtrædelse af givne vedtægter, af den ene og den anden art.

IDIOT II = ret sikkert Jørn. Hvis ej, een der er omtrent lige så åndsvag. Alternativt blind eller ude af satnd til at læse og forstå noget som helst.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 19:00

Som du dog kan udtrykke dig, 3773

Godkendelse af svar
Fra : idiotto

Dato : 03-07-10 19:01

Tak for svaret 3773. Det var et svar som forventet......................intetsigende og barnligt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-07-10 19:05

Ja og sandt, ikke?????

Sandheden er altid ilde hørt!

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 19:05

Send en bøn til "Vor Herre" - Ligesom dit Idol Krummen

http://www.kandu.dk/Spg145791.aspx

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 19:07

Citat
Sandheden er altid ilde hørt!

Ja - At du laver Hade-tråde mod folk, som du samtidig har blacklistet

Hvornår holder du dog op med det?

Er det særligt modigt, måske ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-07-10 19:14

Har du nogensinde stillet dig selv samme spørgsmål, idiot? Du anvender samme metodik! Du tror du kan slette din blackliste og ingen kan huske to dage tilbage! Er du virkelig så indskrænket?

Slut herfra........................

PS Mht fejhed. Ønsk dig at vi aldrig mødes IRL.............

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 19:19

Ja, så skal vi lige true igen, igen, igen ...

Hvis du IKKE er Fej - Så mød mig i Tåstrupgård eller i København og lad os tale om tingene.

Ellers er du Fej !

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 19:23

Citat
Har du nogensinde stillet dig selv samme spørgsmål, idiot? Du anvender samme metodik! Du tror du kan slette din blackliste og ingen kan huske to dage tilbage! Er du virkelig så indskrænket?

Om jeg laver en blakliste eller sletter den igen er ikke spørgsmålet !

Kun det at man, som du, opretter et hade-true-gøre-nar spørgsmål om en person,
og så samtidig har blakket denne person.

Det er sq FEJT og ondskabsfuldt.

Noget jeg aldrig ville gøre.

Men det er du åbenbart "modig nok" til at gøre gang på gang ...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-07-10 19:27

HVIS vi mødes i Tåstrupgaard, vil du ikke bryde dig om det.

Og nej jeg truer dig ikke. Så havde jeg sagt jeg kom! Jeg understreger bare, at det IKKE vil være klogt vi mødes! Så vil din opfattelese af fejhed antagelig ændres.

Iøvrigt har du vist dig så usansynlig usympatisk at der skal to onsdage i en uge, eller blå sne, til at skulle ønske sig et møde med dig. Jeg kan opremse en lang række sygdomme jeg hellere ville fejle, end at skulle samtale med et subjekt som dig.

Med ønsket om at du snarligt vil komme til at fejle noget fatalt.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 19:37

OK. Men så er vi enige. Jeg ønsker heller ikke at møde dig.

Og jeg tror heller ikke du er Fej i det virkelige liv.

Er sikker på at du er både stærkere og klogere end jeg er.

Men - Hvis du kommer - Eller sender en stedfortræder ud, så send et postkort.

For man kan jo ikke gøre mig noget ondt, hvis jeg ikke er hjemme, vel?

Og jeg gør nogle gange den ene vej - Andre gange en anden vej.

Derfor er det bedst at jeg kender tidspunktet.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 19:39

gør = går

Desuden har jeg lige anskaffet en hel kasse med hæfteplastre, hvis det altså er nok

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-07-10 17:27

Århhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh for fanden Jørn

Nu laver du det samme stunts som du gjorde før. Stop det dog.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-10 14:47

Bakke op? Næeh... så vil jeg hellere bakke nogen NED !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : idiotto

Dato : 09-08-10 16:04

Sikken en fødselsdagsfest.
Alle hundene er med til festen, både en fej og så alle dem der logrer panisk, for at undgå tilsvining fremover...................................

Idiotto