/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke starte
Fra : jensviggo
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 23-06-10 17:32

jeg kan ikke starte min pc der er liv i den men ingen kontakt virker den gamle ctrl alt del mere, tror ikke, men er der en anden funktion, der kan skabe liv, skærm ok. Megt ærgerligt jeg håber på et par gode råd på forhånd tusind tak.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-06-10 17:43

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 5
- Besvarede 72
- Annullerede 65
- Slettede 1
Ialt 143

Der er nok ikke nogen der tør hjælpe, i den tro at de bliver annulleret!
Men fortæl gerne lidt mere! - Er det en stationær eller blærebar?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-06-10 18:05

producent?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-06-10 18:29

det er en stationær hp pavillion xp professionel

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-06-10 19:45

Ser du BIOS billede når du starter computeren? Er der noget der lyser eller blinker på computeren?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-06-10 19:59

ja, ved siden af on/off knappen der er blå med lys i er der en gul lampe der blinker

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-06-10 20:28

Har du checket batteriet på bundkortet???

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-10 20:34

nu kender jeg ikke HP's diagnostisk. men ser du noget på skærmen når du starter computeren?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 24-06-10 08:05

jeg ser ingenting på skærmen overhovedet, med hensyn til batteriet på bundkortet, det har jeg ikke cheket, men hvad kan jeg gøre med det ta´det ud sætte det i igen, måle spændingen på det eller???

mvh jensviggo

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 24-06-10 09:51

problemet er løst, jeg fandt ud af, at skærmen stod i vga, jeg skiftede til dvi og problemet var løst.
Tak for de mange gode forslag.

jensviggo

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 24-06-10 09:53

Tak for svaret webnoob. Jeg kom videre, tak