/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Link til novelle.
Fra : eseses
Vist : 532 gange
300 point
Dato : 16-06-10 18:40

Hej kandu folkene, jeg er i gang med at skrive en opgave om novellen.

"The Moment Before The Gun Went Off" (1991) skrevet af Nadime Gordimer.

men jeg har kun teksten på kopi ark. jeg kunne godt tænke mig at have the i et word dokument så jeg kan arbejde med den der,

har søgt på google men uden held. Håber der er en af jer som har et link til en side med teksten.

Hilsen eseses.

Accepteret svar
Fra : brorteil

Modtaget 160 point
Dato : 16-06-10 18:48

Citat
tænke mig at have the i et word dokument

Så skriv da i word

Kommentar
Fra : eseses

Dato : 16-06-10 18:50

Jeg har selv fundet det.

Godkendelse af svar
Fra : eseses

Dato : 16-06-10 18:51

Tak for svaret brorteil.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-06-10 19:09

Spild af points, jeg får dem ikke som mening fjols

Kommentar
Fra : eseses

Dato : 17-06-10 23:10

Jeg er ikke intreseret i pointene, brugen siden til at søge efter information.

Men er det ikke lidt idiotisk at svare på et spørgsmål bare for at komme med en dum bemærkning. Der er ingen som har tvunget dig til at skrive sådan et idiotisk svar.