/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Favoritter blev væk
Fra : monet01
Vist : 1050 gange
60 point
Dato : 12-06-10 15:00

Jeg har kopieret favoritter fra min stationære PC og forsøgt at få dem ind på den bærbare, med det resultat at favoritter nu ikke virker på min bærbare.
Favotitter forbliver tom selvom jeg har besøgt en side og slutter med tilføj favoritter. På oversigten i favoritter kan jeg se de sider jeg har besøgt.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at få favoritter igang igen ?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 70 point
Dato : 12-06-10 15:04
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-06-10 15:20

Jeg bruger min helt egen metode som jeg fandt på længe før jeg fandt ud af at der er en masse hjælp at få på nettet - opskriften er her:
Åben C drevet - åben Documents and settings - åben mappen med dit brugernavn - åben Foretrukne og kopier alt indholdet og gem det på et flytbar medie.
Samme vej når du bruge de samme Foretrukne på en anden computer eller gendanne dine foretrukne efter en formatering, når du har åbnet mappen på den anden computer og vil kopiere de gamle Foretrukne så skal du sige JA til at overskrive det eksisterende indhold det giver nøjagtig de samme Foretrukne på alle computere hvor metoden bruges

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-06-10 15:23

Citat
og vil kopiere de gamle Foretrukne
helt nøjagtig skulle der står vist stå Kopiere de gamle Foretrukne fra det eksterne medie og Sæt ind på den anden computer

Godkendelse af svar
Fra : monet01

Dato : 14-06-10 10:22

Tak for svaret Stouenberg, det virker når man følger instruktionen for Explorer 8 på siden.

Kommentar
Fra : monet01

Dato : 14-06-10 10:23

Tak for hjælpen,- jeg har nu fået mine "foretrukne" til at virke igen.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-06-10 10:26

- velbekommen monet...