/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
point til HansELund
Fra : smuller54
Vist : 778 gange
100 point
Dato : 05-06-10 20:06

Hej H.E.L
som sagt, så synes jeg dit forslag er genialt, men bare ikke noget jeg kan magte

http://www.kandu.dk/spg147877.aspx

derfor gik point i første omgang til Klaudi

Nu får du her for dit ellers gode forslag

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-06-10 20:18

og brorteil

du skal bare droppe enhver kommentar her

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-06-10 21:53

Er ski spændt på, om Bror Teil kan holde sig væk .

Hilsen og god nat fra Kirstine

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-06-10 22:19

He he smuller54... du har også lært at skælde brorteil ud på forhånd så ka ha sgu lær' det

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-06-10 19:21

HansELund det er ikke nok bare at læse det her - du skal skrive noget, ellers brænder Smuller54 inde med pointene og må annullere eller give dem til en anden.

Smuller54 har brorteil virkelig så meget respekt for dig, eller er det fordi du har bestukket ham med frikadeller (blacklistet ham fra tråden)

jo jo - jeg er også meget spændt !

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 06-06-10 19:47

Ja, kryds i et vist sted, hvor vi venter på brormand .

Annuller spørgsmålet
Fra : smuller54

Dato : 07-06-10 19:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

sådan kan det jo gå :)