/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
voksenløn
Fra : chicapigen
Vist : 873 gange
300 point
Dato : 29-05-10 14:09

hejsa

er der nogen der ved om regeringen vil røre ved voksenlønnen under uddannelse i deres nye genoprettelsespakke = sparepakke

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-10 14:14

Det vil de. De tager ca. 10% af voksenlønnen.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 29-05-10 14:16

flash77 >> kan du evt. linke til hvor det står beskrevet da jeg skal sende det til min søster

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 29-05-10 16:13

Jeg kan ikke læse mig til at voksenlærlingelønnen berøres, -- jeg synes ellers jeg har været vidt omkring på nettet,

Prøv engang at læse her http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1352718.ece ca. midt på siden, skrevet af Lars n... der er det specificeret ud hvordan det rammer

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 29-05-10 17:26

hej nordsted1 . det ser umiddelbart ikke ud som om det rammer voksen lærlinge . så hvor de 10 % kommer fra ved jeg ikke .

men jeg sender det link du har givet mig til min søster så kan hun lige læse det .

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 29-05-10 17:27

Tak for svaret Nordsted1.