/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Fiskekroge fundet på Istedgade
Fra : ItsGreen
Vist : 713 gange
10 point
Dato : 15-04-10 17:26

Jeg har fundet en lille hvid pose med nogle nye fiskekroge fra Brøndum.
Så hvis du savner dem og ser det her, så skriv lige en mail på moderknepper@gmail.com

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-04-10 17:32

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-04-10 22:24

Åh tak mand der er dem jeg bruger til at udvidde mine kanylehuller med.
Vær venlig og aflevere din tyv.
Bare fordi du ser noget på gaden betyder det sku ikke at det er dit vel.
Og hvad blev der af din anden adresse : 100procent@ss.hole

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 16-04-10 00:24

Hvad skulle jeg ellers gøre med det?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 16-04-10 09:55

ItsGreen -> Jeg har flere bekendte som fisker i Istedgade

Næeh... det er (Lighter-)GAS

Til gengæld er der en stor sandsynlighed for, at de skulle være tabt af én af værestedet i Istedgade 100's brugere. De tager ofte på fisketur. Jeg har selv været med til at arrangere flere af slagsen.

Den ivrigste af lystfiskerne går under øgenavnet: Torben Tex.

Der er muligt at han ..eller en af de andre gutter har tabt krogene.

Spørg evt. hér: http://old.kirkenskorshaer.dk/arbejdssteder/koebenhavn/istedgade_100/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-04-10 10:50

ItsGreen, du trænger vidst til et stykke godt kød !

Godkendelse af svar
Fra : ItsGreen

Dato : 16-04-10 11:26

Tak for hjælpen alle sammen

Molokyle: Jeg går sku bare derned og giver dem til dem. Det skal der nok være en de bliver glad for

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-10 19:36

ItsGreen -> GARANTERET !!! ..bli'r de det

</MOLOKYLE>