/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Åbne link i ny side
Fra : Jimmy17
Vist : 555 gange
200 point
Dato : 13-04-10 14:57

Hey derude

Jeg har et link på en side. Lad os kalde det www.kandu.dk

Kan jeg i det link skrive noget, så det åbner sig i et nyt vindue i stedet for at åbne sig i samme vindue?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 13-04-10 16:09

Er det på din egen hjemmeside eller bare når du klikker på et link på en hjemmeside ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-04-10 17:07

Ja hold bare Shift nede når du klikker på Enter

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-04-10 18:22

</head>

<body>

<p><a name="0" target="_blank" href="http://www.kandu.dk">www.kandu.dk
</a><br>
&nbsp;</p>

</body>

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 200 point
Dato : 13-04-10 18:24

</head>

<body>

<p><a name="0" target="_blank" href="http://www.kandu.dk">www.kandu.dk
</a><br>
&nbsp;</p>

</body>

Indsættes istedet for www.kandu.dk i din html fil

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-10 18:45

Du kan også h-klik på linket og vælge ny side eller ny fane.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 14-04-10 08:17

Det skulle gerne være noget, der kunne skrives direkte i et link, som får det til at åbne i et nyt vindue.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 14-04-10 10:20

Citat
Det skulle gerne være noget, der kunne skrives direkte i et link, som får det til at åbne i et nyt vindue.

Det kan du kun hvis du et program, der understøtter det.
Du kan dog åbne din html fil i Words eller Open Office og lave det der
Højreklik på det du vil linke/ hyperlink/ indtast siden/ og som på billedet.
http://www.gratisimage.dk/image-83FD_4BC57A88.jpg

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 14-04-10 19:44

Den klarer vedkommende vist selv.

Logger ud herfra.

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 26-05-10 08:06

Tak for svaret DISKEN_revised.
Har ikke kunnet få det til at virke ud fra det, men har fået en anden til at lave det.

Beklager jeg ikke har kommenteret tidligere. Det har jeg ingen undskyldning for.