/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Lav din egen side ligesom dating.dk osv?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 1659 gange
44 point
Dato : 12-04-10 19:22

Hej.

Jeg ville høre om der var nogen der ved om man kan lave sin egen hjemme side lidt ligesom dating.dk og andre dating sider.. Det skal godt nok ikke være en dating side,.. Jeg tænkte på at ville lave en sided med bare noget andet men i den stil af dating sider hvor man skriver sig op og sådan?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-04-10 19:36

Dat kan man da, det er bare det at man skal helst kunne programmere, kende en der kan/vil eller betale sig fra det.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-04-10 19:44

Ja det kan man da godt- hvis bare man kan.

De der kan spørger ikke, og dem der ikke kan bliver ikke klogere af at spørge i kandu.

Sæt dig ned på halen og nærlæs om programmering i HTML, PHP, JAVA og databaser.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-04-10 19:53

Alle kan lave en hjemmeside som Dating, problemet er bare at hvem kender til den? Hvordan skal folk finde ud af at den side eksisterer og er interessant?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-04-10 19:59

Jeg har lavet en forum hvor man skal tilmelde sig: http://scootergrisen.dk/forum/
Det hedder phpBB og kan findes på phpbb.com men det kræver at du ved en del om at lave hjemmesider.

Kender du noget til HTML, PHP og databaser ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-04-10 20:00

Damn der er travlhed på det forum

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-04-10 20:24

Der er mange der har lavet hjemmesider med forums, diskussionssider m.v. men de skal virkelig gøre en indsats før den bliver almen kendt.

>>Scootergris:
Jeg ville nok fremhæve hovedsiden lidt mere på selve foraet, der er kun et lille link, det med "Tilbage til hjemmesiden"
Kommer der nogen ind i Dit forum via Google f.eks opdager de ikke lige hovedsiden med det samme.

I foraet bliver Du nok nødt til at være lidt hård hvis der bliver udvekslet ulovligheder, ellers vil Dine eventuelle annoncører blive sure.

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 22 point
Dato : 12-04-10 20:31

http://php.opensourcecms.com/
Ellers skal du have en programmør igang = mange penge.

Husk de fri´e cms´er har det med at blive lukket ret hurtigt, grundet hacking/ spam.
Så sidste vej, hvis du ønsker et vedvarende forum for lige sindede.

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 12-04-10 20:35

Tak for svaret DISKEN_revised.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 12-04-10 20:43

SELVTAK, ville gerne være fri for -/+ men hvis du har så travlt.

Så skulle du Google lidt før du spurgte.

Håber svaret var for dårligt, ellers kunne det jo være, der var kommet flere indlæg.
Jeg vil ikke ofre ´pinger´for at læse et lukket svar, mon andre vil.

Kommentar
Fra : Højris