/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Vegansk kokkeuddannelse?
Fra : ItsGreen
Vist : 1856 gange
30 point
Dato : 01-04-10 17:57

Er der nogen der ved om der findes en vegansk kokkeuddannelse i Danmark?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-04-10 19:07

Man kan sgu ikke bruge veganer og kok i samme sætning

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 01-04-10 19:21

Jamen så rykker jeg ordene fra hinanden. Veganer Kok

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 01-04-10 19:24

Nå ja du skrev jo i samme sætning

Men man kan lave nogle rigitg lækre retter. Men vil gerne bilve endnu bedre og have et eller andet papir på det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-04-10 20:04

En der kun laver vegetarmad er sgu da ikke berettiget til kokketitlen, nærmere kaninfodermester

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 01-04-10 21:57

Såså.. nok med fornærmelserne
Er der slet ikke nogen der kender et sted hvor man kan lære den slags?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 30 point
Dato : 01-04-10 22:51

Du kunne prøve at kontakte en af disse Veganske restauranter , det kan være du kunne komme i praktik i 14 dage.

http://www.vegana.dk/info-restauranter.htm

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-04-10 03:25

hvis det gør så bliver det vel nok svært at finde arbejde hvis du ikke vil arbejde med kød og ikke har lært det.

lad os sige at en resturant skal ansætte en kok også de kan vælge mellem dig og en anden person som kan det samme som dig plus det med kød så vælger de nok den der kan det med kød også fordi de skal jo betale samme løn så de vil hellere have den person som kan mest.

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 02-04-10 09:25

Jeg vil da heller ikke arbejde et sted hvor der sælges kød. Selvfølgelig ikke.

Godkendelse af svar
Fra : ItsGreen

Dato : 03-04-10 19:27

Tak for hjælpen. Danmark er et lille land.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-04-10 21:20

Selv tak du og fortsat god påske.