/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Kære Vor Herre...hvornår??
Fra : Krummen
Vist : 1356 gange
10 point
Dato : 12-03-10 04:32

Hvornår slipper Kandu af med den småt begavede hykler og løgnhals - stjernepsykopaten Jørn F H Rudolph mm - som efterhånden formentlig er blevet drønet ud af Kandu 50 gange under lige så mange brugerprofiler. Underligt at han gider blive ved, når teamet så tydeligt, så selv et retarderet barn på 3 år ville kunne forstå det, har vist og fortalt spammeren at han er uønsket.

Manden med det brune liv og de latterlige spørgsmål kan åbenbart li at blive smidt ud. Han må være komplet æresløs og uden selvrespekt samt mere end enormt ensom, (hvilket ikke kan undre nogen) foruden mere end småt begavet, når han på den måde savlende og hyklerisk tudekiksende klæber til en portal som Kandu, selv om det klokkeklart og utvetydigt adskillige gange er gjort idioten begribeligt, at Kandu-Teamet foruden adskillige brugere på Kandu, ikke kan døje ham og at han er aldeles uønsket samt at hans tåbelige spørgsmål er fuldkommen ligegyldige.

Han kan prise sig lykkelig for, at lussinger er gået af mode og ulovligt, for han fortjener om nogen sådan et par gammeldags flade, så han (måske) kan forstå, at han skal skruppe ad helvede til...og at det kan kun gå for langsomt.

Han er en pind i røven og en kræftbyld på Kandu...den værste som endnu har huseret på portalen og der har immervæk gennem 8 år været adskillige "alternativt begavede" i dette forum.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 12-03-10 06:41
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-03-10 08:40

- jeg kan godt li' hagesmækken...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-03-10 09:23

Citat
jeg kan godt li' hagesmækken...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 12-03-10 09:27

Nåååå savlekluden LOOL Ja den er øm ik?? For slet ikke at tale om den hjemmestrikkede trøje. Utroligt hvad de kan få ud af opholdet i ergoterapien.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-03-10 09:35

- her blev helt "stille" nu!!! Nå, der er nok stuegang...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-03-10 10:54

Han forsvinder nok snart, jeg skrev til Kandu sent i går aftes.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 12-03-10 13:29

Tak granner. Du er en perle(høne)....vores lokale dørmand(kvinde)

Kommentar
Fra : netop

Dato : 12-03-10 15:23

Citat
Hvornår slipper Kandu af med den småt begavede hykler og løgnhals - stjernepsykopaten Jørn F H Rudolph mm

Nogen ting taler for ALDRIG, han popper jo ustanselig op som en korkprop i et glas vand.

Men nu da han har fået lov til at snakke med sig selv i en tråd, kan han da ikke genere ret mange, bortset fra at man lige skal slette de mails der har signaturen "JørnFHRudolph"...

Hav en god og fredelig JFHR-fri weekend.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-03-10 15:43

netop

Tak fordi du er så positiv, men jeg tror du er urealistisk, vi har i snart 1 år forsøgt at komme af med ham. Det er ikke lykkedes. Og jeg tror at han er i gang med sin profil nr. 35 hvis det kan gøre det.

Og så er han ikke blevet blacklistet endnu.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-03-10 16:45

Citat
jeg tror at han er i gang med sin profil nr. 35
Han har haft flere hundrede profiler herinde............... prøv at se gamle tråde hvor jeg havde listet lidt af dem.

Kommentar
Fra : JoyLip

Dato : 12-03-10 17:05

Jeg er ikke så tit herinde, men har da ikke kunnet undgå at bemærke hvor meget denne ene bruger under mange forskellige alias fylder... Der har været et par interesante spørgsmål, som jeg havde lyst til at deltage i, men jeg opgav på forhånd fordi han allerede havde spoleret spørgsmålene med en alenlang række meningsløse og of topic indlæg.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-03-10 17:34

JoyLip

Du har lige netop set problemet med ham. Det er tråd efter tråd. Vi havde en tråd hvor vi diskuterede og det var sjovt, indtil Jørn kom. Af 90 indlæg var de 68 fra Jørn.

Og man vidste aldrig hvem man diskuterede med, for han havde så mange forskellige profiler.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-10 18:55

Tiiimet sover godt, eller os er de os' kørt trætte af JR

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-03-10 19:40

Ja eller også skal andre sende en klage.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 12-03-10 22:34

Citat
Nåååå savlekluden LOOL Ja den er øm ik??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-10 22:42

Guud klummerrøv jeg troede et øjeblik at du var ved at srive om dig selv Du kender jo det indefra selv det der med at blive smidt ud af Kandu

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-03-10 22:57

Hej Suno og tillykke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-10 13:25

Teamet vågnede endelig måske kan vi håbe de har brugt tiden på gøre det lidt vanskeligere med en ny profil, til ærgelse og besvær for seriøse brugere hvad foregår der i hovedet på en sådan person hvis eneste livsindhold er at oprette nye profiler på Kandu

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-03-10 13:55

Phyyy det var de længe om, men nu er han blacklistet. Mon det er derfor solen skinner?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-03-10 17:27

Citat
Mon det er derfor solen skinner?

Granner ...som du dog kan

Men når det så bliver overskyet ...er det så fordi klovnen er tilbage

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-03-10 18:12

UUUhhh Pia, det må du ikke en gang tænke, tænk hvis han hører det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-03-10 18:43

Citat
Men når det så bliver overskyet ...er det så fordi klovnen er tilbage
ja du kan jo se hvor gråt det ellers har været i lang, lang tid

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-03-10 20:16

Så må han ikke komme for de lover godt vejr. Og det var skønt i dag og endnu bedre da jeg kom hjem fra den lange gåtur, for da var Jørn blacklistet.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-03-10 21:43

Citat
UUUhhh Pia, det må du ikke en gang tænke, tænk hvis han hører det

Søde Granner...jeg plejer ikke at tænke højt

Og hvis det endelig er sket ....UHHH så kan jeg bide tungen af mig selv.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-10 22:34

Tror han er her igen?
http://www.kandu.dk/spg145836.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-10 22:47

Nae, det er sgu vist ikke ham alligevel, pyha, men spørgsmålet taget i betragtning så ku' det jo være

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-03-10 23:02

Klaudi

Sådan noget må du ikke en gang lave sjov med. Jeg vil gerne sove roligt i nat.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-10 23:13

sorry, bebe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-10 23:26

Nu stopper du Klaudi spørgsmåls stilleren har bygget sin egen PC, tror du virkelig mangeprofilsen har evner til det?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-10 23:33

Citat
tror du virkelig mangeprofilsen har evner til det?

Næe egentlig ikke, men syns godt nok det lyder lidt(meget) tåbeligt, det der med at skille hele lortet ad og samle det igen, så virker det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-10 23:40

Korrekt men vi risikerer at se spøgelser allevegne og ikke tro på at nye profiler er nye

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-10 23:43

Ja, tror os hellere at jeg må se at få taget min stesolid

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-03-10 03:13

Da det ikke er en smalltalk-tråd, skal jeg lige henstille til, at man ikke bruger den til lykønskninger mv. til mere eller mindre småtkørende brugere....og heller ikke de andre!!!! Lav selv en tråd!!!

Bortset fra dette, så ville det være mere end skønt, hvis denne psykisk syge person med de mange brugerprofiler blev lempet ud af Kandu een gang for alle, og søgte hjælp et kompetent sted. Jeg har modtaget en PM fra tossen, hvor han så mindeligt beder om, at jeg vil lade hans børn og kone være. Han er simpelt RABLENDE sindsyg. Det er helt grotesk..... jeg mindes ikke på noget tidspunkt at have truet hverken ham eller hans familie.

Indrømmet... jeg har nævnt, at han skulle have et par flade fordi han var så hamrende øretæveindbydende, da jeg fornemmede at det var det eneste der kunne "skræmme" ham fra at terrorisere Kandu med hans syge crap, da han er uden for alm. forståelse og pædagogisk rækkevidde. Men derfra og så til at true ham og hans familie - eller for den sags skyld effektuere det - er der i mine øjne kilometer, og for mig er det blot et udtryk for hans syge selvoptagede sind.

Det er selvfølgelig sørgeligt med hans sygdom, men enormt belastende og pisirriterende, når han helt ukontrolleret rabler sit sindsyge pladder af i alle tråde. Samtidig skal Kandu vel ikke være et terapisted for personer med alvorlige sindslidelser. Jeg mener personligt ikke, at nogen af brugerne er kvalificerede til at behandle sindslidelser.... i hvert tilfælde ikke gennem Kandu. Måske i "det virkelige liv", men så må de tilbyde deres professionelle assistance i privat regi. Så kan de jo osse få penge for det.

God nat

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-03-10 11:32

Citat
Bortset fra dette, så ville det være mere end skønt, hvis denne psykisk syge person med de mange brugerprofiler blev lempet ud af Kandu een gang for alle, og søgte hjælp et kompetent sted. Jeg har modtaget en PM fra tossen, hvor han så mindeligt beder om, at jeg vil lade hans børn og kone være.

Tror desværre det er ønsketænkning fra din side...
Han er sikkert straks tilbage.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-03-10 19:36

Jeg fatter ikke, hvorfor kandu ikke anmelder manden til hans internet udbyder.
På et engelsk forum, hvor jeg kommer havde vi en tilsvarende uønsket profil, som blev ved og ved med at spamme forummet på trods af at han gentagne gange var blevet bortvist. Til sidst anmeldte administrator ham til hans udbyder - manden modtog en advarsel fra udbyderen - opførte sig stadig som en okkinok - og bum, så røg hans internetforbindelse.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-03-10 19:42

Hallååå Vi er i Danmark. Her varetager man mere "forbryderens tarv end "ofrets"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-03-10 19:42

Jaehhh, så kommer han tilbage.

Påstår Creamy, klumme og undertegnede er den samme. Lyver af helvede til. Venter til han får opbakning af Molo og Malmin - og går så helt i selvsving i løgne. Ganske specielt er det, at Molo ved han lyver, og ikke gendriver det - og irettesætter ham i hans vildfarelser. Istedet klapper Molo hans sædvanlige kæpheste og ævler om ytringsfrihed. Sært at man ikke forstår at der er givet redskaber til at undgå indblanding fra uønskede objekter. Og dette kan udnyttes.

For mit vedkommende gider jeg ikke utidig indblanding fra Molo og hans skyggeprofiler. Derforuden har jeg blacklistet nogle, der har blacklistet mig - nogle pga uenigheder osv. Ellers har jeg mestendels blacklistet ævle-profiler som Teil/Achton/Brorteil + Hawai + andre hvis mening jeg kan undvære.

Til enhver tid er jeg klar til at forsvare mit brug af berufsverbot til hvem der måtte være i tvivl (hvis disse synes de havde noget fornuftigt at sige i mine tråde).

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-03-10 19:56

Citat
ytringsfrihed

Molo m.fl (blandt andet Dr_Dem, hvis nogen husker den klaphat høhø) lader ikke til at fatte, at ytringsfrihed ikke betyder at der findes en mediemæssig forpligtigelse overfor dem. Ethvert forum, avis osv. har ingen forpligtelse til hverken at lægge serverplads til spam, eller trykke læsebreve de ikke vil stå inde for. Sån' er det bare!

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 10 point
Dato : 14-03-10 20:05

Havde for længe siden at opremsning af en almindelig dag på kandu. Idag ville det nok hedde:

Jørn lavede en ny profil. Blacklister straks en halv snes mennesker. Laver et hadeindlæg, skydende efter klumme (og tager Creamy, undertegnede og et par andre med). I samme indlæg hyles over hvorfor han blive blacklistet!!!. I samme tråd bifalder Molokyle (der selv tidligere er belvet kylet ud af kandu) og Malmin over disse skrækkelige uretfærdigheder. Molo synes tråden helst skal dreje sig om MOLOKYLE og Malmin mener et kirkeligt islet ville være på sin plads.

Teil (denne gang i form af BRORTEIL), svarer som vanligt ualmindelig beskidt på et ganske almindeligt spørgsmål, bliver straks blacklistet og opretter derefter en HADEtråd, hvori han sviner ofret til. Dette synes mosterklubben (kaffeklubben) nu kunne være skægt, hvis man ændrede til en spam-tråd i form af ligegyldige YOUTUBE video'er. Og Teil er jo så søøøød.....

Mosterklubben (eller rettelig KAFFEklubben) står lidt uforstående overfor hvorfor at venlig samtale med denne venlige JØRN nu kan afstedkomme problemer, og forsvare ham derfor en anelse.

Samtidig ryger Bent Ballegård i form af BB1 som vanlig i selvsving, idet han har problemer med at komme til at skændes med jagtkollegaerne andre steder. Der er han simpelthen sat uden for døren. Og af uransalige årsager synes alle jægerne at de skal skændes på kandu, sådan at vi alle sammen kan komme til at dis-like' jægere.

Jooohh velkommen til kandu.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-03-10 20:09

Åhhh ja, dr_dum. Long time no see.

Glemte lige (retfærdigvis). Klumme går amok på et par han ikke bryder sig om, deriblandt Jørn. Vedkommende får læst og påskrevet så det klasker. Eyvind, synes i et anfald af medfølelse at han vil hjælpe de stakkels ofre, og udsteder derfor en FATWA.. Støttes op af dette af Molo, som totalt har glemt, hvem der hjalp ham da tingene ikke var så rare.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-03-10 20:12

3773 - Du kan det gylle med lige kort at ridse en kandudag op

Citat
Laver et hadeindlæg, skydende efter klumme (og tager Creamy, undertegnede og et par andre med).

Aha det forklarer hvorfor der dukker en bunke tråde og tips op, som jeg ved jeg ikke har været deltager i, når jeg søger på mit nick.

Jamen tror galningen at jeg er én af jer to (eller jer begge to?!) - det tager jeg sq som et kompliment.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-03-10 20:47

Jaehhh, vi har undret os over hvorfor du skulle inddrages. Det skægge er at hashhovedet lystigt har deltaget i diskussionerne, velvidende AT DU IKKE ER HVERKEN KLUMME ELLER MIG, og alligevel ikke synes han lige burde sætte denne lille detalje på plads.

Vi mangler liiige:

Flash svarer ganske latterligt og fuldkommen irrellevant på 17 spørgsmål. Opretter derefter 2 totalt usammenhængende spørgsmål.

Refi får lidt mavepine, efter at have scannet lidt poængsnyd.

Sunovits holder pause, så derfor slipper vi for at høre på googlerier derfra.

En stor skam Dova og Clan ikke var på pletten til et par af de tekniske spørgsmål.......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-03-10 21:03

Nej hvor du kan 3773, jeg bliver næsten deprimeret hvis det ikke var fordi jeg sad og grinede.

Og Creamy, Jørn troede at du, 3773 og Krumme var en og samme person. Han kan ikke forestille sig at man kan nøjes med en person.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-03-10 21:31

Netop Granner. Det skægge er at "over-moderatoren" VED vi ikke er en og samme. Og alligevel ikke liiiige retter Jørn i hans vildfarelser.

Men nevermind. Koncentrerer mig lige o at se actionfilm med min knægt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-03-10 21:35

Mr & Mrs Schmidt - dolby DTS (med masser af rigtige Watt) og naturligvis 16/9

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-03-10 23:51

Det kan ikke skrives mere præcist, end du gør det...Godt gået!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-03-10 23:57

Hej Krumme er her ikke fredeligt? Og er det ikke dejligt?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 15-03-10 01:33

Jow da, men jeg kan nu ikke lade være at kigge mig tilbage over skulderen

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 15-03-10 20:45

Tak for svaret 3773. Så lukker og slukker vi....Landsbytosen er øjensynligt forsvundet. Lad os alle bed til, at det varer evigt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-03-10 20:53

Er ikke sikker. Lige i øjeblikket huserer en del, der tidligere har været inaktive. Men lad os se.

Ellers kan vi more os over alle de skydegale og deres jagt-lal.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-03-10 21:36
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-10 22:43

Jeg tror også det er ham Klaudi, desværre

hov hov 3773 de jagttråde er meget seriøse...................

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 15-03-10 22:49

Jeg fatter ikke, at Kandu-teamet ikke sætter en PRO-programmør eller hvad der nu skal til, så den slags spammere som Jørn-landsbytosse kan udelukkes once forever. Cremys beretning om det engelske system med at kontakte tossernes udbydere og så få deres netforbindelse kappet lyder rigtig godt...Kan man ikke det her i landet?? Idioterne er jo udelukkende på portalen for at chikanere.

Det ser ikke godt ud Klaudi med den der "Retur" - Kunne godt minde om hansmåde at komme ind igen på...Håber sørme ikke du har ret

3773...LOOL Ja de jægertosser er sgu da helt til grin. Ham Røvballegård er da komplet til grin og så kvalmende selvhøjtidelig, at det er til at brække sig over

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 10:04

han har gjort klar til at stille spørgsmål, og han har aktiveret sin sædvanlig blackliste i dag så han springer snart ud af skabet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 10:23

Nu har han deaktiveret sin blackliste igen - så han følger nok med i hvad der sker i tråden her

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-10 12:08

Det varede så ikke så længe, idioten er sprunget ud her
http://www.kandu.dk/spg145878.aspx#1677960

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 15:04

Det er egentlig forfærdeligt sygeligt Klaudi, og jeg har sgu aldrig set noget lignende på kandu i de 8 år jeg har været her.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 15:05

Det er ikke dig jeg mener Klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-10 15:19

Nej det håber jeg squ da heller ikke

Det må absolut være sket en kortsslutning i øverste etage siden han bliver ved, nu er Christa også Krummen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-03-10 21:03

Citat
Det varede så ikke så længe, idioten er sprunget ud her
http://www.kandu.dk/spg145878.aspx#1677960

Det var hurtigt han slap ud af spændetrøjen. Kæft en nar

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 16-03-10 22:34

Han er SYG...kortere kan det ikke skrives

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-03-10 22:43

Ja gu' er han syg. Jeg har siddet og læst i gamle og lukkede tråde idag, og puha det står endnu værre til med ham end først antaget

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-03-10 23:01

Jeg fristes lige til at indskyde et spørgsmål: Hvem er det der tales om her?
Er det: R-æ-v-e-n - JørnR - Jørn_Rudolph - JørnX - JørnSpammer - JørnIgen - JørnFHRudolph eller hvad han nu har valgt at kalde sig undervejs, så synes jeg ikke lige det ligner hans udgangspunkt.

Men man kan jo tage fejl.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 23:16

Citat
Er det: R-æ-v-e-n - JørnR - Jørn_Rudolph - JørnX - JørnSpammer - JørnIgen - JørnFHRudolph
JA, men nu som retur bl.a. her http://www.kandu.dk/spg145878.aspx#1677960

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-03-10 23:55

UHA-Ja det ser sådan ud...

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 17-03-10 00:08

Citat
Jeg fristes lige til at indskyde et spørgsmål: Hvem er det der tales om her?

Decemberræv, Zorto, Ludoman, Black-peet og mange flere.