/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
At afreagere!
Fra : Cathcart
Vist : 934 gange
100 point
Dato : 09-03-10 13:10

IKKE et spørgsmål, men et oplæg til en forhåbentlig åben debat om afmagt, der så nogen gange bliver afreageret i dette anonyme forum , da jeg mener, at dette fænomen kan hænge sammen med "påstandene" i blokken fra Meyhoff. Disse gav mig ihvertfald stof til eftertanke .

http://www.avisen.dk/blogs/meyhoff/en-nation-af-tudeprinsesser_25053.aspx

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-03-10 13:30

Jeg ville gerne have kommenteret dette indlæg, men har ikke tid. Min ært er blevet væk og den SKAL findes Hvad skal jeg ellers gøre?? snøfffft

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 110 point
Dato : 09-03-10 13:36

Skal vi så ikke lige fra starten give dette spørgsmål en drejning?

Tænk positivt...
I stedet for at tude, hvordan kommer vi videre??

Snart skinner forårsolen...

Nye job, aktierne stiger og ingen grund til klynken.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-10 13:36

Citat
Hvad skal jeg ellers gøre??

Pust hjernen op og mal den grøn ..så har du fundet den

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-03-10 13:38

@ Krummen.
Det var ikke for at være fræk...men du bad selv lidt om den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-03-10 13:43

Udover ham Dennis som er ved at skaffe sig et levebrød på påstanden, hvem er det så der påstår dette.
Citat
Hvordan gik det til, at Danmark blev en nation af jamrende tudeprinsesser?

Blandt dem jeg kender og omgås er der ingen som jamrer..................selv ikke når jeg smutter fra min omgang øl.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-03-10 13:43

Ja men jeg har ingen grøn maling

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-03-10 13:51

Et mærkeligt ord: Afmagt?

Glem den, og gør det du er god til...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-03-10 13:52

Men hvor har Dennis Meyhoff dog ret. Curlingnationen Danmark Nååå nej....det er faktisk sørgeligt
men nok kommet for at blive.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-03-10 14:05

>Curlingnationen Danmark...
Som jeg sagde: "Gør det du er god til".

Og lad være med at løbe på ski med nordmændene...

Så er det selvforskyldt: Afmagt

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 09-03-10 14:16

Citat
Curlingnationen Danmark

Ikkenikke slå alle over en kam, det er en ung generation, der i den grad er blevet nurset, så de ikke er i stand til at klare ærterne selv (TÅLER INGEN MODGANG OVERHOVEDET) alle andre generationer skal ikke beskyldes for at være hylere!

Næ nationen Danmark brokker sig bare - det har de altid gjort og gerne/helst i kor....

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 09-03-10 14:27

Citat
Disse gav mig ihvertfald stof til eftertanke

Jeg glemte skisme ordet seriøs, altså: Seriøs eftertanke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-03-10 15:04

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 09-03-10 15:52

Tak for svaret svendgiversen.

Og mit indlæg var nok i det forkerte forum (småsnak)

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-10 03:05

Han har SÅ ret, Ham Meyhoff!
Nemlig, Christa.N - man må bare ikke sige det højt

Hvor er det dejligt, at nogen er enige med mig!