/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Manual til Prosonic TV model 20T59
Fra : Brassovitski
Vist : 9872 gange
100 point
Dato : 08-03-10 07:08

Hej
Hvem kan hjælpe med en manual/brugervejledning til et Prosonic Color TV model 20T59?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 08-03-10 08:20
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-10 08:27

Det vil blive næsten umuligt med mindre der tilfældigvis er en med et magen til....

Prosonic er jo blot et varemærke ejet af Dansk Supermarked - og indmaden i disse produkter kan komme fra hvad som helst kineserne kan sætte sammen og lægge i en kasse - blot prisen er rigtig....

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-03-10 08:34

Hej >brorteil < Jeg synes ikke der er nogen Prosonic på det site du henviser til?

Til >refi<
Citat
Det vil blive næsten umuligt med mindre der tilfældigvis er en med et magen til....

Det er sådan set også det jeg håber lidt på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-10 08:38

Prøv at kigge i dba, gul&gratis osv.....

Det kunne jo være der var et til salg MED manual og du måske der kunne slå en handel af med sælger ved at få en "kopi"

Men så teknisk kan et TV vel ikke være - mon ikke det meste er OnScreen....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-10 09:39

Hej.
Hvad er det du skal bruge.
Pøv lige at skrive hvad det drejer sig om så skal jeg se i den jeg har.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 08-03-10 12:20

Hvad er det du vil vide, for jeg har en betjeningsvejledning der dækker Prosonic 14", 20" og 21"

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-03-10 13:13

Til >Hejdu58< og >piaskov<
Det ville være fint hvis en af jer har mulighed for at scanne vejledningen og sende den. Hvis det er muligt kan de sendes til brassovitski@jubii.dk.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 08-03-10 13:20

Scanner er i gang

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-10 14:00

Citat
Scanner er i gang

OK så klarer du den kan jeg regne ud.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-03-10 15:39

Lyder fint at scanneren er igang.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 08-03-10 15:58

Citat
Lyder fint at scanneren er igang.

Brassovitski, har du ikke modtaget en mail med det, jeg har sendt det 14.09 kan jeg se.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-03-10 16:04

Hejdu58
Der er ikke noget på min jubi-Email. Har du fået en besked tilbage om at filen måske er for stor eller lignende? Har du tjekket din udbakke at E-mailen ikke stadig ligger der, ja det har du jo nok, når du skriver at du kan se den er sendt.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 08-03-10 16:12

Det er sendt til 'brassovitski@jubi.dk' og fylder ca. 5,5mb.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-10 16:18

Den når ALDRIG frem....

Det hedder jubii

http://netnationen.dk/jubi.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-10 16:20

Så den havner nok hos PET...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-03-10 17:43

Halløjsa Hejdu58
Jeg har altså indsat den rigtige adresse i mit indlæg fra kl. 13:13,, med 2 >i'r<, her er den lige igen:
brassovitski@jubii.dk

[CITATDet er sendt til 'brassovitski@jubi.dk' og fylder ca. 5,5mb.
][/CITAT]

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-03-10 17:45

Hejdu58
Er du lige sød og prøve igen med den rigtige E-mail adresse?

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-10 18:11

Så Brassovitski, så er den sendt med 2 i, så kan du rigtig sige JUBIIIIIIIIIIIIII med mange i

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-03-10 18:52

Tak for svaret Hejdu58.
En million tak for det fremsendte. Det ser neget fint ud. Jeg har lagt de scannede billeder ind i et Word dokument, og har så fået en næsten perfekt vejledning.