/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Klaphatten er tilbage... IGEN IGEN
Fra : webm
Vist : 987 gange
100 point
Dato : 07-03-10 17:23

Citat
JørnSp[@]mmer

Må se hvor længe/kort jeg holder denne gang ? Tak for Blakken

Prøver at tage ved lære af de dårlige erfaringer.

Bliver vel nok alligevel allerede smidt ud inden aften. Uanset hvor godt/skidt jeg opfører mig.

Godt man kan låne sig til en Mobilos, så er det jo ingen sag.

Denne gang har han garderet sig med at blackliste en hel masse kandu brugere...

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 60 point
Dato : 07-03-10 17:24

BTI du.....

Der er afsendt klage, via kanaler der plejer at virke. Han bliver heller ikke gammel denneher gang.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-10 17:25

Bare black ham, så snart du får øje på ham. Så bliver det vel kedeligt på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-03-10 17:28

Citat
Bare black ham, så snart du får øje på ham

men det har webm glemt i farten

Kommentar
Fra : JørnSpammer

Dato : 07-03-10 17:30

Hvis jeg holder mig i ro, så er jeg vel ikke så "farlig" ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-10 17:34

Citat
Hvis jeg holder mig i ro, så er jeg vel ikke så "farlig" ?

Har du nogensinde troet du var FARLIG

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 17:39

og pist væk var han

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 17:39
Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-03-10 17:44

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 07-03-10 18:03

Citat
Denne gang har han garderet sig med at blackliste en hel masse kandu brugere...

Ja, og jeg er også med i BL.
Hold da op hvor er jeg stolt - så må det jo alligevel have gjort indtryk det jeg har skrevet til idioten
Hurra, hurra

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-03-10 18:29

Tal nu pænt om min onkel fra Irak.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-03-10 18:32

Vi muslimer er pæne og nydelige mennesker, vi taler høfligt til andre.
Vores kvinder går med klud over hovedet, fordi de er så utroligt smukke.
Europæiske mænd går helt amok hvis der ser deres ansigter.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-03-10 18:37

JørnSpammer er blevet blacklistet af kandu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 18:38

Hold da op har du selv fundet ud af det?
http://www.kandu.dk/spg145625.aspx#1674271

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-03-10 18:39

Øv jeg tuder

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 07-03-10 18:54

Citat
Vi muslimer er pæne og nydelige mennesker, vi taler høfligt til andre.
Vores kvinder går med klud over hovedet, fordi de er så utroligt smukke.
Europæiske mænd går helt amok hvis der ser deres ansigter.

Nu mangler jeg igen den smiley hvor man kan grine sig halvt ihjel samtidig med at man klapper sig på lårene.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-03-10 19:00

Asbjørn2

Vi muslimer er glade når vi kan få latteren frem hos vores medmennesker.

Latter og glæde spreder lys i en mørk verden.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-10 19:46

Han får da en masse opmærksomhed ..er det ikke det han er ude på ???

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 07-03-10 19:51

Jeg vidste slet ikke, at brorteil er en af de moderate muslimer . Jeg er radikal ateist . Hvad er I andre ?

Hilsen Kirstine den nysgerrige

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-03-10 20:01

Jeg er squ ikke moderat, hvis konen ikke har maden på bordet til tiden
så vankes der bank.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 20:03

Åhhh scheisse. Er Sunowich nu osse på banen?? Kandu er simpelthen ved at udvikle sig til idioternes paradis

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-03-10 21:05

JJaaa Krumme, vi er her også

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 21:25

Nååå jeg har nu ikke placeret dig i den gruppe granner. Det skal man gøre sig fortjent til

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-03-10 21:32

Citat
Kandu er simpelthen ved at udvikle sig til idioternes paradis

Det har du ganske ret i, da du altid kommer med dine kommentarer!
Enten som Krummen eller Klumme - du klarer det utrolig godt!

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 07-03-10 22:05

brorteil
Citat
Vi muslimer er glade når vi kan få latteren frem hos vores medmennesker.
Latter og glæde spreder lys i en mørk verden.

Ja, det er rart med en smule lys inde i et formørket hoved, og absolut ingen skade til.
Citat
Jeg er squ ikke moderat, hvis konen ikke har maden på bordet til tiden
så vankes der bank.

Pas nu på at hun ikke linder lidt på sløret og siger BØH, for så bliver du så bange at du slet ikke kan spise noget, for hun har jo ikke en pløk i munden efter den sidste gang tæv hendes brødre gav hende. Du husker nok, det var efter en kraftig middagssøvn hvor du talte i søvne - brødrene troede du snakkede om deres søster, og så var det bare din hund.
Ak ja, sådan kan det jo gå

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-03-10 22:15

Vi muslimer har ikke hunde, kun kameler

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 07-03-10 22:25

Citat
Vi muslimer har ikke hunde, kun kameler

Aha, så var det ikke din hund du snakkede om, men din kamel Well, forskellen ligger vel også mest i størrelsen

Kommentar
Fra : netop

Dato : 07-03-10 23:28

Citat
Bliver vel nok alligevel allerede smidt ud inden aften. Uanset hvor godt/skidt jeg opfører mig.

Ja, det slog da ikke helt fejl åbenbart...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-03-10 23:33

Hvorfor ikke bare ignorere ham 100%. Han skal nok blive træt af at kommunikere med sig selv, og give sig selv point som før i tiden.
Han skal ties ihjel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-03-10 23:37

Citat
Han skal ties ihjel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tjae, hvis det bare var så let...

Godkendelse af svar
Fra : webm

Dato : 07-03-10 23:39

Tak for svaret 3773.

Hvad betyder i øvrigt BTI du.....

Det gik tihvertifald stærkt denne gang.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 23:45

BTI bør tisses ihjel, øhh nej Bør Ties Ihjel

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-03-10 01:15

Så sandt så sandt...

Men det er da ganske utroligt han sådan bliver ved - han må da bestemt have en brist i hovedet.