/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu lukker ned.
Fra : piaskov
Vist : 741 gange
100 point
Dato : 05-03-10 16:23

Hej og god week-end til jer alle.
Lige et lille tip her.
http://www.kandu.dk/spg145539.aspx

Som granner skriver så lukker kandu ned når der spammes på den måde.
MEN hvis i opdager tråden er laaaang tid om at åbne så skynd jer at klikke på tilbage pilen oppe til venstre.
Så slipper i for at sined lukker ned.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-03-10 16:24

Citat
Så slipper i for at sined lukker ned

Sæt lige bogstaverne i rækkefølge
SIDEN skulle der stå.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-10 16:40

Jeres/din komputer er bare for lille

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-10 16:42

De sidste nye "reklameblokkere" betragter det som reklame og undlader at vise det

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-03-10 16:43

Citat
Jeres/din komputer er bare for lille

Bare ikke din er for lille refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-10 16:49

Til HVAD

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 05-03-10 17:06

Lille Jan var på WC og tisse, da brædtet faldt ned over hans lille tissemand. Lille Jan blev så forskrækket, at han tabte sin sut ned i WC´et. Hans mor kom styrtende til og pustede på den lille ømme tissemand. "Sut - sut" skreg lille Jan. Hans mor udbrød "Hold kæft knægt, du er ikke en skid bedre end din far!"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 17:06

Refis er kun 10 cm.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-03-10 17:06

Citat
Til HVAD

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 17:06

Fra gulvet af......LOOOL

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-03-10 17:08

Citat
Fra gulvet af......LOOOL

Jeg var ikke klar over du kendte refi SÅ godt klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 17:31

Jo jo da...Det fortæller han til alle som vil høre om det(n)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-10 18:04

Derfor går jeg heller aldrig i "knæbukser"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-10 18:07

Hørte lige at de i Tyskland ikke længere har problemer med huller i vejene....

De sælger dem til højest bydende - eneste betingelse - de skal SELV aftente dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-10 18:21

Jeg kan nu godt åbne de spørgsmål, men det tager en fandens til tid

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-03-10 18:32

Citat
De sælger dem til højest bydende

Næ næ du ...de koster 370 kr. inc. en lille personlig hilsen som du selv bestemmer hvad der skal stå i.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-10 18:34

Smart - så kan man give dem som gaver

Accepteret svar
Fra : Majormajor

Modtaget 100 point
Dato : 05-03-10 19:58

Jeg har også nogle huller til salg. Det er dem, der blev tilovers fra vaniljekransene ved juletid sidste år. Sidste salgsdag er godt nok overskredet, og indtagelse af hullerne nu kan give "luft" i mavsen . Må IKKE gives væk som gaver til intime venner .

Hilsen og god nat fra Kirstine

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-03-10 20:13

Citat
. Må IKKE gives væk som gaver til intime venner

FED HUMOR

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-03-10 20:49

Kære Pia.

Takker ydmygst. Og både du, og alle I andre, kan være glade for, at det ikke er hullerne i min halvgamle hukommelse, der er til salg. Og nu kan jeg sq ikke huske, hvad jeg så ville ha sagt .

Vi ses og god nat. Ahmed - den døde terrorist skal ses nu (Yahuu - der var noget, jeg kunne huske )

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 06:28

Tak til piaskov for den fine Info

5 *****

Fra til dig fra

BullGuard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-10 08:06

Once again ...Ladies and Gentlemen

Jeg orker ikke at teste dette, men har en fornemmelse af, at man kan omgå denne smiley spam således:

I IE 8 ; vælg browseremenuen: Værktøjer (Alt + u) -> Internetindstillinger -> fanen 'Avanceret' ..afsnittet ' Multimedier' -> Fjern flueben fra punktet 'Vis billeder' -> tryk [Ok]

Prøv det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-03-10 08:49

Så er psykopaten tilbage igen http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277842

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 08:54

Ja menGoddag igen Krummen. Har du det godt? Har du savnet mig?

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 08:56

Citat
psykopaten

Er det din diagnose ?

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 06-03-10 11:53

Tak for svaret Majormajor.
Elsker en sådan humor.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 06-03-10 23:30

Kære Pia.

Som du kan se på mit fine billede (Avatar?), har jeg lille nipsgenstand også en hel del at have den humor i .

Godnathilsen fra Kirstine