/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Se tv på nettet??
Fra : Bragesvej
Vist : 1051 gange
100 point
Dato : 05-03-10 01:19

Hej... er der nogen der kender denne side http://satellite.gtrade.org/
Inden jeg betaler ville det være rart at høre for og i mod... på forhånd tak.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 05-03-10 03:46

pas på du ikke bliver snydt
dette oplæg har tidligere været her på kandu og såvidt jeg husker mente menig mand at det var uklogt.
mvh Bevi54

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-10 07:49

Det er PLAT - hold fingrene væk....

Og ja - "man" kender godt siden - men IKKE for noget brugbart

Accepteret svar
Fra : findovia

Modtaget 100 point
Dato : 05-03-10 10:06

Jeg har selv lige købt denne Internet-TV programpakke og installeret den; men jeg kan ikke få den til at virke. Jeg kan derfor ikke anbefale produktet. Jeg har dog tænkt mig at prøve at kontakte firmaet for nærmere forklaring. Det er dog begrænset, hvor meget tid jeg vil ofre på sagen.

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 05-03-10 15:46

Fik en gang anbefalet denne: http://www.channelchooser.com/

Men har aldrig afprøvet den, da Yousee's web-tv dækker mit behov hvad internet-tv angår.

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-03-10 01:12

Tak for svaret findovia.

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 11-03-10 02:51

Nærmere overvejelser har ført til, at jeg foreløbig har opgivet tanken om at kunne spare TV-licensen og bruge nettet i stedet. Ret betænkt må det kræve en ekstrem hurtig bredbåndsforbindlese for at opnå en kvalitet, som blot tilnærmelsesvis vil kunne konkurrere med almindeligt TV, hvor trist det end måtte være.
Jeg håber på, at vi en gang får et anstændig løsning på hele dette licensproblem, så jeg ikke skal betale for mere, end det jeg ser.

Hvis jeg går hen i supermarkedet og køber ind, skal jeg jo kun betale for de varer jeg køber uden at skulle betalen et abonnement eller en licens for at kunne købe ind dér. Sådan burde det også være, når jeg vil se (købe) noget på TV-markedet.

Måske skulle jeg optette en Facebook-gruppe, der ville kæmpe for den tanke.