/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Google toolbar
Fra : refi
Vist : 954 gange
500 point
Dato : 04-03-10 17:31

Opdagede at der tilsyneladende er problemer med de nyeste versioner af Google Toolbar - den "stjæler" 50% Ram.....

Skulle da lige kontrollere - og ganske rigtigt

Afinstallerede derefter Google Toolbar men men men......

Det bevirkede at jeg SLET IKKE har noget søgefelt i IE8 mere

Går jeg ind og tjekker addons er der dog stadig 3 søgemaskiner installeret - men HVOR er feltet blevet af

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 04-03-10 17:35

højreklik og vælg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-10 17:38

Vælg HVAD og HVOR....

Jeg har skam tjekket om det kan frembringes ved diverse visninger, men ikke fundet noget....

Jeg er IKKE interesseret i at få Toolbaren tilbage - blot et søgefelt...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-10 17:39

Kan da også lige nævne vi taler Vista selvom det næppe har nogen betydning.....

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 04-03-10 17:43
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-10 17:50
Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-10 17:55

Den første sad lige i øjet

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 04-03-10 17:56

Tak for svaret Klaudi.

Super hurtigt gået Når man kan søge

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-10 18:38

Velbekommen, det andet link er til et lille men godt tweaker program,
der kan man fjene søge boks og mange andre ting