/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bare smalsnak
Fra : Nordsted1
Vist : 1647 gange
310 point
Dato : 23-02-10 12:28

Ikke noget spørgsmål, syntes bare at i også skal se hvad sne også kan bruges til... springbrædt til en nysgerrig kanin

http://peecee.dk/upload/view/227490

http://peecee.dk/upload/view/227489 nååå er det ikke andet de får

http://peecee.dk/upload/view/227491

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-02-10 12:56

En god serie Nordsted,
men den kunne ikke finde sted her på Skovbrynet...

Dels er mit foderbræt/hus meget større og mere end halvanden meter over jorden,
dels ville min lille hund Debbie holde alle kaniner væk...

Kommentar
Fra : maafrandsen

Dato : 23-02-10 13:00

hej nordsted...s som at se vores vædder kanin ude i haven...s den syntes det er sjovt at komme ud i sneen, og faktisk så er den begyndt at lege med vores hund, en golden retriver, men faktsisk er hunden lidt bange for kaninen, så den løber nogle gange og så løber kaninen efter den... så motion til dem begge...g.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 13:00

Sneen er op ad mine hyndekasser... og hunden kunne ikke finde på at gøre den fortræd

Jeg strø'er nu også frø og lægger æbler på terrassen, de får rigeligt,

Har du ikke et billede af din hund, vi må se?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-02-10 13:25

Jo, jeg har masser, men ved ikke hvordan jeg får JPG fotos i kandu?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 13:28

kan du ikke gøre ligesom jeg, læg det ind på peecee??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 13:29

Hvis billedet er for stort kan du gøre det mindre her

http://bluefive.pair.com/pixresizer.htm

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-02-10 14:24

Hi hi, søde Bertram (er da det - ikk?)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 14:26

Hanne... Silke og Bertram...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 14:28

De MEGET berømte kandukaniner

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-02-10 14:40

Jamm, er der ikke kun een kanin på billederne?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 14:44

UUh ha, nu bliver han skuffet hvis han opdager at han var glemt

http://peecee.dk/upload/view/227532

Han fandt lige en lyng gemt under sneen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-02-10 15:28

De er alså søje!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-02-10 15:58

Det hedder sø´de på Sønderjysk.

Min datalog nevø kommer på fredag, så sender vi Debbie´s svar på de dumme kaniner...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 16:04

Jamen kan du ikke få billederne ind på peecee??Skal vi virkelig vente helt til fredag med at se hunden

Og så er de aldeles ikke dumme de kaniner

De er både kløgtige og udspekulerede ....og noget så dejlige

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-02-10 16:12

Så vil jeg prale med min blåmejse, den er flyttet ind i kassen med kamera. Og der er også lyd i har jeg opdaget. Jeg skal se om jeg kan tage et billede at TV skærmen.

Mejserne er begyndt på redebygning, de har 8 små pinde.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-02-10 16:39

>Og der er også lyd i har jeg opdaget.

Vi glæder os til at høre fuglesangen her på kandu...
Jeg har også mejser, vist endnu dummere end kaniner, men de er hurtige.

Og kloge Debbie kommer først på fredag...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 16:44

Så Svend nu bliver jeg mopset

Hvorfor er kaniner dumme

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-02-10 16:57

Når man kun tænker på tre ting, og det gør kaniner jo, er der ikke tid til kloge tanker...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 17:05

Hø hø, de tre tanker adskiller sig vist ikke så meget fra mændenes

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 310 point
Dato : 23-02-10 17:05

Hej Nordsted - ka' du bruge (et billede af) en nysgerrig kat, der undrer sig over hvor pokker fuglene blev?

http://peecee.dk/upload/view/227569

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 17:11

Nååhr Vith, hvor er den sød... man kan ligefrem se at den er helt forundret

Ellers sidder den mon og funderer over hvordan den skal komme hjem, uden at få våde tæer

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-02-10 17:25

Nu har jeg ikke noget imod kaniner,
men da jeg boede i Øst Danmark kendte jeg en svensker, der troede på reinkanation,
hun var så heldig at få kontakt med sin afdøde morfar...

Hvad laver du så nu i dit næste liv? spurgte hun ham:

Jeg er kanin på Gothland, og vi har kun tre opgaver.

Derfor ved jeg det...

Kommentar
Fra : vith

Dato : 23-02-10 17:25

Tja, det er ikke til at vide hvad katte tænker - men jeg vil da ikke udelukke at den forventer at blive løftet ned

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-02-10 18:07

Her er en sovende blåmejsehun http://peecee.dk/upload/view/227593

Hanne sidder uden for i en busk og passer på

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-02-10 18:09

Ikke Hanne men hannen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 18:14

Eiii hvor sjovt Granner01, du må da lige fortælle hvordan du bærer dig ad med at tage det billede, er det et taget på tv'et?

Hannen kan da godt få selvskab af Hanne, hvis ikke det var fordi det er så koldt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-02-10 18:19

Vi kan da godt navngive de 2 blåmejser, men om de kommer når jeg kanlder den ved navn, det tror jeg ikke, og det vil også være et problem at få dem døbt.

Men kom med forslag til navne til mejserne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 18:28

Jamen har vi ikke mere eller mindre fået døbt den ene - Hanne - hun synger nu også så smukt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-02-10 18:30

Vi kan da godt kalde hunnen Hanne, har Hanne ikke noget imod det tror du? Eller er hun beæret?

Og ja jeg tog et billede af TVskærmen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-10 19:18

Var det noget med lidt kontrast til al den sne..........................
http://peecee.dk/upload/view/227611/full

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-02-10 19:29

Og det her er min virkelighed: http://peecee.dk/upload/view/227614

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-10 19:40

Det er nu også min virkelighed et lille stykke tid, som jeg viste.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 23-02-10 20:02

Citat
Det hedder sø´de på Sønderjysk.
Det er "søjde"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-10 20:10

Nordsted1 -> Hvor bli'r 'resten' af påængårnø a' ???
Der er jo rum for MINDST 500 a' de fuldfede..
Mindst 190 mangles !!!
..op og forhøj ..du
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-10 20:11

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-02-10 20:17

Jahh, jeg elsker små mejser - har selv banket en kasse sammen til dem - tak for navngivningen

Men der kommer et tidspunkt i enhver mejses liv, hvor det KAN blive for meget.....

http://peecee.dk/uploads/022010/IM000707.JPG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-10 20:17

Ps. Berit (..min Syd-Amerikanske højlands-papegøje, ...som er en HAN ) ..sku' hils' a' si':

PIP, PIP, PIP ..& ...SPRIT

( Det sidste har jeg vist lært den selv )

Pps. Fra een som ..bar' æææælsker smalsnak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-02-10 20:21

Pip pip pip..& cola

Det er fa'me også hyggeligt, do molo

Eyvind - lader du så bare os andre i stikken - skovle sne, salte, sætte advarsel mod laviner fra taget... - sålænge, du nyder det, do

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-10 20:36
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-02-10 20:42

Æhh molo, keine lys?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 21:21

Hold da op Eyvind, hvor er jeg bare stand hamrende misundelig

Men du ønskes en go ferie alligevel

Granner01, hva skal hannen så hedde? Eller skal Hanne selv vælge??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-02-10 22:05

Skal vi ikke bare kalde den Hans, så er det Hanne og Hans. Og Hanne sidder stadig og sover i kassen med hovedet under den ene vinge.

Jeg glæder mig til at følge redebyggeri, ægrugning, unger, fodring og når de forlader reden. Det så jeg for 2 år siden og det er derfor jeg har anskaffet mig et kamera. Det var så sjovt at se da forældrene sad på hegnet og lokkede ungerne til at flyve for første gang. Der var 8 unger. Og det tog 20 at få lokket alle på vingerne.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-10 22:49

Molokyle - er det li'som Picasso's mørke tid.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-02-10 22:49

Du milde, jeg får travlt..... 8 unger.... på een gang...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-02-10 22:50

Eyvind

God ferie!

Vi har da bare hvid sne, blå himmel og solskin - æh bæh buh

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-10 00:07

Jamen Hanne
Du kan da næsten blive moster igen til foråret for jeg har læst mig til at jo større kassen er jo flere unger får de, så det skal ikke undre hvis de får 10-12 denne gang. Godt jeg også fodrer om sommeren, for de forældre har sindsygt travlt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-02-10 00:16

Jamm, er min søster da også i mejsekassen?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-10 02:03

Du må godt blive søster til blåmejseHanne.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-10 13:02

I hvert fald navnesøster

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 24-02-10 14:35

http://peecee.dk/upload/view/227816

jeg bliver altså nødt til at prøve peecee og se om jeg kan finde ud af det ...

Jeg har ikke lige et snebillede, men hvorfor få våde poter når man kan putte i en dyne dagen lang ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-10 15:32

Christa det klarede du da flot, og missen er klog, den vil ikke være kold.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 24-02-10 16:30

Ja, så har jeg også lært noget nyt i dag

katte er MEGET KLOGE

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-02-10 17:58

Har du fået pip, granner01?

Eller fået en lille fjer på.....

Jeg så en ny art fugl ude i gården i dag - halvt så stor som solsorten, mørk brun på ryg og vinger, orange på brystet og maven. Jeg kunne sagtens bevæge mig i vinduet - det skræmte den ikke væk.

Hvad mon, det er for en lille fugl?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-10 18:18

Christa.N
Hvis du reducerer dine billeder med dette program:
http://pixresizer.en.softonic.com/
Er det nemmere at oploade dine billeder til eks. peecee.dk

Husk at gemme dine billeder i et andet navn så det originale forbliver intakt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-10 19:33

Det er såmænd en lille rødhals også kaldet rødkælk, og på engelsk hedder den robin.

Og Hanne er nu udnævnt til navnesøster.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-10 20:01

Camillasmoster... den fugl er en Sjakkel/sjaggel, jeg kan ikke lige huske hvordan det staves

Christa.N. ... det kan være meget hårdt at være på campingtur

http://peecee.dk/upload/view/227932

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-10 20:43

Nordsted

En sjakke er ikke halvt så stor som en solsort, den er lidt større.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-02-10 22:06

Jeg synes nu bare beskrivelsen af farverne lyder som en sjakke

http://www.fugl-og-foto.dk/Sjagger.html

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-02-10 22:19

Jeg havde selv tænkt på "rødkælk", da den er meget rød/orange på brystet/maven.

Tror, at det var en sådan lille fyr.

Den er søj - sådan en søster er helt fin

Christa.N - hvis du vil have billedets baggrund inde på Peecee væk, skal du klikke på "vis originalbillede" og så højreklikke på originalen, Egenskaber - markér Url/link, som du så sætter herind.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-02-10 22:51

Ja og se bare Christa, vi tøser kan skam selv.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 25-02-10 11:32

Citat
Ja og se bare Christa, vi tøser kan skam selv.

Dem der har viden har magten !
uha hvor jeg kæmper granner..... men jeg skal kunne !!! og det går også stille og roligt, der er heller ingen der behøver at vide, hvor lang tid jeg sidder og "klummer i det"

Nordsted og Eyvind jeg har hentet pixresizer og prøvet at minimere et billede og det var nemt nok (stor succes) og godt du liige skrev at jeg skulle huske at gemme - ellers havde jeg ødelagt det billede.

Camillasmoster jeg kunne heller ikke lide at billerne flød frit rundt sådan, nu skal jeg da lige læse derinde og få helt styr på det
Citat
den er søj

Her hvor jeg bor siger man: hvor er den sø'

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 25-02-10 12:39

Christa.N - hvis du vil have billedets baggrund inde på Peecee væk, skal du klikke på "vis originalbillede" og så højreklikke på originalen, Egenskaber - markér Url/link, som du så sætter herind.

Jeg er lige ved at kaste håndklædet i ringen
- jeg har minimeret et billede og prøvet ovenstående: klik på originalbillede og højreklik på originalen (altså selve billedet ik') Egenskaber = http://peecee.dk/uploads/022010/scan0027_(252_x_165)pr%C3%B8ve.jpg
???????
Det er da ikke rigtigt vel, der er da ingen af jer andre der har sådan et langt link på jeres billeder...

Hmm hvad menes med:hvis du vil have billedets baggrund inde på Peecee væk (det er jo ikke slettes)

SORRY er nok lidt tung at danse med.....

Nordsted din lille Nikki har da også forstået det, det er billedet et bevis på

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 25-02-10 12:43

25% (af billedet) er nok lige lille nok.....
- så må jeg fortælle jer, at det er et egern, der er på rov i fuglehuset.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-02-10 13:27

Hva er den af Christa, har du ikke dresseret dine egern?

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 25-02-10 14:24

Det er sjældent det går som præsten prædiker ved du nok granner.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 25-02-10 14:33

Citat
hvis du vil have billedets baggrund inde på Peecee væk

Puha der faldt tiøren.....

ingen kommentarer, tak

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-02-10 15:52

Tutteluuuh, Christa.N

Kommentar
Fra : kissanO1

Dato : 28-02-10 22:41

Hvad med Hans og Grethe
Det var bare et forslag
KISSAN

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-03-10 11:11

Christa.N - Du behøver da ikke at lave billedet mindre for at sætte det ind i Peecee medmindre, selvfølgelig, at det er kæmpe stort.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 01-03-10 11:34

Tutteluuuh det var fordi Eyvind skrev:
Citat
Hvis du reducerer dine billeder med dette program:
http://pixresizer.en.softonic.com/
Er det nemmere at oploade dine billeder til eks. peecee.dk

- og så skulle det prøves !

Kissan jeg forstår ikke dit forslag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-10 16:44

Skriv endelig videre... jeg er lige pt nedlagt med influenza

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-10 17:50

Send programmet pixresizer til Nordsted1 så kan blive til en lille forkølelse.
Der er også lidt småkoldt her...........kun 20 gr. og lettere overskyet.
Nå - men så er det heller ikke så slemt hele tiden, at hente kolde øl hos den lokale spritpusher.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-03-10 23:23

ChristaN. - regner med, at det er forslag til mejseparrets navne. Men hunnen hedder nu alså "Hanne" - dæjlig hunfugl

Jammen, søde Nordsted1 - god bedring! Så må du sætte husbonden igang med at pusle om dig.

Du kan jo true med, at du ikke vil høre suk og jammer og nusse om ham, når han lægger sig - hvis han ikke makker ret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-10 20:57

Eyvind -> Ta'r du så ik' os li' et par øl-bamser me' te' mig? ...når nu du ska' a' sted alligeveller?

>mpøfgoig\>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-10 20:59

..for jeg er løwen tørlagt... jeg har nemli' må't nø'j's me' kar'f & Vupti ..nøeh Whisky ...hele dagen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-03-10 00:03

Det skal jeg nok Molokyle - der er kun 202 trin ned til spritpusheren og py' ha' 202 op igen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-03-10 21:19

Jamen molokyle, har du også influenza?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-03-10 23:21

Molo - skal jeg tage sådan en gul knallertsag med hjem til dig. En enkelt savner de nok ikke.
http://peecee.dk/upload/view/229727

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-03-10 23:28

Det glade/gule pizzabud

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-03-10 23:39

Det er altså en postknallert.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-10 23:46

Synes altså det ligener noget med en cisterne.. godnat igen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-03-10 01:06

God bedring, Nordsted1 - vi skal snart snakkes ved, igå'?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-10 11:38

Citat
granner01 Dato : 03-03-10 21:19
--------------------------------------------------------------------------------
Jamen molokyle, har du også influenza

Ja... halsbetændelse og friuge (= afspadsering) !!!
..så jeg har haft fri ...og har været syg.

Idag vil jeg dog forlade denne smalsnak og istedet begive mig ud og indtage en smule smalkost:

http://www.krborg.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-03-10 12:22

Århhh din stakkel, synd at friugen skal bruges på den måde. Men pas godt på dig selv.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-03-10 16:11

Molo, bette pus - sådan kan det gå, når man cykler ude i det kolde vejr

Det der, Kronborg, lyder hyggeligt! God fornøjelse!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-10 16:29

Camillasmoster -> Hvisker... Min fødselsdag holdes dér

Idag var det bloten 'prøve-smagning'

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-10 17:02

..og så sku' jeg el's hils' fra min Syd-Amerikanske højlandspapegøje: BERIT

http://www.cssboxing.com/temp/berit.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-10 18:59

Tillykke med Berit og din fødselsdag.
Hold nu ikke for lange højteknologiske foredrag for Berit, så hun falder ned af pinden.
Skal berit så have egen profil på Kandu.....................bla bla bla bla bla bla.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-03-10 19:02

Citat
Hold nu ikke for lange højteknologiske foredrag for Berit,

Det sys jeg ellers kunne være fedt, så kunne molo selv hører hvordan det lyder

Der er da laaang tid til molo's føs'da, (april) men ret smart at være tidligt ude med prøvesmagningen..... er det så der føs'dagen skal holdes eller skal du til flere prøvesmagninger rundt omkring

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-03-10 19:48

Ahaaaaer, molo - hvornår skal vi komme og ønske dig velkommen i klubben?

Er du så Flemming?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-10 09:08

Det bli'r Kronborg ..hvor jeg med venner og familie fejrer; jeg bli'r 50 ...uden stress

Udmærket frokost-restaurant med solide stykker smørrebrød

Camillasmoster -> Berit er grønlandsk og betyder: Skrid, smut, fis af, gå væk

Det er iøvrigt en hanfugl: http://web.gvdnet.dk/GVD001448/blokindet.html

Jeg tror nu aldrig den lærer at snakke ...mine venner siger nemlig, at den ikke får et ord indført

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-10 11:04

Tak for svaret vith. Pragtfuldt billede

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-10 11:06

Også tak for deltagelse i tråden af alle jer andre

Kommentar
Fra : vith

Dato : 05-03-10 19:31

Selv tak - og tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-10 23:32

Jeg fik lige nogle returpoint, og troede måske var Svendgiversen der var kommet med et billede af Debbie... syndt

Husk hvis der bliver skrevet mere i tråden, så får jeg ikke mail, så det er rent tilfældigt hvis jeg opdager det... mere hvis nu der kom et billede af Debbie, så vil jeg nu meget gerne vide det, så kan i måske skrive en pm til mig??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-03-10 09:52

Ingen billede af Debbie - men bare et lille spørgsmål...................................har i det altid så koldt på disse kanter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-10 10:00

Det kommer an på hvilke kanter du tænker på, for der er godt nok store forskelle selv i lille DK, men jow her er køligt, du kunne nu godt sende nogle varmegrader herop ad

Eyvind et eller andet sted, har jeg oprettet en tråd til dig, kan du ikke lige finde den

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-03-10 23:20

Ja, så blander jeg mig alligevel, jeg var lidt langsom og nåede ikke lige denne tråd inden afslutning, men så vidt jeg ved, så vil alle bortset fra spørgeren modtage en mail.

Så er præsenterer jeg hermed FELIX, 4 mdr. gammel

http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhw4

sød ikk ´?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-03-10 18:06

min you tube, virker åbenbart ikke, jeg mangler at stille et eller andet.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-03-10 18:36

Ja, det var altså bare det forkerte link tror jeg:

dette skulle virke

http://www.youtube.com/watch?v=P-or6Z7Rqtc

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-03-10 18:51

Så'rn gjorde min også - det hjalp med det andet link.

Hvor er Felix en flot kat! Jeg er ellers ikke til katte...

Men nøøøj, hvor var det synd at drille ham så'en

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-03-10 19:28

1.) http://www.kandu.dk/pageerror.aspx
2.) http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/master/logo.gif
3.) http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/stars/big/star50.gif
4.) http://www.kandu.dk/spg138465.aspx
5.) http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx
6.)
Citat
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

http://www.kandu.dk/pageerror.aspx?aspxerrorpath=/questionhist.aspx

7.) http://www.cssboxing.com/temp/fejl.jpg
</MOLOKYLE>