/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
vedr hg
Fra : huelya87
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 15-02-10 20:49

Hej, jeg har taget hg 1 for 4 år siden, er det muligt og begynde igen, og starte hg2?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 15-02-10 21:59

Det må du hellere ringe og spørge skolen om

Der kan være kommet andre fag til/fra osv

F.eks hvis man går på et gymnasie i Nordsjælland i f.eks 1g, er det ikke helt det samme i Jylland, selv om det stadig er 1.g

Så sådan kan det vel også være med hg, men det kan skolen/studievejlederne svarer dig på

Der kan også være forældelsesfrister, for det første år, så det kræves at du starter forfra, men man bliver aldrig for gammel til at læse, så bare go for it

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 16-02-10 07:01

Tak for svaret Nordsted1.