/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kalender modul på hjemmeside?
Fra : Brassovitski
Vist : 631 gange
200 point
Dato : 08-02-10 08:53

Hej
Jeg arbejder i et firma, hvor vi har en portal, hvor der i forbindelse med indtastning af data, også skal angives dato i nogle felter. Disse felter er lavet sådan at man kan klikke på et kalenderikon, og i den kalender der så dukker op vælges datoen der skal indsættes i feltet.
Nogel af vores brugere oplever så at kalenderen der åbner, somme tider åbner et tilfældigt sted på siden, og tit og ofte sådan at halvdelen eller mere ikke er synlig (ligger uden for sidens hovedvindue).
Systemet vi kører på, er så vidt jeg ved MicroSoft exchange, og systemet kaldes vist MOOS. Vores hjemmesidesnedkere har så selvføleglig lavet nogle layouts og templates, som siderne bygges op med.
Snedkerne har ikke rigtig et bud på, hvorfor kalenderen i nogle tilfælde ikke dukker op, der hvor man forventer, derfor prøver jeg af denne vej, om der måske er en af jer derude der har oplevet lignende og måske også fundet en løsning. Det er i Internet Explorer problemet opleves. Jeg har ikke hørt om at andre browsere laver samme fejl. Det kan selvfølgelig også ske at vore brugere, kun bruger IE.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-10 11:12

Citat
Snedkerne har ikke rigtig et bud på, hvorfor kalenderen i nogle tilfælde ikke dukker op
Han burde kunne løse det - han kender systemet og kan se siderne, det kan vi andre ikke....

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-02-10 00:24

Svar???????

Annuller spørgsmålet
Fra : Brassovitski

Dato : 24-02-10 00:25

Da der åbenbart ikke er nogen der har et bud på dette spørgsmål annullerer jeg det igen. Ærgerligt.