/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Uret
Fra : ans
Vist : 881 gange
100 point
Dato : 06-01-10 15:35

Kandu få så stillet de ure. De går jo ikke klokkeklart. Det er 1 times forskel på det ene og det andet ur.

Jeg har skrevet til kandu, men der sker ikke noget.

Nu er det jo i kategorien kandu, så derfor et spørgsmål.

Vil det ikke være rimeligt, at kandus ure går præcist ?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 06-01-10 15:36

jo rimeligt, men vel lidt ligegyldigt ? - jeg mener man kan vel ikke bruge dem til meget andet at se tidspunktet for et svar/spm ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 06-01-10 15:50

Jeg vil også syntes det er rimeligt, at man selv får mail til ens afsluttede spørgsmål

Ofte kommer der flere besvarelser til et lukket spørgsmål, men det er tilfældigt om jeg ser det, når jeg ikke selv får mails

Lukkede spørgsmål, skal igen være åbne en time efter det er lukket

Så er vi vist ved at være der

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-01-10 16:09

Det med uret er ikke så vigtigt, men det må da være rimeligt let at synkronisere.

Værre er det at man ikke kan se lukkede spørgsmål,
ofte, når man har forsøgt at svare, er man jo interesseret i det rigtige svar...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-10 16:11

Citat
Jeg vil også syntes det er rimeligt, at man selv får mail til ens afsluttede spørgsmål

Det skal, som det tidligere var .... være frivilligt. Der kunne brugeren selv bestemme, men nu er det flueben ikke aktivt mere ..... og det uanset hvor mange gange der bliver klikket på det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-10 16:21

Jeg bruger ikke uret fra Kandu.
Selv mit computerur går tit en time forkert, grundet skift af harddiske/styresystem.

Og så spørgsmålet.
Citat
Vil det ikke være rimeligt, at kandus ure går præcist ?
Ikke for min skyld.

Ps. Måske virker det mere professionelt hvis Kandu-uret går rigtigt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-10 16:34

Citat
Nu er det jo i kategorien kandu, så derfor et spørgsmål.

Det hjalp da jeg skrev til kandu under kandu

Citat
Vil det ikke være rimeligt, at kandus ure går præcist

Joo da ... det ville det da.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-01-10 17:25

- hvorfor skulle uret gå præcist, når alt (næsten) andet sejler...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-10 17:30

Citat
Stouenberg

Dato : 06-01-10 17:25

--------------------------------------------------------------------------------
- hvorfor skulle uret gå præcist, når alt (næsten) andet sejler

Et sted skal de da starte med brugen af redningsveste

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-01-10 17:33

Jeg er enig med dig - Stouenberg!
Det må skyldes, at Kandu har dødskramper - så vi skal snart skrive R.I.P.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-01-10 17:45

- det håber jeg da ikke, her er hyggeligt at kigge ind...

Kommentar
Fra : alka

Dato : 06-01-10 17:52

Her skiftes ikke fra somme til vintertid og omvendt!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 18:06

Selvfølgelig forventer jeg at Kandu teamet får uret rettet ind, det har jo virket en kort tid så de kan godt, det er ret irriterende med de popop som siger at det er første gang jeg logger ind mellem 23 og 00

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 18:09

IBM760

jeg siger som Stouenberg

Citat
det håber jeg da ikke, her er hyggeligt at kigge ind

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-01-10 18:18

Nordsted1

det håber jeg heller ikke.

Men dem udvikling som siden efterhånden har fået, er jeg bange for - at det er vejen frem.

Da kandu i sin tid blev oprettet, var den noget for sig - men i de sidste par år, er siden ikke fulgt med udviklingen.

Det er som, at teamet kun er interesseret i reklame-penge, men det vil helt sikkert stoppe, når sponsorerne opdager hvad de betaler for.

Så teamet må op på dupperne, hvis siden skal overleve 2010!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 06-01-10 20:04

Det er vel også op til brugernes indsats, hvordan Kandu fungerer. I de fleste fora får spørgerne jo næsten altid kvalificerede svar. At der så har været en "smule" knas og mistro, kan vi da bare ski.. hul i og så håbe at på god vind fremover. Jeg ser da frem til at være med i kandu, som det var i "gamle dage" .

Hilsen Mm

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-10 20:54

Tidligere i dag skrev jeg til kandu om "uret"

Jeg har nu fået en mail fra kandu

Citat
Tak for hjælpen Ans

Der var sørme blevet stillet på uret @ Ikke særlig smart.

Med venlig hilsen

Kandu.dk

Så kan en af teils brødre jo se, at det ikke var vrøvl LOOOL

Men noget skal han jo skrive, da han er blacklistet af mig, derfor deltager jeg heller ikke i hans spørgsmål.

Nu håber jeg så på, at denne fejl er blevet rettet .... men det kan natteravnene vel konstatere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 21:02

Ja så vi jo holde os vågne og se hvad der sker er her andre end jeg som har haft problemer det sidste par timer, skulle logge ind gang på gang og mange gange; Siden kan ikke vises?
En kommentar i et andet spørgsmål skulle jeg sende 4 gange før den sad der, heldigvis bruger jeg Firefox og skulle ikke skrive det hele om

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-10 21:06

o.v.n.

Lige efter jeg havde fået en mail fra kandu, skrev jeg det her i denne tråd, trykkede på send ... siden kunne ikke vises.

Så du er ikke den eneste .... men tiden er måske blevet brugt til at rette fejlen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-01-10 21:08

Jeg har også lige måttet logge mig på igen...

Ud over det med uret, er det jo mere det at godkendte spørgsmål straks lukkes,
bliver dette også rettet?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 21:10

Det får vi se når der bliver accepteret et spørgsmål, jeg gætter på det falder i hak nu uret går korrekt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 21:54

Ehm... de log på problemer har jeg ikke haft, men det har måske lige været på et af de tidspunkter,hvor jeg ikke skulle logge ind

Så kan vi jo også håbe på, at beskeden med --- da det er første gang du er logget på -- ikke kommer konstant i 20 min - det ville være rart

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 22:24

Tak Kandu, nu bliver afsluttede spørgsmål ikke lukket promte.. dejligt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-01-10 22:34

Nu kan man da igen komme ind i afsluttede spørgsmål

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-01-10 22:57

Citat
Jeg har også lige måttet logge mig på igen...

Det har jeg også. Normalt husker kandu alt mit "log ind", men her til aften kunne jeg pludselig ikke svare fordi jeg ikke var logget ind, så der måtte et nyt "log ind" til, med password og hele baduljen (som jeg selvfølgelig havde glemt). Jeg måtte derfor ind over "Glemt password", men det virkede til gengæld fint.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-10 23:10

Det tyder da på at urene nu er stillet korekt.

Lukkede spørgsmål kan nu læses vederlagsfrit den 1. time efter et svar er accepteret.

At det så ikke har været muligt at logge sig på kandu i en kort periode så skyldes det sikkert, at det var på den tid fejlen blev rettet

Der bliver heller ikke tilskrevet 20 ledige point kl 23:00

jeg lukker spørgsmålet i morgen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 23:10

Og ingen Da det er første gang o.s.v. endnu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 23:12

Når du så har lukket spørgsmålet, vil jeg lave en prøve, og skrive i tråden, så må du da gerne lige holde øje og fortælle om du har fået en mail

Men som sagt, du må jo så holde øje, hvis du ingen mail får...håber det er en aftale, det ville være rart om det "problem" også var løst

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 07-01-10 00:40

Citat
Der bliver heller ikke tilskrevet 20 ledige point kl 23:00

Nej, og vist heller ikke kl. 24:00. Jeg fik i hvertfald ingen melding hvis jeg fik pointene.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-10 00:48

Jeg så heller noget men har fået mine 20 velfortjente point

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-10 00:49

Og slet ikke nogen popop med at jeg har fået 20 point, de kom bare dumpende ned i min kurv

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 07-01-10 01:10

Citat
Jeg så heller noget men har fået mine 20 velfortjente point

Så har jeg nok også fået mine - må lige lægge mærke til det i morgen.
Ikke at det betyder så meget, for skulle jeg leve af pointene, så var det s'gu ikke så svært at holde vægten nede

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-10 08:58

Nordsted1

Citat
Men som sagt, du må jo så holde øje, hvis du ingen mail får...håber det er en aftale, det ville være rart om det "problem" også var løst

Det er en aftale

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-10 12:32

Det ser jo ud til at spørgsmål nu er "åbne" en time efter et svar er accepteret.

Ledige point bliver igen givet kl. 0:00

Så vil jeg lukke dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-01-10 12:33

Citat
Og slet ikke nogen popop med at jeg har fået 20 point, de kom bare dumpende ned i min kurv

Kun en popop her
Ikke 20 som førhen...skønt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 12:35

ok.. så vil jeg skrive lidt i tråden når du har fået lukket og slukket

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 07-01-10 12:38

Tak for svaret Nordsted1.

Det vil så komme an på en prøve om jeg får tilsendt mails til dette nu lukkede spørgsmål.

Hmmmm jeg må lige redigere ..... skal tillade at få mails fra kandu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-10 12:40

Citat
ok.. så vil jeg skrive lidt i tråden
siden hvornår er Nordsted1 begyndt kun at skrive LIDT

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 12:42

Så bliver det spændende om kandu har fået rettet det HELE

o.v.n det var da lidt ik'?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 12:44

Måske du ikke have fået redigeret inden jeg sendte første gang, så nu prøver jeg lige igen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-01-10 12:46

Måske skal vi nu til at rose kandu administrationen for hurtig response...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 12:49

Ehm... Jeg tror ikke ans fik mail til sit spørgsmål, efter det var lukket, det er ærgeligt

Svendgiversen... det har du ret i

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-10 12:54

Ikke en eneste mail, så jeg skriver til kandu.

ans, du har følgende muligheder

Dette spørgsmål er blevet besvaret, det er stadigvæk muligt at skrive indlæg, og abonnere på nye indlæg, men det vil ikke længere være muligt at modtage point for dine kommentar.

--------------------------------------------------------------------------------
Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på nye indlæg til dette spørgsmål.

[ ] Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Det er mit eget spørgsmål ????

Nå men jeg skriver til kandu og følger med her.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-10 12:55
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 12:58

ans, jeg håber du har heldet med dig, jeg har spurgt flere gange uden at det er lykkedes at få det rettet

Jeg skriver i denne tråd igen om nogle dage, så kan det være det er blevet rettet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-10 13:08

Hvad sagde jeg om Nordsted1 nå men nu fjerner jeg fluen så i kan pladre videre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-10 13:48

o.v.n.

Fjern du bare "fluen" du vil blive ved med at få mails til dette spørgsmå, så snart der er indlæg.

Det tror jeg, da du har skrevet efter jeg "lukkede"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 13:52

Jamen ans, det er først langt senere han fjerner fluebenet?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-10 09:46

Nordsted1

Jeg ville have sendt en PM til dig, men er lukket ud i kulden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 09:56

Oki, jeg åbner

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-10 19:04

Nordsted1

Hvis det er rigtigt at Eyvind får mails til sit lukkede spørgsmål, så burde jeg også få her.

Så gider du prøve igen ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 19:15

Jeg prøver lige en gang til

Og håber du får en mail

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-10 19:21

Det har jeg ikke fået, men jeg får til Eyvinds tråd selv om jeg fjerner fluebenet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 19:22

Jamen det går jo forrygende

Øv nu blev jeg lige så glad for at fejlen blev rettet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 19:23

måske det kun virker på nye spørgsmål?? jeg opretter lige en tråd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-10 19:24

Og kandu har endnu ikke svaret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 19:26

Jeg smutter lige et stykke tid, men nu har jeg oprettet et spørgsmål, så vi kan se om det virker ved nye spørgsmål

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 10:26

Lige en prøve for at se om du får en mail