/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nordsted, kom ind her!
Fra : Cathcart
Vist : 1320 gange
10 point
Dato : 14-12-09 18:19

God aften.

Der gik jeg åbenbart over stregen mht. til "ham vs hun" .

Citat
Cathcart, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af kattegat01, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Og nu var jeg lige så hjælpsom og pæn, at returnere point, som jeg syntes ikke tilkom mig .

Det er ikke altid lige nemt at begå sig her på Kandu .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 18:25

og hvad har du tænkt at nordsted skulle gøre ved det

det kunne jo være at det var et "fejltryk"

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 14-12-09 18:26

Jeg måtte lige tjekke, om det virkelig var rigtigt at man kunne BL efter at et spørgsmål var afsluttet... jow det ku' man godt... men det havde du jo allerede opdaget

Underlig måde at opfører sig på... glemt ham, og lad være med at hjælpe en anden gang..

Det er lige før, man ikke skulle tro han var så meget nybegynder som han gav udtryk for (han er ikke nyoprettet, men har åbenbart ikke brugt siden).. han har da lært at bruge bl

Og så skal du lade være med at kommanderere med mig - nå

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 18:28

Ti hi... jeg er også bl i den tråd... mon det samme sker for Dova nu???

Yt med ham

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 18:29

Det kunne jo tyde på "fejltryk"
Citat
hej igen. tak for svarende. men mit spørgsmål hvor blev det af???? jeg kender ikke dette system så godt endnu. mvh kattegat 01

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 18:33

Klaudi... vi er blevet bl efter kattegat har afsluttet spørgsmålet, og efter han har fået point i Chris' spørgsmål til kattegat

Så den der trykfejl, den køwer jeg ik'

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 18:35

Undskyld Nordsted, at jeg tog kommandotonen på . Men mon ikke Klaudi har ret i, at det må bero på et par feljtykr . Lad os håbe det
Citat
og hvad har du tænkt at nordsted skulle gøre ved det
Ik å en ski. Jeg skulle bare brokke mig lidt .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 18:36

Jeg er sådan set ligeglad i begge ender, om det er en trykfejl eller ej

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 18:39

Sådan og færdigt arbejde .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 18:42

Ja så er det sq nok ik' en tyrkfejl

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 18:44

Sådan ... op med humøret igen

Sådan en gang saltvand skal da ikke have lov at ødelægge dit humør

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 18:48

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 18:48

Citat
Ja så er det sq nok ik' en tyrkfejl
Hvis det kun var en gang, så jo, men ikke 2 gange. Men skidt pyt; det tager vi helt oppe fra og så helt ned .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 18:50

Stop lige igen Klaudi... ikke mere saltvand til os

Skinner solen hos dig Chris?? Her ser det ud til at vi skal have mere sne... det har jeg nu ikke lyst til at få, så skal jeg ud og grave gangstier til hund og kaniner

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 18:50

Jeg er sgu da ikke i dårligt humør .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 18:52

Citat
"ham vs hun"
Skulle faktisk ha været "han vs hun" . Det var en tkyrfjle

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 18:53

Det kan jeg da godt lave om på hvis det sku' vær'

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 18:57

Citat
grave gangstier til hund og kaniner
Der må da kunne købes/sys snesko til dine kære små .

Og lige nu er her altså ski mørkt, og jeg undrer mig over, at du kan se, at det ser ud til sne .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 18:58

Citat
Det kan jeg da godt lave om på hvis det sku' vær'
Må jeg se ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 18:58

Citat
Jeg skulle bare brokke mig lidt

Citat
Jeg er sgu da ikke i dårligt humør

Citat
tkyrfjle

Den var ny... den kunne jeg ikke have skrevet bedre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 19:01

Citat
Der må da kunne købes/sys snesko til dine kære små

Jamen de forsvinder jo hvis der kommer 10 cm sne

Citat
Og lige nu er her altså ski mørkt, og jeg undrer mig over, at du kan se, at det ser ud til sne

Jamen jeg så det inden det blev helt mørkt, men jeg sys nu også jeg kan fornemme det -- håber jeg tager fejl

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 19:01

Jow da, det kører bare for os i aften, hva´ba, og nu vil jeg ha ma´ .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 19:03

Citat
men jeg sys nu også jeg kan fornemme det
Er det gigten, der plager, eller har du bare fine fornemmelser ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 19:03

Velbekomme

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 19:07

Tak for det . Og tjæk lige klokken for vores snak. Vi er sgu lissom en hønsegård, hvor alle snakker i munden på hinanden .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 19:09

Nordsted1 sys bare - sådan er det da

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 19:11

Ja nu du lige nævner klokken, kandu uret er kun 2 min foran

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 19:11

Hej Smuller.
Citat
sys bare - sådan er det da
Du mener forhåbentligt sneskoene til ninusserne + vufferen .

Og nu vil jeg ha ma´. Vi ses senere .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 19:14

Kl 19.11 - nu gjorde vi det huleme igen .
Citat
kandu uret er kun 2 min foran
Skal vi klage over det ?

Vi "ses"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 19:15

det plejer at være 25 min

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 19:16

Citat
det plejer at være 25 min

Jamen jamen flere forbedringer, hvor er det dog godt i denne juletid, med alle de gaver

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 19:24

IIhh har i først opdaget det med kandu-uret nu???

Det blev altså rettet samtidig med at der blev ændret ved "optagelsesprøven" ved kandu

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 19:26

selv

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 19:27

Citat
"optagelsesprøven"

den har jeg lidt kommentarer til, men det kan jeg altid fortælle om en anden gang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 19:28

Nå Klau.i ... har du fået nulret nogle apsiner?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 19:30

Citat
den har jeg lidt kommentarer til, men det kan jeg altid fortælle om en anden gang

Det lyder spændende, har du måske prøvet at oprette endnu en profil??

Jeg smutter lige ca 30 min............mon jeg skal fjerne et flueben imens... sludrechartoller

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 19:30

Citat
Nå Klau.i ... har du fået nulret nogle apsiner?

som .u .og ka´ si´ .et

måske lidt flere nelliker ka´ gøre .et ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-12-09 19:51

Er der stadig chance for præmiepoint her i tråden.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 19:55

Citat
Er der stadig chance for præmiepoint her i tråden

Tålmod tålmod der er pause, så vidt jeg har forstået- noget med spisning

Måske jeg også skal gå ud og kigge til min æbleflæsk- bare et lille stykke ovenpå julefrokosten idag,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 20:04

Smuller54.. nulre apsiner med knal. og nelliker... har .u .a al.rig hørt at man ikke må blan.e

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 20:16

Nej, men fik købt apsinerne, fik at vi.e at .et var usun.t me. sukker i

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 20:17

Citat
Smuller54.. nulre apsiner med knal. og nelliker... har .u .a al.rig hørt at man ikke må blan.e

går først op for mig nu

sys ellers at li.t nulre apsiner og nelliker- lidt rø.vin, li.t af det stærke og li.t nelliker og li.t apsiner og li.dt af det stærke og .et stærke - en lille slat kanel giver en u.emærket gløgg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 20:18

Klau.i... .u skal altså ikke tro på alt du hører... man må go.t når det er jul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 20:26

ups

Citat
lidt rø.vin, li.t af det stærke og li.t nelliker og li.t apsiner og li.dt af det stærke og .et stærke - en lille slat kanel

Troe.e sgu' et kort øjeblik, du ville hæl.e .et ned i apsinen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 20:29

Citat
Troe.e sgu' et kort øjeblik, du ville hæl.e .et ned i apsinen

på ingen må.e- på ingen må.e -min kære Nor.ste.1, ville blot fortælle om det .ode ved appelsinsaftens magiske evner i en go. blan.ing.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 20:33

Jeg sys næsten .et ly.er for sun.t

Jeg tror bare jeg snupper glöggen rå

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 20:33

. For hulen, hvor er i .og skønne!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-12-09 20:34

Husk at sætte jer i den rigtige side når i skal køre hjem, ellers er der alt for langt til rat og pedaler.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 20:36

Gu. ske lov man har kørekort, man kan da ikke gå hjem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 20:38

Er Klau.i nu alligevel gået efter knal.e

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 20:39

Her er .er en hulens masse dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd. Og brug .em nu, for .et tar sq for lang ti. at tolke e.ers in.læg . .et kan være, at trå.hol.er bliver sur og .um i hove.et .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 20:39

Jeg har kuuuns en cycyycykel, hik

så lige kan.u har ryddet op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 20:43

Jamen Chris vi er klimavenlige.... vi skal jo hvor spares kan... og vi har fun.et u. af at vi ikke behøver .e .'er

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 20:43

ska´nok ska´nok dddddddeeeeet må enddddddeligee ikke misforstådddeses

tidddddigggere trådddd der overskyggeeddde alt

sorry

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 20:44

Jeg hav.e jo også sagt til mangeprofilfjolset, at han ikke kom på vores føs'.agsliste, han ville være u.e in.en den 17.12

Og jeg hol.er alti. hva' jeg lover

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 20:46

Så lad os fråse med d'erne jeg tror alligvel heller ikke på at der sker det store på det klimamøde...

Husk lige at hvis i finder en afrikaner tusse surmulende rundt derude, at vise ham retur til BellaCentret... måske de savner ham

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 20:49

Nåhr, klimavenlige. Så er .et ok. Og nu har Smuller og jeg så lige brugt CO2 for 25 ører, øv .

Men en helt an.en ting. Hvor.an kan vi være bl-et i Kattagats spg, når hans bl-liste ser så.an her u.?
Citat
Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 Teil 19-07-2003

--------------------------------------------------------------------------------
[1-1] af 1 side : 1 af 1
Ski.e un.erligt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 20:50

.er er to måder at bl på... en for alle ens in.læg og så i det aktuelle spørgsmål

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 20:55

Ach und aha, so ein fines ding. Dæd vist jæ skutte

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 21:00

Måske I har været ude for en dobbeltprofil. Spørgsmålet er måske lidt i nærheden af det grænseoverskridende, at spørge om ? Ved det ikke gætter bare

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:00

Og du altforstorbarmende, man vendte dæleme tilbage til udgangspunktet for denne bitte tråd. Jeg havde skisme glemt, hvad alt dette handlede om

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:04

Smuller54, han er ikke en dobbeltprofil... kattegat et eller andet

Chris havde oprettet et spørgsmål til kattegat, og efter han har fået point, bl han både Chris og undertegnede i sit eget spørgsmål, efter det var lukket

hov nu må jeg lige huske underskrifte

Nordsted

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:04

Hej Smuller.

Ski godt, at du havde begge r-er med i grænseoverskridende

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:04

Logik for viderekommende

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:09

Citat
Chris havde oprettet et spørgsmål til kattegat
Fis med dig . Kattegat havde oprettet et spg. i Samliv, som jeg/vi så svarede på. Jeg overskRed sikkert Missevandets grænser, så måske derfor en gang BL .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 21:09

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hej Smuller.

Ski godt, at du havde begge r-er med i grænseoverskridende

Jamen jeg er selv blevet "overskidt", så jeg har måske bare antennerne ude og stoler ikke på så mange her mere.

Men ellers en dejlig og hyggelig tråd Chris, jeg fik lige ny energi og lyst til at blive, så selvom du ikke havde tænkt den som den udviklede sig, så yes --- sjovt at være her - så tak for det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:13

smuller54.... du har bare at hænge fast

Vi har alle prøvet at blive nedgjort, men tænk bare på, at sådan er det at være blandt anonyme, hvor det er så nemt at være svinsk

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 21:14

og ikke mindst tak til dig Nordsted1, som er med til at jeg sys det er sjovt og lærerigt at være her

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:14

Kære Smuller.

Det er en fornøjelse at ha dig med her .

Og Nordsted bliver helt katolsk af at være med. Nu begynder hun fanme også at gå til underSkrifte

Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:18

Chris det blev jeg jo nød til når jeg skrev sådan

"Chris havde oprettet et spørgsmål til kattegat, og efter han har fået point, bl han både Chris og undertegnede i sit eget spørgsmål, efter det var lukket"

Og selvtak Smuller 54

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:21

Citat
hvor det er så nemt at være svinsk
Tro det eller ej. Det kunne jeg da godt være, inden jeg blev Kanduer. Men så var det face to face og altid i selvforsvar.

Mvh Chris .

PS! Og der har endnu ikke været nogen "svinere" i denne tråd, så vidt jeg husker . Det er da i grunden underligt .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 21:21

Det er også mærkeligt, det I har oplevet,

Men jeg "tarker" for den pænde opbakning-

jeg tror også jeg har bidt mig fast i bordkanten og der er mere bord tilbage endnu så indtil videre er jeg jo bare her

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 21:24

ja nu fik jeg vist strøet lidt rigeligt med dd´´er

pænde = pæne

i en striks oversættelse

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 21:24

Jeg er blevet udnævnt til stikker og Gøg og Gokke, så jeg har nok ikke alti. svaret fint igen,
og jeg bry.er mig bestemt ik' om at blive kal.t stikker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:25

Jamen Chris, de har ikke lyst til at være med

De blive trætte i pegefingeren af at scrolle heeeelt ned for at skrive

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:27

Citat
og jeg bry.er mig bestemt ik' om at blive kal.t stikker

en er også lige grov nok... .er hav.e jeg også givet grovfilen

Nu behøver .u ikke tage u. og cykle alligevel, .u har fået motion nok for i.ag... .u kom helt til bun.en af in.lægget

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 21:28

Gøg og Gokke, .et var bentjuul og jeg, nu ve. jeg ik' lige hvo'n han ser u.,
så hvem .er hvem ve. jeg ik' rigtigt, jeg kunne måske go.t ligne Gokke li.t

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 21:31

CTRL+En. og wupti er .u i bun.en

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:31

Citat
jeg kunne måske go.t ligne Gokke li.t

Se lige bort fra mit indlæg, hvor jeg skriver du ikke behøver at cykle en tur

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:32

Kære Klaudi.

Nu har du tvunget mig (frivillig tvang, javist) til at gennemlæse hele denne tråd en gang til, (puh ha da, den er lang) og det er da heldigvis ikke her, at du er blevet griset til. Og jeg kan godt love dig, at hvis en bruger gør det i MIN tråd, bliver vedkommende BL-et omgående. For ordentlige mennesker skal behandles ordentligt. Og tak fordi du er med her .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:33

Citat
CTRL+En. og wupti er .u i bun.en

Altså vi skal da have lidt motion---- jeg skrev lidt for man behøver da heller ikke overdrive

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 21:36

Se klau.i
.u er jo een af .em som sætter kollorit på dette forum og som gør at jeg også sys det er sjovt at være her.

Og .u har alti. behan.let mig or.entligt her.

Så om det er Gøg eller Gokke gør for mig ingen forskel

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 21:36

Ja den med cykelturen slipper jeg nok ikke for, men tror kun at jeg cykler til nærmeste station og ikke helt til Fyn

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:37

Nu har jeg fanme trykket på ctrl og + og E og n, og det sker der ik en disse ved .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 21:39

CTRL+END

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 21:41

Citat
Ja den med cykelturen slipper jeg nok ikke for, men tror kun at jeg cykler til nærmeste station og ikke helt til Fyn

'Der er ellers lækker fynsk æbleflæsk her- du ved den ægte vare med røget stegt flæsk og gode økologiske bella boskop
giver gerne opskriften
sjællænderne mener det skal sødes og det skal være med alm. flæsk, puuuha siger jeg bare

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:42

Klau.i.... .u som ve. så meget, kan du ikke lige skærer u. i pap hvor.an jeg bruger .en lille pil i ne.erste højre hjørne, jeg ve. go.t hva. .en bruges til, men kan ikke fin.e u. af at bruge .en

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:43

Javel ja
Citat
CTRL+END
og så mange tak for det . Da jeg prøvede med ctrl e n åbnedes mit "søgefelt" oppe til højre .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 21:43

Jeg tror søs laver ævleflæsk, det er svogers yndlingsspise her til jul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:45

Vi sjællændere laver åbenbart også æwleflæsk forskelligt, vi har lige været til julefrokost på restaurant... det var nu ikke særlig vellykket

Måske de er hoppet med på bølgen, og har tøet flæsket op i opvaskeren... det er jo yders moderne---- godt de i det mindste havde sæbe på opperen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 21:46

Hvis .et er .en lille pil me. en streg over så ryger .u til toppen af si.en ve. at trykke på .en
an.et sker .er ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:48

Ehm... troede den pil var til at --du ved nogle gange er der lagt et link ind til en tråd, hvor der så henvises til et specielt indlæg i tråden---

Nå så aner jeg ikke hvordan man gør,troede det havde noget med den pil at gøre.............men så lærte jeg da også at hoppe til toppen uden at få sved på panden

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 21:48

Citat
Jeg tror søs laver ævleflæsk, det er svogers yndlingsspise her til jul

Yes og min familie forventer at jeg laver det både til højre og venstre, - uhm må jo være fordi det er godt.

så her i min egen familie, skal det stå parat i køleskabet hele december og til diverse sammenkomster, skal der også lige laves en skål-- jeg har noget at leve op til - arvet fra min mor med de fynske aner og dem har jeg jo så stilletiende efterlevet- måske jeg kan li´det ?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:50

Du Smuller. Tror du Klaudi kommer her til Fyn, for at gi os 2 en årnli julekrammer ????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:51

Man får så rynkede fingre af at skrælle alle de æwler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:52

Den krammer må i vente med til det bliver campingsæson, så jeg også kan være med

Kan vi ikke undlade "m"'erne i stedet for d min m tast vil ikke

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:53

Og ævleflæsk eller ej, så er det ski smart med det ctrl end .

Og der skal IKKE sukker i ævleflæsk. SKAL man endelig forsøde tilværelsen, kan man bare ævle løs her .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 21:53

Citat
Du Smuller. Tror du Klaudi kommer her til Fyn, for at gi os 2 en årnli julekrammer

Vi skal vel bare servere den rigtige æbleflæsk

Hva´så Nordsted1 vil du have opskriften - her i denne tråd for your eyes only ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 21:56

Citat
Hva´så Nordsted1 vil du have opskriften - her i denne tråd for your eyes only

Ja tak, det er der overhovedet ingen der lægger mærke til

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 21:57

tjae, jeg sys nu egentlig ikke så meget om ævleflæsk

Den pil du tænker er nok den aller øverst, et lille dokument med en pil til højre,
trykker du på den kan du hoppe til et indlæg i tråden, f.eks. dette her
http://www.kandu.dk/spg142951.aspx#1640317

Skal du så bruge linket kopierer du det bare oppe fra adresselinjen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 21:57

Citat
Og ævleflæsk eller ej, så er det ski smart med det ctrl end

den virker ikke her, jeg "nøjes" med pgdn

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:57

Citat
men så lærte jeg da også at hoppe til toppen uden at få sved på panden
Og jeg lærte at smutte ned i bunden. Stur dag i dag .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 21:58

Citat
så jeg også kan være med
Ja, det er så op til Klaudi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 22:01
Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 22:01

Smuller - har du prøvet venstre ctrl + end?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 22:02

Øj hvor stang smart... nu har jeg lært to ting idag, hold da mavle

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 22:06

Det virkede jo fint

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 22:08

Ja, man blir eddermaneme helt rørt. Så jeg må hellere holde en pause, pudse næse, tørre øjne og så videre. 2 nye ting på en dag. Det kan mine 7 små grå næsten ikke kapere .

Møjn så læng åll samn

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 22:09

Citat
Ja tak, det er der overhovedet ingen der lægger mærke

næh og også ligemeget, det lader til at der ikke er nogen andre der interesserer sig for denne tråd, slet ingen spammer endnu

altså det vigtigste for en god æbleflæsk er et godt stykke røget bacon, som man skærer til. Huden skal skæres af og flæsket skæres i tynde skiver.

Det steges på panden uden for meget varme- stille og roligt, så fedtet ikke bliver branket. Man kan evt. tage noget af fedtet af undervejs og gemme til stegning af æblerne.

Så tager man bella boskop æbler en god portion svarer ca. til omkring 12 -18 æbler, dem skræller man og skærer i både(i skål med koldt vand indtil de skal bruges)
Når flæsket er stegt, lægges det på et fad eller tallerken.

I fedtet fra flæsket steges æblerne. Vandet fra æblerne sigtes fra og de kommes på panden med fedtet. Evt. supplere med smør. Æblerne kan lige dækkes med et låg og ellers steges de til de er møre og lidt brune. Ikke røre for meget.

Æblemassen kommes i et fad og flæsket skæres i passende stykker og sættes i æblemasssen.

voila sådan - det er ægte fynsk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 22:09

Klaudi... jeg laver lige en tråd til dig.. jeg snyltede jo lige på Chris' tråd

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 22:11

Citat
Klaudi... jeg laver lige en tråd til dig.. jeg snyltede jo lige på Chris' tråd
Det er pis tarveligt. Bliv dog for hulen her, tak .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 22:11

Citat
Smuller - har du prøvet venstre ctrl + end?

Ja- men kommer bare afsted med step og ikke helt til bunds

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 22:13

Smuller, mange tak... hvor lækkert, jeg bliver da helt sulten

Sys der er mange der moser æwlerne, men det gør du så ikke??

Jeg opretter også lige en tråd til dig---- hø nu bliver der focus på denne tråd

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 14-12-09 22:14
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 22:16

Ja Smokie vi nyder det også ---- lige så længe det varer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 22:17

Jeg ve søørme ik' snart, for ski helt lyst til et styk flæsk

Du skal holde CTRL nede og trykke END

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 22:18

Citat
Sys der er mange der moser æwlerne, men det gør du så ikke??

Helst ikke for meget, men nogle æbler koger/steger mere ud end andre. Det fornemmeste er at det ikke sker for meget, men det er næsten ikke til. Mine børn kan også bedst lide de er mest udkogt.

Men oprindeligt, skulle det ikke ske. Det forfærdelige er at købe det der æblemos, som er sødet som babymad, det smager altså ikke godt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 22:21

Jeg saxer li' opskriften og sender den til søs

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 22:22

Citat
Du skal holde CTRL nede og trykke END

Det gør jeg også, men jeg får kun en side ad gangen, ikke helt til bunden men nu prøver jeg igen igen.

Hvis jeg bare holder pgdn nede løber den hurtigt

skal jeg trykke fn og end ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 22:23

Smuller... jeg må lige smutte efter noget køkkenrulle, tænder løwer i vand

Klaudi og smuller, kan i ikke lige gå ind i jeres tråde, så Brorteil kan komme i seng

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 22:24

Yes det var det jeg sgu´sku´fanden tagemig

Jeg ku´selvfølglig også bare se på farverne på mit tastetur.

Nu "funkjonerede" det

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 22:32

Citat
´fanden tagemig
Nej for satan da, det må han sgu ikke. Du har dæleme bare at blive her i Edens Have hos os andre -basser

Og med, at du fik tasterne til at lystre dig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 22:33
Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 22:35

Og Klaudi, ta lige den du. Nu lærte Smuller også dig noget (og os andre med for den sags skyld)
fn + end = ctrl + end. Jamen, hvad skal det dog ik ende med .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 22:37

Og Klaudi. Tak for forskuddet

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 22:37

sikken en krammer

hvordan bevarer man den ???

Citat
http://manse9933.dk/sub/hent/uploade/file/krammer.gif

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 22:39

Skisme en sjov og lærerig tråd--- vi kommer da vidt omkring

Både klima, op/ned, æwleflæsk og jeg ved snart ikke hva'

(husk lige at gå ind og slette mails... der er mange, bare sådan til info)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 22:42

Højre-klik på smiley og gem billede som...

Det er fordi det er en bærbar pc man så skal bruge Fn tasten, tror jeg

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 22:46

Citat
Højre-klik på smiley og gem billede som...

gemt nu til evig tid

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 22:51

Tju hej hvor det går... den smiley fik jeg lige tilføjet min msn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 22:51

Og hvis nogen vil vide hvordan jeg gjorde, så sig bare til... den er noget så sød at sende til vennerne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-09 22:54

Nåe jeg kan høre sengen kalde, så go'nat med jer, og tak for i dag

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-12-09 22:54

Citat
Ti hi... jeg er også bl i den tråd... mon det samme sker for Dova nu???

Jeps

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 22:57

He he, hva' hulen får han dog ud af det??? Og så efter tråden er lukket??

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 22:57

Citat
Nåe jeg kan høre sengen kalde, så go'nat med jer, og tak for i dag

selvtak

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 23:01

Godnat Klaudi, tak for en god aften og sov godt .

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 23:02

Nat nat Klaudi

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 23:03

Citat
fn + end = ctrl + end
Begge virker på min bærbare.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 23:08

Citat
Begge virker på min bærbare.

Herligt - men det er kun den med fn og end der virker på min.

Har forøvrigt lige fundet ud af at min chikane profil opretter er blevet blacklistet- se så kan jeg bedre sove i nat. Jeg blev faktisk meget berørt af den profil.
men det var dejligt at være her - havde faktisk helt accepteret at bare ignorere, bortset fra en lille mail til kandu
men puha, jeg sys ikk det var sjovt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 23:10

Smuller54 det kan jeg godt forstå... piaskov prøvede det samme...hvem bliver den næste

Han sidder da og kikker med

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 23:13

Citat
hvem bliver den næste
Det bliver sgu nok mig . Men hvem er denne afskyelige person ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-12-09 23:14

Citat
Han sidder da og kikker med

Yes

Det er jeg udemærket klar over

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 23:14

Jeg ved det ikke,og gider heller ikke snakke om det... den triump skal han ikke ha'

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 23:18

Jeg logger af nu, og tror ikke jeg kommer tilbage mere i aften (man kan aldrig vide)

Tak for en hyggelig aften

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 23:18

Og nu er min lille numse skisme øm efter små 5 timer ved putteren. Så jeg smutter over i den bløde stol og læser lige i et par timer. Tak til alle for en herlig aften .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 23:22

Så sagde Nordsted og undertegnede god nat på samme tid. Man blir sgu helt overtroisk, for det burde være lovligt med den synkronisering .

God nat fra Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-09 23:46

Citat
Man blir sgu helt overtroisk

Det skal du ikke lægge noget i, vi skriver jo hele tiden

Og nu logger jeg af igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-09 01:31

hele 2 gode ting i en tråd, først læste jeg om blacklist efter accept i et spørgsmål, alletiders ide som jeg vil tage op, acceptere et svar og effektiv lukke spørgsmålet, det skal prøves jeg får jo ikke mail fra accepterede spørgsmål og kan så ikke holde øje med om der skrives videre, nu kan jeg i den sorte gryde med alle deltagere så er der ro, dem som ikke har deltaget aner jo ikke at spørgsmålet er der.
Og så må mange profilsen ud at købe nyt sim kort før han/hun kan spamme Kandu igen håber dælme at fjolset bliver træt inden alle mobilnumre er optaget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-09 01:38

Og smellur45 er også på Kandus sorte liste: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277090 det bliver bedre og bedre

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-12-09 01:42

God meget sen aften ovn.

Og så var vi nogle, der lærte at fare hurtigt ned i en lang tråd, og Nordsted lærte at fare hurtigt op igen .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-09 01:51

Ikke forstået hvad er det med Nordsted1 som farer op når du farer ned, eller var det omvendt

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 15-12-09 03:27

Og så sagde den , og den anden.

taberforum

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-09 07:26

Jamen jeg lærte at den lille pil ude til højre, gør at jeg kan farer til tops på ingen tid...

Jeg lærte også hvordan jeg bruger det der dokument ikon helt oppe til venstre

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-12-09 10:47

ctrl + end eller fn + end = oppe fra og til bunds i et hug .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-09 12:35

Home = til toppen, End = til bunden af siden, og de to taster virker alene på stationære computere, bærbare vil uden taltastatur vil have at vi bruger Fn + Home eller End, sådan har det altid været

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-12-09 14:57

Yahooo. Tak for det Ove. Nu kan jeg dæleme spare på fn- og ctrl-tasten og slippe for besværet med at ramme den lille undseelige pil nede til højre i indlæggene for at komme op og ned . Home og end virker også på min bærbare

Mvh Chris

PS! Ser du med Nordsted ????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-09 15:08

Jow jow det gør jeg da... og på min bærbare er det ctrl+end

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-12-09 17:20

Skønt at kunne fovirre Ove .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-09 18:14

He he, jeg tror ikke vi fik o.v.n forvirret, han driller bare

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-12-09 20:16

Citat
han driller bare
Jow da, han kan ikke la være , den drillenisse.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-12-09 20:29

apropos:

drillenisser og sætternisser, jeg ved ikke lige hvor den hører hjemme

men så for stykke tid siden- der var ophørsudsalg i Ringe:

"BABYUDSALG mange procenter at spare"

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-12-09 20:37

Citat
"BABYUDSALG mange procenter at spare"
Herligt udsalg, bortset fra at sådanne nogle små nogen skal man da lave selv (Dette gælder selvfølgelig kun for dem, der har alderen til det )

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-09 20:51

Når jeg ser forældre med deres babyer i supermarkedet, spørger jeg altid på hvilken hylde de fandt dem.....

Jeg har fået en mail, hvor man kan se et reklameskilt fra søstrene Grene... sugerør, med hul i begge ender

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-12-09 21:05

.

Min kære hustru har været ansat "på" en avis i "advertissenonceafdelingen" for mange år siden, og hver måned kom der en ældre mand og afleverede et stykke brunt, krøllet indpakningspapir, hvorpå han med blyant havde skrevet: "husbestyrjente søes først maj barn ingen hindrin"

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-12-09 21:06

Citat
Jeg har fået en mail, hvor man kan se et reklameskilt fra søstrene Grene... sugerør, med hul i begge ender

det ku´lige så godt være: kaffekopper med hank og underkopper uden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-09 21:07

Tror da pokker der ikke var "bid" -- eller var han mon også klimabevidst

Måske din kone på en pæn måde skulle have rettet en anelse i teksten, men så krakkede firmaet måske

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-09 21:10

Der skrives så mange annoncebøffer... jeg har fået flere mails, og har da også en enkelt på pjutte, men jeg kan jo ikke få dem ind her på kandu (billederne)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-12-09 21:26

De billeder kandu da kyle op på peecee .

Men du må gerne vente til i morgen, for jeg er dæleme træt efter de ca. 6 timers hygge i går aftes/halve nat . Så jeg har store planer om at få læst lidt i aften.

Men lur mig, om jeg nok ikke lige ser ind en gang i mellem . (Det ser altså forkert ud med det "nok ikke" i denne sammenhæng, men jeg kan skutte formulere den skide sætning årnlit )

Mvh Chris

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-12-09 22:02

Der findes en hel bog med den slags mærkværdigheder, presseblomster af Erik Mathiasen
som er rigtig morsomme:

eks. :
At forveksle livsvarigt med livsfarlig er også en klassiker: "De fire tiltalte i terrorsagen fra Vollsmose risikerer livsfarligt fængsel, når dommen afsiges den 5. september".

Eller som når Fyns Amts Avis i en overskrift bemærker: "Fem drenge på 12-14 år overfaldt 14-årig med cigaretter".
Eller som i Fyens Stiftstidende "Dræbt af ko med bukserne nede

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 18:03

Jeg kan desværre ikke smide billederne ind på peecee,de er i mailen ikke som vedhæftet

Ej for dælen da Smuller54...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-12-09 18:34

Fra Politiken søndag- Oh Danmark

SIDSTE UDGAVE AF DEN LOKALE
I dag bliver mere end 90 procent af indbyggerne i Roskilde Kommune kremeret
(Roskilde Avis)

ØLLERNE VAR IKKE KNAPPET OP
Politiet fandt en mistænkelig pose nær en pub fyldt med FCK- tilhængere
(p3 SPORTEN)

MED EN LILLE FJER PÅ
død mand i fryser var en and
(DR´s tekst TV)

Nej stop Smuller-var der en der lige viskede mig i øret- så nu må jeg vist hellere liste af igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 18:39

Reklameskilt i forretning

Mange udenlandske øl... også vestfyn

Ta' den do

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-12-09 18:49

Hej Nordsted.
Citat
Jeg kan desværre ikke smide billederne ind på peecee,de er i mailen ikke som vedhæftet
Du skal bare bruge et lille skide smart program, der hedder Screen Hunter. Med det kan du lave billeder af det, som du har på skærmen. Kan hentes på Downloadcentral.dk .

Mvh Chris .

PS! Der mangler sgu Smileys. I dag skulle vi ha haft et glad snemand .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 18:56

Hej Chris

Jeg sidder ved en bærbar, og har ikke så meget lyst til at lægge flere programmen ind end højt nødvendigt...

Det lyder hyggeligt med en ny smiley... hvis sneen så bare ville stoppe nu, så ville jeg være glad

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-12-09 19:49

Citat
Mange udenlandske øl... også vestfyn

men hvis du spø´r på Langeland eller Ærø, er jeg næsten også sikker på de vil betragte det som udenlandsk

Det er også frygtelig besværligt, at blive tilbudt arbejde på Langeland når man bor i Svendborg, puha- der er langt

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-12-09 20:40

God aften Nordsted.

ScreenHunter vil helt sikkert også optage resten af pladsen på din bærbare, med sine 3,34 MB. Men prøv det bare, for det er kanon smart, og synes du ikke om det (og det er for pladskrævende), så ud med det igen. For jeg vil sgu da gerne se de annoncebøffer .

http://programmer.downloadcentral.dk/?ScreenHunter/Billedbehandling/Multimedie/2464

Chris

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-12-09 20:58

Godaften i stuen

Hvorfor ikke bare højreklikke på billedet i mailen og vælge gem billede som?

Det kan jeg da i Outlook Express

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 21:13

Klaudi det har jeg forsøgt, men ikke om skidtet vil

Nu har jeg for 5 gang været ude og feje sneen væk terrassen, så dyrene kan komme frem... men her den sidste gang var det næsten ikke til.. kaninerne ville da godt se hvad det var for en stivskægget dims der blev brugt.. de er godt nok nysgerrige, men det er selvfølgelig også deres terrasse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 21:17

Nu har jeg også fået beskrevet et par af annoncerne, men ellers kan jeg da videresende mailen.. hvis i har en "anonym" hotmail eller såårn

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-12-09 21:20

Nordsted

Då æ dow æn stædi g. Pråv dow skrinhunt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 21:23

Ja vel er jeg stædig... ser du vi har haft så meget bøwl mæ de tidsbesparende tingester, og nu virker de endelig, så nu vil jeg ikke risikerer noget

Bortset fra, at jeg tror det er noget galt med min "m" tast..here på den nye bærbare, den ville ikke rigtig skrive

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-12-09 21:36

Det kan jeg sagtens forstå. Og det er noget lort, når de tidsbesparende tingester kræver en hulens masse tid til opdateringer mm og andet bøvl. Så er det mht. mails næsten hurtigere med pen og blæk og Post Danmark .

Bortset fra det, så har jeg installeret Screen Hunter på alle mine 5 puttere, og det har ikke givet problemer af nogen art på nogen af putterne .

Og var det ikke også dig, der havde problemer med en tast på din forrige pc, og problemer med Aldi i samme anledning ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 21:46

Citat
Og var det ikke også dig, der havde problemer med en tast på din forrige pc, og problemer med Aldi i samme anledning

Jow, kommaet røg af en måned efter vi købte den... Aldi sendte den til Tyskland, hvor den så blev væk, vi fik pengene retur, og købte en Acer i stedet, hvor jeg ikke er sikker på at den er helt ok med den ene tast

Jeg må jo bare fortsætte med at bruge den, så jeg kan se om den skal ses efter. Vi/jeg plejer kun at bruge den bærbare når vi er på camping, men nu har jeg taget den i brug, for er der noget galt, nytter det jo ikke hvis jeg først kommer til foråret

(lige nu syntes jeg ellers den har opført sig ordenligt, den har nok fået en forskrækkelse)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-12-09 22:23

Du skal se, det er nok min udstråling, der har kureret den .

Og så huskede jeg dæleme rigtigt .

Citat
hvis jeg først kommer til foråret
Ja, det er jo længe at vente !!!!

Mvh Chris (Men ka altså ik dy sig ind i mellem )

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 22:46

Det var da også en skrivefejl der ville noget---øv og du opdagede det--

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-12-09 23:34

Jow da, man har vel øjnene med sig og en til tider lidt "sjov" tankegang, men hellere komme galt afsted, end slet ikke at komme .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-12-09 23:35

UPS og av for den da. Jeg glemte: afsted

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 23:54

Go'nat.. du skal tidligt op og skovle sne

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-12-09 00:09

Ja da, det er ski dejligt med en anden form for motion også .

Nat nat

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-09 00:18

Du kan jo sådan set begynde på motionen nu

Altså at skovle sne

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-12-09 00:22

Gadelyset slukker kl. 00.00, og da jeg ikke har en pandelampe, vil det nok blive en anelse svært at finde sneen

Og konen sover, så jeg nøjes med "tastemotion" .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-09 00:27

Sneen lyser jo op, så ingen undskyldninger du'r

Mine kaniner er ved at sne inde i deres drivhus jeg har fejet flere gange, men det bliver jo ved at sne

Hvorfor er folk så vilde med hvid jul, det er da møj upraktisk

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-12-09 00:41

Ja da, det er ski træls. Men hvis de vilde vidste, hvad de ville, ville de vilde ikke være så vilde .

Og god nat for nu

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-09 00:47

Den remse var da længere

Nat nat

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 17-12-09 23:07

Tak for svaret Nordsted1.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-12-09 23:08

Citat
Den remse var da længere
Hvor lang ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-09 23:14

Så lang

Da de hvide kom til de vilde ville de vilde vide hvad de hvide ville de vilde. Men de hvide ville ikke lade de vilde vide hvad de hvide ville de vilde.