/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Ingen svar overhovedet ?
Fra : jesperbkskov
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 11-12-09 16:49

http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=142825 ???
Er der virkelig ingen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-12-09 16:57

Der er måske ikke nogen af os der har sådan et Windows Media Center kørende.
Jeg har Vista og Windows Media Center - men bruger det aldrig.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-12-09 16:58

Prøv at slå lyden fra på dit lydkort i computeren, bedste idee jeg har.

Kommentar
Fra : jesperbkskov

Dato : 11-12-09 16:58

Problemet er det samme i Media Player.
Hvis jeg flytter vinduet over på tv'et (udvidet skrivebord) forsvinder lyden.

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 11-12-09 17:02

Har du prøvet det gandalf skriver?

/f.larsen

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 11-12-09 17:18

Hej

Jeg ville gerne hvis jeg kunne men kan desværre ikke. Jeg har været inde i ekspert men har ikke fundet noget.

Men det du skriver i dit indlæg har jeg tænkt på at forske lidt i.

Citat
Jeg har Vista og Windows Media Center.
Tv'et er forbindet med pc'en med et HDMI kabel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-09 17:36

Skift kabel - der er STOR forskel på HDMI-kabler

Kommentar
Fra : CarmDown

Dato : 11-12-09 17:37

Desværre ved jeg intet om det. Ville ellers gerne hjælpe, hvis det var muligt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-09 21:43

Lyden er med i HDMI, så har du tjekket i enhedshåntering om driveren er installeret rigtigt
eller måske slået fra?

Nå så lige at der er noget lyd der virker, mystisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-09 21:48

Og husk så lige at der KUN er digital lyd i et hdmi-kabel - så tjek lige du også har digital lyd UD fra den bærbare......

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 12-12-09 00:27

Det er også svært at hjælpe dig når du ikke skriver hvad du har prøvet af det der er forslået og hvad det gjorde.