/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål

Andet multimedie
Ingen lyd på film ?
Fra : jesperbkskov
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 11-12-09 06:14

På det sidste har der ikke været lyd på mit mediacenter når der afspilles film ?

Alle andre lyde i mediacenter virker fint, og hvis jeg kører det på pc skærmen er der også lyd, så snart jeg flytter billedet over på tv'et forsvinder lyden fra filmen.

Har ikke ændret indstillinger eller skiftet stik eller noget, kan ikke finde fejlen ?
Andre programmer kører fint med lyd både på pcskærm og tvskærm.

Jeg har Vista og Windows Media Center.
Tv'et er forbindet med pc'en med et HDMI kabel.

Nogle der kan løse problemet ?

Fra : jesperbkskov

Dato : 11-12-09 16:59

Problemet er det samme i Media Player.
Hvis jeg flytter vinduet over på tv'et (udvidet skrivebord) forsvinder lyden.

Fra : gandalf

Dato : 11-12-09 16:59

Hej jesperbkskov

Download og kør denne codec pakke, så burde dit problem være løst.

http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Codec-Packs-Video-Codecs/Advanced-Vista-Codec-Package.shtml

Gandalf

Fra : jesperbkskov

Dato : 13-12-09 07:39