/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Andet *videnskab*
Fra : Hønsehus
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 25-10-09 10:32

Jeg vil gerne slette mine private indlæg og svar på Kandu så de ikke ligger og fylder op inde på den side - men jeg aner ikke hvordan jeg får dem slettet??.

Mvh
Hønen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-10-09 10:34

det kan du ikke

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-10-09 10:35

sry, så ikke at der stod private............

Det kan du let.......

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-10-09 10:37

du skal bare trykke på det røde x som er i linjen med det indlæg du vil slette

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-10-09 10:37

Citat
så de ikke ligger og fylder op inde på den side

Det er skam meningen de skal fylde - til EVIG TID

Det lever Kandu af

Du kan ikke slette/rette så meget som et komma......

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-10-09 10:38

refi, du kan let slette private indlæg........... som jeg beskrev

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-09 10:39

nemli, troldenesdhb

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 25-10-09 10:41

Du skal ind dine private indlæg og åbne et indlæg, der kan du klikke på Afslut debat, når indlægget er afsluttet så kommer det til at stå nederst i Private indlæg med et rødt kryds foran, klik på dette røde kryds for at slette indlæget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-09 10:43

Undskyld trold du skrev vist samtidig med mig og jo private indlæg kan slettes så man ikke kan se dem, om indlægget stadig er et eller andet sted på Kandu serveren ved jeg ikke

Godkendelse af svar
Fra : Hønsehus

Dato : 25-10-09 10:45

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-10-09 10:46

det var så lidt................ nu jeg skrev det først

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-10-09 10:48

Citat
om indlægget stadig er et eller andet sted på Kandu serveren ved jeg ikke

Hvad man ikke kan se har man ikke ondt af

Du glemmer vist der er en modpart - man "snakker" vel ikke med sig selv

Du fjerner det såmænd blot fra din "liste"

Slettet bliver det IKKE.....

Kommentar
Fra : Hønsehus

Dato : 25-10-09 10:53

Det må du virkelig undskylde *Trold* jeg skal nok se bedre efter en anden gang - men jeg synes nu at *ovn* skrev en mere uførlig måde på hvordan jeg kunne slette mine private indlæg

Ha´en rigtig god søndag selvom det ikke lige blev dig der fik point denne her gang.

hønen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-10-09 11:12

Citat
hvordan jeg kunne slette mine private indlæg

Gentager gerne

Du kan IKKE SLETTE noget Du fjerner det bare fra din liste

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-09 11:17

Selv tak - ja Refi har vist ret endnu en gang, hvad man ikke ser - har man ikke ondt af

Kommentar
Fra : refi