/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Soldater burde være ældre !
Fra : Gopinath
Vist : 572 gange
125 point
Dato : 24-10-09 19:12

Jeg syntes det er ren spild af unge mænd at det altid er folk i starten af 20erne der omkommer.
Det burde sku da være folk over 35 der må udstationeres. Ikke at det ikke er synd for dem, men de har da levet næsten et halvt liv.

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 24-10-09 19:23

Ja det er muligt...
Synes det er sørgeligt at der skal være krig og at unge mennesker skal dø for dette....

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 24-10-09 19:32

Det er jeg sku ikke enig i.
Det kan være farligt at være soldat, øhh ja. men alting kan sku være farligt. skal man så også være 35 år før man kan blive rørlegger, smed, bager, landmand????
det kan man da være udlært som, når man er 20 år gammel.

der dør 3 bagere i dk hvert år i arbejdsulykker
der dør 12 landmænd i dk hvert år i arbejdsulykker
En 21 årig rørlegger omkommer da han får skåret benene af af vandtryk. han løsnede en flange til en rørledning hvor der var 200bar vandtryk.
Det er en farlig verden vi lever i, sådan er det bare!.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-10-09 19:52

Citat
Jeg syntes det er ren spild af unge mænd at det altid er folk i starten af 20erne der omkommer.

Ja, de burde heller ikke køre bil!

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 125 point
Dato : 24-10-09 21:03

Jeg har haft en af mine sønner udsendt, og det var ikke en rar tid for hans far og mig. Han overlevede og er i dag ikke i militæret grundet en rygskade. Og tro mig, jeg er glad for han fik den rygskade. Han var kun 20 år da de udsendte ham. Og da var han bestemt ikke en verdensmand.

Jeg synes det er for tidlige de udsender dem, men er de meget ældre så har en del af dem fået familie. Så der er flere sider i den sag.

Kommentar
Fra : Gopinath

Dato : 24-10-09 21:47

Hej granner.

Jeg er glad for at høre at han kom helskindet hjem

Godkendelse af svar
Fra : Gopinath

Dato : 24-10-09 23:33

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-09 10:00

selv tak du.