/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Session
Fra : nicklas_bræmhøj
Vist : 719 gange
75 point
Dato : 05-10-09 23:31

Hej alle

jeg skal snart til session og burde være egnet. Men jeg havde astma som mindre, og ved ikke om det stadig kan spores i lungerne? er uden medicin på 5 år, men tjekker de lungerne til sessionen og hvis ja, hvordan?

Mvh

Nicklas Green Bræmhøj

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 75 point
Dato : 06-10-09 08:18

På session gennemgår du en kort alm. helbredsundersøgelse. De spørger dig om du fejler noget. Har du noget du ønsker fremført om dit helbred, skal du gøre det der - evt. have lægelige papir med. De vel lytte til lungerne og ikke mere.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-10-09 11:43

Min ene søn har haft meget alvorlig astma son lille og som ung, og han blev garder og FN soldat og udsendt til Makedonien. Så når du har været medicinfri i 5 år, så tror jeg ikke det betyder noget.

Men prøv at ringe til dem og spørg.

Her kan du læse lidt om det.

http://forsvaretsuddannelser.dk/ForsvaretsDagOgVaernepligt/Pages/default.aspx

Godkendelse af svar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 06-10-09 16:43

Tak for svaret begge 2.

Sætter pris på det!

Nu er det bare ud at kæmpe for fædrelandet :)

Kommentar
Fra : alka

Dato : 06-10-09 17:02

Selv tak nicklas_bræmhøj

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 08-11-10 03:09

Gammelt indlæg, men jeg kan informere om, at jeg skal ind og aftjene værnepligt til februar i Aalborg :)

Kommentar
Fra : alka

Dato : 08-11-10 16:55

Ja, men så til lykke med det nicklas_bræmhøj.