/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan ikke downloade Int Expl 9?
Fra : cristian2
Vist : 580 gange
30 point
Dato : 14-09-09 13:47

Jeg kører XP er har Internet Explorer 6. Jeg har prøvet at opdatere til "9" - det tog en pokkers tid, og da det hele skulle være i orden og pc'en var genstartet, begyndte den bare at bruge "6" igen.

1. Hvad gør jeg forkert?

2. Er der en bestemt hjemmeside der er bedre at downloade fra end en anden?

3. Er det i virkeligheden ikke "Internet Explorer 11" der er den seneste udgave - og den jeg skal bruge? (Eller den har måske være i brug så kort tid at den er fyldt med børnesygdomme?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-09-09 13:54

Internet Explorer 9 den er vist ikke opfundet endnu, Internet Explorer 8 som er den nyeste fra Microsoft, kan du finde under opdateringer:
http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da
klik på Brugerdefineret og pas på ikke at hente Windows søgefidusen, den er ret træls så den bør du fjerne markering fra, før du opdaterer

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 40 point
Dato : 14-09-09 14:24

Du må nok nøjes med en IE8 indtil videre.

http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/default.aspx

Men måske er det Mediaplayer 11 du gerne vil hente.

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/11/default.aspx

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-09-09 17:25

- ganske interessant! Hvor har du fundet IE9 Christian? Jeg ved at Microsoft står parat med en dusør...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-09-09 18:18

Stouenberg > IE9 er faktisk lavet.
Jeg ved det fra en fortrolig kilde - men må ikke sige det til nogen.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 14-09-09 19:34
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-09-09 22:16

hold nu op folkens, mon ikke der menes mediaplayer 9 & mediaplayer 11
Det passer meget bedre.

hent via windows update, det er det sikreste.
o.v.n. har allerede givet dig linket

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-09-09 12:27

Citat
Stouenberg > IE9 er faktisk lavet.
Jeg ved det fra en fortrolig kilde - men må ikke sige det til nogen.

- det ved jeg godt Eyvind, jeg spurgte hvor Christian havde fundet den...

PS: Sidste nyt: 9'eren er NÆSTEN færdig og 10'eren er i støbeskeen...

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 16-09-09 13:52

Nej, det er faktisk 9'eren jeg rodede med. Men jeg er overbevist om at det er mig der har foretaget mig noget forkert. Det lykkedes jo heller ikke.

Når jeg ikke har afsluttet endnu, skyldes det at jeg stadig slås med det.

Jeg har fundet ud af at gå ind på den hjemmeside som "Eyvind" henviser til. Men nu er mit problem at der ikke er nok plads på C-drevet til at downloade. Når jeg højreklikker "Egenskaber" på C-drevet, ligger der næsten 10 GB her. Men når jeg går ind og lægger sammen hvad filerne tilsammen fylde i C-drevet, får jeg det kun til 2,5 GB???

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 14-10-09 10:11

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-09 10:20

Her kan du se hvad der er af plads på din comp.

Start > hklik på computer > vælg administration > vælg så diskhåndtering.

Nu kan du se hvad der er af plds og hvor meget der bruges af pladsen.