/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Dream Theater guitar plekter
Fra : salacia
Vist : 812 gange
50 point
Dato : 28-08-09 18:11

Hejsa, der skulle vel ikke være en af jer der har en Dream Theater plekter til salg? tror ikke der er god chance herinde, men prøver alligevel [Hahahahaha]

Eller ved hvor man kan købe nogle?

1000 tak på forhånd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-09 23:09

Du kan jo skrive og spørge bandet om det er muligt at få et par stykker tilsendt

http://www.dreamtheater.net/

Kommentar
Fra : salacia

Dato : 29-08-09 15:07

hejsa, mja jeg kan prøve :) tror ikke der er stor chance, men prøver da

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-09 20:30

- Ubesvarede    2
- Besvarede    26
- Annullerede    18

Mon ikke bare man spilder sin tid?

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 31-08-09 22:01

salacia.....

Det var så en understregning af at man spilder sin tid, ved at hjælpe dig!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-09 20:48

Ja rent tidsspilde... dig vil jeg ikke prøve at hjælpe en anden gang

Kommentar
Fra : salacia

Dato : 29-09-09 09:23

Jeg har ikke givet point endnu fordi der ikke er nogen der har givet et fornuftigt svar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-09 09:27

Du havde jo heller ikke selv regnet med at der var nogle kandu'er der havde den plektor, og hvor kan man så ellers få en.... det mest nærliggende var vel at spørge dem der bruger dem ik??

Så sig lige fornuftig igen

Kommentar
Fra : salacia

Dato : 29-09-09 17:12

Nej ville bare spørge da det godt kunne være. Og nej man kan ikke bare spørge efter en plekter hos bandet, da de ikke har en emailadresse.. så skal man til at skrive fanmail, som jo ikke bliver svaret på.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 29-09-09 17:18

Dette er til deres souvenirbiks...men det er vel mennesker der svarer

http://www.store2.livenation.com/cgi-bin/WebObjects/Store.woa/wa/contactus

Godkendelse af svar
Fra : salacia

Dato : 30-09-09 10:33

Tak for svaret Nordsted1.
Værsgo, tag mine point. de er ikke vigtige for mig, i hvertfald :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-09-09 11:04

Og jeg kan da også være bedøvende ligeglad med om du får hjælp

Det er heller ikke et spørgsmål om point, men om almindelig høflighed