/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Falsk office.
Fra : toby-a
Vist : 1174 gange
84 point
Dato : 24-04-09 15:28

Hej.

Jeg bruger en falsk kopi af Office. Det har virket meget godt, før at den begyndte med diverse "Denne Office er ikke ægte" osv.

Er der nogen der ved hvordan man kan fjerne dette? Ved godt at man skal lade vær med at opdatere Office, og Genuine, og det har jeg heller ikke gjort. Kender i en anden måde man kan fjerne det på?

På forhånd tak. :)

Mvh.
Tobias Andersen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-04-09 15:29

køb den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-04-09 15:32

Prøv om ikke du kan være en lille bitte smule lovlydig: http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-04-09 15:33

Ellers prøv dette

REMOVE DISABLE UNINSTALL OGA - Office Genuine Advantage
http://www.trucchetti.com/en/2008/10/29/rimuovere-oga-office-genuine-advantage-kb949810/

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 94 point
Dato : 24-04-09 15:56

En ting er at stjæle software, men at du er så snotdum, at du beder om hjælp til fortsat at overtræde loven, det må sgu da kandidere til årets "KÆMPESTORE IDIOT" award

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-04-09 16:03

Ellers prøv at at afindstallere den og så genindstaller den.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-04-09 16:35

Du kunne også overveje at gå over til Oprn Office, den er gratis og ellers ikke ret meget anderledes end Office.

http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-04-09 16:47
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-04-09 16:48

OpenOffice vil klare ærterne for dig....................og så kan den yderligere gemme i pdf som alle kan læse.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-04-09 17:07

Undskyld Klaudi jeg så mig ikke for.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-04-09 17:13

det er da ikke klaudi der har linket men o.v.n

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-04-09 19:05

VÅGN OP g01

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-04-09 19:12

Må man nu ikke endgang komme sovende til Kandu.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-04-09 19:18

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 24-04-09 19:59

køb den

kun en tåbe giver da penge for noget som man kan få gratis,også stop det klynkeri

helligrøve

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 24-04-09 21:07

synes ikke det er så længe siden der var en anden der også havde en "falsk" office, som også ville have hjælp. Det får mig lidt til at tænke mig om, og på en eller anden måde føler jeg mig snot dum fordi jeg køber mine programmer, og andvender mange free-ware. Hvilken vej går verden idag?

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 24-04-09 22:20

FÅ EN ÆGTE_

OVN HAR ET PAR LICENSER/= JEG MANGLER = cover`et.

ellers smid em PM og du har en (ÆGTE), bruges af næsten ALLE herinde.
Ved det personligt__

MEN DE TØR IKKE STÅ VED DET

SHAME/ med disse mennesker.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-04-09 22:20

Hvor svært kan det være,google efter et crack til det,der er tonsvis af dem(og få virus,måske)

http://www.google.dk/search?q=microsoft+Office+crack&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_daDK318DK318

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 24-04-09 22:22

Citat
Jeg bruger en falsk kopi af Office. Det har virket meget godt, før at den begyndte med diverse "Denne Office er ikke ægte" osv.

Sikkert fordi du TROR DU KAN OPGRADERE SKIDTET__ det kan du ikke
Der er for mange PC`er på samme LICENS___=

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 24-04-09 22:26

ELLER bare ? andet.

Så skal du have fjernet den såkaldte WGA, og tviler på du kan få et Hack der virker
PÅ DANSK... men prøv.
efter 10 + Forsøg smider man lortet UDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Citat
Sammen med SEVEN / 7 der ikke virker...

Anden skiderik.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 24-04-09 22:28

Og hvilken UDGAVE HAR DU ?
PRO/ ?andet/ ÅRGANG
Der findes et HAV af samme, men intet virker sammen.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-04-09 22:29

gøgeungen

Det kan man godt,hvis man gider at søge på torrents efter det

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 24-04-09 22:30

Citat
Ved godt at man skal lade vær med at opdatere Office, og Genuine, og det har jeg heller ikke gjort. Kender i en anden måde man kan fjerne det på?

HVOR ved (den) så fra du har en PIRAT _ditto

Har du ingen FIREWALL_ SORRY.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 24-04-09 22:35

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
gøgeungen

Det kan man godt,hvis man gider at søge på torrents efter det

TORRENTS = +
Hvilket jeg ikke orker at bruge mine penge PÅ.

Når man kan hente det DIREKTE for under 50.- PR MND
Uden at andre END TLF selskabet SKAL oplyse + ? = for HÆFTIG TRAFFIK
eller er det noget NYT, læste det på ?? ny lov om for megen net-traffik/ = DOWN/

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 24-04-09 22:39

Den ligger STADIG på warez_dk + mange andre udgaver.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-04-09 22:40

Bruger et andet program til at download en TORRENTS-FIL,så kommer aldrig i nærheden af et torrents program

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 25-04-09 09:54

The proposed update is optional and can be discarded and hidden, but if not, when you start a non-genuine copy of an Office XP, 2003 or 2007 you will be alerted with the message quoted osopra and the computer " branded with an icon in the taskbar notifications like a star (the same that appears when you use a copy of Windows is not genuine).
To remove the annoying message, we must act as follows:
1.   Open your computer
2.   Write in the address bar:% SystemRoot% / System32
3.   Menu, select "Tools" and then "Folder Options ..." tab and "View" is selected, make sure that "Show hidden files and folders" and uncheck "Hide extensions for known file types" then press "OK"
4.   Find all files that start with OGA (find files with the extension. Dll and. Exe) and rename the file as a substitute. Old
5.   Check if this is in the same folder as the file and rename WgaTray.exe in WgaTray.old
6.   Replace display options files as they were initially - See section 3 (optional)
7.   Restart your PC

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-04-09 10:27

Det jo det der står her!
http://www.kandu.dk/spg135088.aspx#1542798

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 25-04-09 12:08

Citat
FÅ EN ÆGTE_

OVN HAR ET PAR LICENSER/= JEG MANGLER = cover`et.

ellers smid em PM og du har en (ÆGTE), bruges af næsten ALLE herinde.
Ved det personligt__

MEN DE TØR IKKE STÅ VED DET

SHAME/ med disse mennesker.

Hvad er en PM?

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 25-04-09 12:09

Citat
Hvor svært kan det være,google efter et crack til det,der er tonsvis af dem(og få virus,måske)

http://www.google.dk/search?q=microsoft+Office+crack&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_daDK318DK318

Hvis det er så nemt, så skriv lige præcis hvordan man gør.

Godkendelse af svar
Fra : toby-a

Dato : 26-04-09 17:21

Tak for svaret. Det var rigtigt godt svaret!