/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Anders Fogh
Fra : hawaii7
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 24-04-09 13:42

Ja man kan finde mange sjove ting på nettet.

Hvad syntes I om Andres Fogh's nye hovedbeklædning?

http://peecee.dk/upload/view/166565

hawaii7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-04-09 13:46

Skide smart, så'n en hat må jeg ud at købe

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-04-09 13:48

Blasfemi... Ytringsfrihed... Føj... Det er for galt at vise sådan et billede...

Det ligner ikke noget, at svine en dansker sådan til....

Hehe... joke... Jeg vil også have en. Hvor kan man købe den?

Men tænk dog lige, hvor hidsige andre bliver over sådan et billede. Utroligt

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 24-04-09 14:17

Den klær' ham rigtigt godt !

Mange tak for dette nydelige billede af Danmarks forhenværende førende Iman -
Nu Natos Superhelt.

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 35 point
Dato : 24-04-09 14:34

UHA DA, UHA DA....

Nu håber jeg ikke, at du sætter hele den vestlige demokratiske verden i brand.

Hmmmm.... jeg er sikker på, at ambassaderne bliver brændt ned efter visningen af dette blasfemiske billede.

Ingen, absolut INGEN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! må vise en tegning eller et fotografi af vores forhenværende statsminister.

TSK, TSK, TSK, TSK, hvad bilder sådan en statsminster-bespotter sig ind.??

OHLA OHLA AKLAM SABAR....... Anders er stor.

FATWA mod Hawaii7. Den som afslører hans sande indentitet er sikker på at få 108 jomfruer.

Shalom Alejkum

Heidi-Ho ho ho ho ho ho ho

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-04-09 15:45

Lidt amatøragtigt arbejde, men Fjoget fortjener da hatten.

Godkendelse af svar
Fra : hawaii7

Dato : 27-04-09 09:30

Tak for svaret Heidi-Ho.
Ja et rigtig svar findes jo ikke, men alligevel jeg venter på en FATWA.

hawaii7

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-04-09 17:00

Selv tak Hawaii7

Jeg skal gøre alt hvad der står i min magt for at afblæse Fatwaen.

Vedr. jomfruer.....hmmmmm.....statistisk set, hvor mange jomfruer er det en islam'erdreng plejer at blive tilbudt.??

Gud ved om Vagnr. kan svare på det - Han har jo fod på statistikker...