/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Indstillinger glemmes
Fra : bjarnebr
Vist : 1012 gange
100 point
Dato : 30-03-09 23:36

Jeg bruger Windows Vista og Internet Explorer 8 (havde samme problem med 7) og Tunderbird som mailprogram på en Medion Bærbar.
Med jævne mellemrum slettes de cookies der husker at jeg er logget ind på f.eks Kandu.
Jeg ved ikke hvad fejlen skyldes, derfor stiller jeg samme spørgsmål her og hos Tunderbird.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-09 01:56

Nu du er begyndt så tag skridtet fuld ud, og skift til Firefox browseren: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/ den kan huske dine login koder, også selv om du sletter alle cookies, den gemmer dem nemlig på samme måde som Thunderbird gemmer dine koder og brugernavne til mail

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 31-03-09 02:44

nu nå du aligevæl siger af han skal tag skridtet fuld ud kan han jo lige så godt bruge Flock som er bygge på Firefox 3 bare med bedre udseende og nogle cool addons http://flock.com/

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 31-03-09 09:21

Jeg har prøvet Firefox, den kunne jeg ikke li'.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-09 10:43

Kunne skyldes et sikkerhedsprogram der kører automatisk. Mange sikkerhedsprogrammer er ret aggressive over for cookies.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-09 10:47

funktioner - internetindstillinger - fanen indhold og herunder autoudførelse og ind i indstillinger der - sæt flue i brugernavne og adgangskoder

er det ikke nok så ind samme sted men i fanen generelt og fjerne flue i tøm mappen temporary internet files når webbrowseren forlades - genstart så din pc husker indstillingerne

bruger du et renseprogram så se efter om det sletter de cookies du skal bruge - fjern evt flueben

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-09 11:48

Hejsa

proplemet ligger i Internet Explorer 8
slet den og dit proplem er løst

Har selv lige haft den inde den slettede alle mine adganskoder selv om jeg have bedt windows om at huske dem.

Vent med at installerer Internet Explorer 8 indtil den ligger klar på windows update,da det kun er en betaversion som er ude.

MVH
Brian

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 31-03-09 11:59

Citat
(havde samme problem med 7)

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-04-09 23:48

Tak for svaret briani.