/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
IE8
Fra : Teil
Vist : 710 gange
50 point
Dato : 20-03-09 08:48

Har lige hentet IE8, det var dog en irriterende blå linie under alle
spørgsmål når cursoren ikke markerer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-09 08:54

Kan du ikke fjerne det i Funktioner>Indstillinger, Avanceret, Understreg altid hyperlinks ?

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-03-09 09:06

Undersøger sagen, ordlyden er anderledes end den du skriver klaudi.
Det har IE8 måske også lavet om på.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-03-09 09:12

OK nu har jeg sat flueben i Understreg Hyperlinks - Aldrig.

Ingen forandring

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-03-09 09:13

Det er ikke links der markeres med blå tekst og streg.

Det er al tekst i feltet hvor cursoren ligger.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 20-03-09 09:22

Lyder som om at man ikke skal installere ie8 endnu, hentede den ellers i går

Du må på "jagt" i indstillinger og se om du kan finde noget der slår det fra

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-03-09 09:27

Det gør jeg, ev. en tilbagemelding til microsoft

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 20-03-09 09:27

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-09 09:31

Velbekommen

Håber du hitter ud af det, jeg overvejer lige lidt endnu om jeg skal installerer 8'eren

mvh klaudi

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 20-03-09 15:54

Og jeg vil se om netbank virker

Mvh SKELMOSE

Kommentar
Fra : alka

Dato : 22-03-09 15:05

Jeg er også+ træt af de blå understregninger, så jeg lavede en gendannelse!!!!
Det tog med (på Vista) 7 blå skærme og fem forskellige gendannelsespunkter samt 7 - hvad er det nu lige det hedder - "nødstarter" - før jeg kom tilbage til "De blå streger", men nu virker PC'en da igen - med de blå streger, som jeg også gerne vil af med!!! ÆV