/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Krøllejern
Fra : Søsser
Vist : 2204 gange
40 point
Dato : 11-01-09 19:08

Hejsa

Jeg vil bare høre om der er nogen der kan give et godt forslag til et godt krøllejern?
Et der har flere forskellige slags krølletyper i samme pakke, og som ikke tager 100 år at lære at bruge eller at benytte :)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-01-09 19:15

Ja Ja .
Du skal købe babyliss.
De er altså de bedste.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 11-01-09 19:16
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 19:33

Her er der flere modeller med

http://handelsgruppen.dk/product.asp?product=6349

Men ellers så syntes jeg også det er smart med krøllejern på gas, så slipper du for ledningen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-01-09 20:40

Er Carmen Curlere gået helt af mode ?

Ellers gør som min mor i 1957, vask håret og mens det er vådt tag små stykker af sammenrullet avispapir og rul totter af håret ind i det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 21:53

LuffeA............Ja Carmen Curlers er afgået ved døden, men kan da købes på div. loppemarkeder

Citat
Ellers gør som min mor i 1957, vask håret og mens det er vådt tag små stykker af sammenrullet avispapir og rul totter af håret ind i det.

Har du måske prøvet at sove med det skidt i håret

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-09 22:15

Hvad med et "fladjern" det kan meget mere end at glatte håret ... bl.a. krølle det

http://www.hair.dk/vis_artikel.asp?pageid=244

På siden er der også "tips"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-01-09 22:20

Jeg mener, at Carmen Curlers er genopfundet..

Gå ned i en butik med stort udvalg, og prøv dig frem - jo, Babyliss har og er super godt, men andre kan være ligeså gode.

Jeg har et varmluftskrøllejern, som jeg har haft i maaaange år. Det har en smal og en bred krølle-dims, som sættes på hovedapparatet.

Det hedder Forfez Black Label.

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : Søsser

Dato : 17-01-09 19:38

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-01-09 20:27

Håber du køber et ,,,,det er bare godt.

Kommentar
Fra : louisenoes

Dato : 11-04-09 18:42

brug glatte jern :)
rul en tot hår og varm, det synes jeg giver de flotteste krøller.

Kommentar
Fra : louisenoes

Dato : 11-04-09 18:43

- og det bliver forskællige str krøller :)