/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kønsbehåring
Fra : lasseemil
Vist : 2774 gange
100 point
Dato : 09-12-08 06:56

I slutningen af 1980`erne blev det pludselig in at fjerne kønsbehåring,Jeg har altid undret mig over hvordan denne mode lige pludselig vandt lynhurtig indpas (og stadig holder). Var det pornoindustrien der opfandt den ? I 70`erne havde alle piger jo "væg tilvæg-tæppe".

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-08 07:07

Nu må du fandme styre dig lasseemil...man har ikke engang fået morgenmad endnu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-08 07:13

I visse kulturer har det været almindeligt at fjerne krops-/kønsbehåring laaaaang tid før 80'erne.

Citat
Kønsbehåringen fjerne ofte i Danmark og Vesten, enten udelukkende i området omkring skamlæberne eller kombineret med fjernelse af det resterende kønshår på venusbjerget. Dette er en forholdsvist ny udvikling i vesten, men har forekommet i andre kulturer i gennem århundreder.

http://da.wikipedia.org/wiki/Skaml%C3%A6ber

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 09-12-08 07:13

Dælme da et godt spørgsmål...

Nu levede jeg også dengang...og da blev det opfattet som særdeles pikant.

I dag er denne virkning jo væk...

Mit bud er at det mest er mændene ... og medicinal industrien der holder liv i denne uskik.

Mændene slipper jo for "trævler" mellem tænderne...for at blive i tæppe sproget... og dertil florerer svamp og andre behandlings krævende kvinde sygdomme som aldrig før...da der ingen "luft" kommer til, således at STEDET...sådan til daglig bliver holdt tørt.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 09-12-08 07:23

Citat
Mit bud er at det mest er mændene...

Mænd nu om dage ynder nu også, at fjerne håret fra 'bollerne'. Såeh...

Mit bud er at det mest er kvinderne der holder liv... i kalorius

Hårmoden skifter ...også dernede. En industri kan ikke skabe mode, højst stimulere/imødekomme den ..med profit for øje selvfølgelig. Dette gælder f.eks. også musik.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-08 07:27

..og så er din antagelse om kønshårenes funktion iøvrigt delvis forkert vedikkealt.

Du her ret mht. bakterie 'klimaet', men kønsbehåring har også en anden funktion:

http://da.wikipedia.org/wiki/K%C3%B8nsbeh%C3%A5ring

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-12-08 09:26

Nu skal det så foregå på mere sostifikerede måder har jeg set et eller andet sted på nettet Hvor nogle damer foretager "en Brassilianer" ved at vokse sig fast til en bils kofanger hvorefter bilen speeder op og kører frem og vupti kønsbehåringen sidder efterfølgende på kofangeren.Man ku jo så forestille sig at det ku blive en trend at lade den sidder der som når anden verdenskrigs piloter markerede hvor mange fly de havde nedlagt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-08 09:49

Sunowich -> Ja; ...og så er 'dusken' en fin erstatning for de i 'gamle dage' så populære rævehaler der flagrede stolt på en pind, efter snart sagt enhver knallert og scooter i tresserne og halvfjerserne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-08 14:06

I skal alle som en have mange skulderklap for at være så hensynsfulde i jeres sprogbrug.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 09-12-08 14:14

Citat
I 70`erne havde alle piger jo "væg tilvæg-tæppe

Det var før tangatrussen blev opfundet.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 09-12-08 14:18

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 09-12-08 17:15

# molekyle

Du skriver..

Citat
Mit bud er at det mest er kvinderne der holder liv... i kalorius

Ikke her...jeg har ikke pædofile tendenser...

Og så kan jeg ikke helt forstå at du kun mener at jeg har delvis ret...

# granner01

Rigtigt og dejligt...

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 09-12-08 17:16

# Klumme

Er du ikke kommet dig endnu...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-12-08 18:06

Nu er sådan et væg til væg tæppe jo heller ikke kønt og se på, så er det bedre man kan se varen, og man stille og rolig kan gå op i sagen, måske til sagen.
Gad vide hvem der egentlig opfandt disse kønshår????? de er død iriterende

dr.dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-08 18:08

Nej og nu er jeg midt i aftensmaden...og det er heller ikke onsdag

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-12-08 18:11

Citat
og det er heller ikke onsdag

det er det imorgen og der kan du heller ikke måske

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-08 18:20

Rigtige mænd boller når deres kone har lyst... og for øvrigt skal jeg noget andet, hvis du absolut skal bore i min kopulationsfrekvens subsidiært cunnilingus. Fes den ind brormand

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-08 18:27

Guuud Klumme, sikke mange fremmedord.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 09-12-08 18:28

Klumme...

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 09-12-08 18:31

# dr_dem

Citat
Nu er sådan et væg til væg tæppe jo heller ikke kønt og se på

Ikke enig...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-08 18:37

Fremmedord..... De stod da i "Hvordan mor"

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-12-08 18:42

Vi er så forskællige heldtigvis, det ser pænere ud når arbejdspladsen er ryttet.

dr.dem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-08 21:40

Citat
det ser pænere ud når arbejdspladsen er ryttet

Gror der græs på en racerbane ????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-08 01:08

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 10-12-08 07:12

Hmmm synes bare det klæber så fedtet til kinderne...

Men det er vel stadig en smags sag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-08 17:01

Klumme -> Mener du: Coitus interruptus el. Coitus reservatus ?

Kan vi konkludere, ud fra dine udsagn, at du er en rigtig mand?

..og 'kloge'; forklar mig så lige dette fra WIKI:

For dét forstår jeg ikke

Citat
Dette kan forårsage at den første halvdel af ejakulationen ender i hans partner.

...i hvilken ende? ..ender Hans?

Det kommer vel an på partnerens køn ..oder? ...hår eller ej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-12-08 23:16

Egentlig er det da også en kløende oplevelse, når håret begynder at vokse ud igen. krads krads.

Men går man med G-streng ser det sgu ikke så rapt ud, hvis dusken vælter ud på begge sider af trusse-trekanten, og nærmest begrave den ellers så yndige florlette trusse.

Men hvorfor har en del mænd så ondt ved at man så beder dem studse deres 10 cm lange hår???

Det er da træls at få fingrene filteret ind, og fingerringene hænger fast!!!

Det må være lige for lige.
Af med håret mænd, eller studs det i det mindste. Det er altså mere hygiejnisk og lækkert.
Vi vil gerne have forfængelige mænd, gider bare ikke se på at de "forfængerer" sig.

Kan helt ærligt ikke rigtig forestille mig synet af min mand mens han studser håret... og dog

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-12-08 04:10

Citat
beder dem studse deres 10 cm lange hår
Sig mig....bor du sammen med en orangutang

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 11-12-08 18:50

Tæt på du... tæt på
gnæk gnæk

Godkendelse af svar
Fra : lasseemil

Dato : 15-12-08 04:31

Tak for svaret molokyle.