/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Hvorfor ...
Fra : frieda
Vist : 556 gange
50 point
Dato : 17-11-08 22:42

.... er man dum nok til endnu engang at spilde kræfterne på at besvare et spørgsmål fra Nick10, der for 18nde gang annulerer et spørgsmål?

Retorisk spørgsmål.
Vil egentlig bare fortælle jer, at det ikke er umagen værd.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 17-11-08 23:03

Du kan gøre som jeg, jeg kan heller ikke fordrage det, men jeg har besluttet at blackliste de folk der altid annullerer. Hvis jeg så kommer i tvivl om jeg skal hjælpe, så kigger jeg på mine egne blacklistede. Og så grider jeg ikke hjælpe dem jeg har blacklistet.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-11-08 23:47

Nemlig

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 18-11-08 01:37

Frieda, fint du gør opmærksom på det, jeg har også blacklistet forskellige folk og det sparer en for lidt unødigt besvær. Man er vel her på kandu, fordi man synes det er et meget fint site, og fordi man både søger svar og også selv har liudt at byde på. Hvorfor skulle man så spilde tiden på personer, der hverken er seriøse efter at finde svar eller selv har noget orentligt at tilbyde? Udmærket ndlæg fra dig, frioeda, og tak for det. Venlig hilsen, Oldboston.

Godkendelse af svar
Fra : frieda

Dato : 18-11-08 10:07

Er hermed gjort

frieda

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 18-11-08 11:01

Jeg blev lidt nysgerrig og kiggede på spørgsmålet. Han annullerede det nok fordi ingen rigtig gav ham den hjælp han skulle bruge, dig inklusive.

På baggrund af det spørgsmål synes jeg det er ret tyndt at blackliste. Nu har jeg jo ikke kigget på de 17 foregående han har annulleret...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-11-08 12:30

Ved du hvad pedroso, jeg har ofte hjulpet, jeg er på daglig og har været i i ca. et år.Jeg har blacklistet 2, så det er heldigvis ikke så mange der konstant annulerer.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 18-11-08 20:34

Jeg har ikke før blacklistet nogen, men

Nick10 stillede spørgsmålet kl. 18.48, annulerede det kl. 19.01 - Jeg mener ikke, at jeg specielt burde have fået point, men brugte dog tid på at finde et interessant link, og 13 minutter er ikke meget tid til at få flere svar!

Det er da forståeligt, at der kan være nogle enkelt tilfælde, hvor det kan være rigtigt at annulere et spørgsmål, men jeg har set lidt på nogle af de andre 18 annulerede spørgsmål; der har han fået adskillige lange meget seriøse svar på pc-spørgsmål. Vel nok nogle point værd. Ikke at vi gør det for point, men ærlig talt ret uforskammet mod dem, der bruger tid og kræfter på at svare.

Jeg forstår ikke rigtig grunden, medmindre man får sine point tilbage, hvis man annulerer, og han synes, det er en smart måde at spare point på?