/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Søger faktuelt svar om udd.
Fra : JLajer
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 01-10-08 09:09

Jeg har været inde på danmarksstatistik og lede efter en liste hvor jeg kan få svar på hvor mange folkeskoler, handelsskoler, HF, gynmasier og HTX uddannelsessteder der findes?

Nogen der kan finde et sådant svar til mig ? Er træt af at lede nu ;)

Mvh
John

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 01-10-08 09:24

Her kan du se :

Efterskole
- Folkeskoler & Friskoler
- Gymnasier HF-HA-HTX
- Højskole
- Seminarium
- Teknisk Skole
- Universiteter
- VUC
http://www.abcsiden.dk/katalog.aspx?m=17&k=267

Kommentar
Fra : JLajer

Dato : 01-10-08 09:27

Fantastisk.. lige det svar jeg ledte efter.. så er det bare at komme igang med at tælle :) medmindre der står nogle færdige tal på siden... :)

Men man må jo sige at al informationen er der :) og det er det vigtigste :)

Mange tak :)

Godkendelse af svar
Fra : JLajer

Dato : 01-10-08 09:27

Tak for svaret HelleBirgitte. :)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-10-08 09:33

Jamen tak skal du ha´ - ja du skal vist igang med at tælle