/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
<start en uddannelse
Fra : Lizi01
Vist : 456 gange
20 point
Dato : 04-09-08 16:37

Hej,
Er en voksen person, med sundheds baggrund og kontorerfaring, kunne tænke mig at tage en kort uddannelse, der har god fremtidsmuligheder og med skole i Sydjylland. Er der nogen derude, der har en god tips.

Pfh tak
Hilsen
Lizi

Kommentar
Fra : Lizi01

Dato : 04-09-08 16:39

Jeg kan ikke arbejde med sygplejer og har dårlig ryg.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-09-08 16:39

Citat
der har god fremtidsmuligheder og med skole i Sydjylland.

Inden for hvad ???
Noget af det du har lavet før eller ???

Kommentar
Fra : Lizi01

Dato : 04-09-08 16:41

Ved ikke rigtigt, hvad jeg skal lave, har undersøgt forskellige: hospitalassistent, ejendomsmæglersassistent, etc. Så håber jeg på at få en god tips

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-08 16:43

Citat
kunne tænke mig at tage en kort uddannelse, der har god fremtidsmuligheder

Det bliver ikke nemt.....

Allerede det at du sætter "sygebegrænsninger" gør at INGEN kan svare dig da vi IKKE ved HVAD du så kan....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-08 16:43
Kommentar
Fra : Lizi01

Dato : 04-09-08 16:44

ok, tak skal du ha'

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 30 point
Dato : 04-09-08 16:46

Hej med dig igen.

Ja jeg kender alt for godt det md dårlig ryg efter maaange år som sygehjælper....
Har du ikke hørt om den nye uddannelse de reklamerer meget for lige nu...
Det er også på sygehus ..et år tager det .
Jeg føler mig lidt "dum" nu for jeg kan ikke hudske hvad de kalder den....men det er noget der er lidt under lægesek. Jeg kan forestille mig at det er en ny udd. som er opretet med det formål at man bliver ansat som afd. sekretær.
Prøver lede lidt . V.H Pia

Godkendelse af svar
Fra : Lizi01

Dato : 04-09-08 16:51

Tak for svaret Pia. Det hjalp meget. Jeg vil prøve at søge navnet på nettet.
Ha' en god aften.
Mange hilsner,
Lizzi

Kommentar
Fra : Lizi01

Dato : 04-09-08 16:54

Miritdk tak for dit svar, jeg har prøvet, men bliver ikke klogere til det, alligevel har du prøvet, mange tak

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-09-08 17:20

Hej lizzi.
Det var da så lidt.....os gamle må jo holde sammen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-09-08 19:42

Prøv og snak med dem på job centralen ....de må da vide det