/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Frontpage 2003
Fra : Caritetlar
Vist : 371 gange
80 point
Dato : 31-08-08 20:07

Hej
Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe frontpage 2003? Er frontpage 2003 med microsoft office 2007?XP? eller endet program?

VH
H. Hansen

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 31-08-08 20:11
Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 80 point
Dato : 01-09-08 00:17

Frontpage 2003 følger med office 2003 , men den kan også købes seperat som på det link som skrevet ovenfor. Nu skal jeg jo ikke bestemme hvad man bruger til at lave hjemmesider med, men frontpage er ikke det bedste program og gøre det med. Det laver sin egen syntakst og det er en syntakst som ikke kan valideres, hvis man vil opbygge en korrekt hjemmeside.

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 01-09-08 07:33

Citat
Nu skal jeg jo ikke bestemme hvad man bruger til at lave hjemmesider med, men frontpage er ikke det bedste program og gøre det med. Det laver sin egen syntakst og det er en syntakst som ikke kan valideres, hvis man vil opbygge en korrekt hjemmeside.

Så ville det jo være på sin plads at åbenbare hvilket program man så skal bruge istedet, webnoob - ovenstående hjælper jo ikke Caritetlar, eller andre der læser tråden en snus...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-09-08 10:53

Ja selvfølgelig min fejl, jeg bruger selv DreamWeaver MX når jeg koder i php og Visual Web Developer 2005/2008 express når jeg koder i asp/-net

Kommentar
Fra : Caritetlar

Dato : 01-09-08 11:43

Hej

Tak for hjælpen. Jeg prøve lige hvad jeg kan gøre ved det.
VH
Carit

Godkendelse af svar
Fra : Caritetlar

Dato : 01-09-08 11:44

Tak for svaret webnoob.