/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
HVORNÅR HAR DU FØS'DA DEL 2
Fra : Nordsted1
Vist : 1508 gange
60 point
Dato : 21-08-08 11:00

Nu er føs'dagslisten kommet langt væk fra forsiden.............

Men der stadig mulighed for at komme på listen. Ingen fra listen skal føle sig forpligtiget til at huske kandu'ernes fødselsdatoer

http://www.kandu.dk/spg125075.aspx

Dem der ikke ønsker at skrive sig på, behøver ikke kommenterer tråden, jeg kan jo ikke udelukke mails, og regner da med at jeg får rigeligt fra dem der vil være på

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-08-08 12:20

som sagt sammen med Bilka et par gange om året.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-08-08 12:22

Teil, jeg kan ikke huske Bilkas føs'dage, kom med et par datoer

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 21-08-08 12:32

Næh nej du, når du opretter et spørgsmål i småsnak, så kommer der kommentarer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-08-08 12:33

Ang. fødselsdage, så har jeg et andet sted skrevet at jeg springer i år over

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-08-08 13:02

Nåå ja, den bad jeg vist selv om

Tror du så at du får to te'løk tråde til næste år o.v.n

Men jeg kan da også bare selv opfinde en dato så... hva syntes du om den 27 september f.eks

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-08-08 13:17

Det er da OK med fødselsdags tråde, og meget hyggelig med et tillykke, men jeg har det lidt lige som Klumme, jeg ville føle mig forpligtet og flov hvis jeg glemte at ønske tillykke til nogen på listen, så jeg holder mig udenfor, her er jo heller ingen som ved hvornår, ellers har de talt over sig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-08-08 13:20

Det er jo netop derfor jeg skriver

Citat
Ingen fra listen skal føle sig forpligtiget til at huske kandu'ernes fødselsdatoer

Men du får lov at slippe, du kan jo altid ændre mening

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 13:38

I princippet er det jo bare "snagen i folks privatliv"

Mange bække små..... osv.

Der er gået for meget ARTO i Kandu....

Og det har absolut INTET med Videndatabase at gøre med mindre man kalder andres fødselsdage for "viden"

Folkeregisteret kender ALLE godt 5 millioner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-08-08 13:47

Refi, jeg plejer at respekterer dig, men det sidste indlæg, er dog noget at det mest tåbelig du til dato har skrevet

Hvori består snageriet, fordi vi skriver en tråd med --- tillykke med fødselsdagen??? Der er da ingen garanti for at de datoer der er oplyst er korrekte

Arto.... Har vi på tidspunkter kunne sammenligne os med meget længe

Folkeregisteret... hva fanden har det med en lykønskning at gøre

Refi, smut hen og tag dig en middagslur, det vil hjælpe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-08-08 13:59

enig med refi
det her er kællingesladder og snagen bla bla bla

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-08 14:01

o.v.n er en tøsedreng

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 14:11

Citat
Refi, smut hen og tag dig en middagslur, det vil hjælpe

Så kan jeg jo ikke svare alle dem der vil VIDE mere

Citat
Der er da ingen garanti for at de datoer der er oplyst er korrekte

NETOP - derfor har det heller ingen relevans

Så kan årsagen kun være "sladder/chat" tråde - der kommer ARTO ind i billedet....

Disse tråde ødelægger Kandu som noget brugbart....

Det ser vi jo masser af eksempler på da det er DE SAMME spørgsmål (ofte med timers mellemrum)der bliver stillet igen og igen fordi INGEN efterhånden kan finde rundt i denne såkaldte "database"

Men OK - Det kan Kandu jo takke sig selv for....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-08 14:15

Det er meget at achton ikke kommer her også eller er Teil ikke fuld nok

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-08-08 14:31
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-08-08 14:44

Folk skriver sig selv på listen, der er ingen der tvinger dem.

Der skal være plads til alle i denne verden også jer og jeres negativitet.

Medmenneskelighed og tolerance er roden til fred og sameksistens.
Manse9933

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-08-08 14:46

Refi hvis ikke en middagslur hjælper på din tilstand, så får du et gratis tip af mig, klik på Vis din profil og Rediger profil under fanen Abonneringer ruller du ned til Smalltalk og fjerner markeringen helt ude til højre, så bliver "Arto kategorien" slet ikke vist på din skærm og husk så kun at komme med seriøse indlæg i de andre kategorier, Smalltalk og vittigheder behøver du let ikke blande dig i dine indlæg her er det mest intetsigende gang vrøvl jeg har læst længe, Kabdu er til både alvor og sjov, husk det når du skriver i seriøse spørgsmål

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-08-08 14:48

Citat
Disse tråde ødelægger Kandu som noget brugbart....

Der har da aldrig været noget specielt brugbart under smalltalk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-08-08 14:48

Retter i selv stave fejlene

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-08 15:00

Citat
Der har da aldrig været noget specielt brugbart under smalltalk

Jo onsdag og lørdag der har folk fået lyst til noget

ps. har stadigvæk d. 14 hvert år

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 15:03

Citat
så bliver "Arto kategorien" slet ikke vist på din skærm

Den var ny....

Hvordan foregår det....

Citat
er det mest intetsigende gang vrøvl jeg har læst længe

Hver sin smag og læselyst

Vi kan jo ikke ALLE være enige bortset fra vi kan være enige om at være uenige

Hvis du nu LÆSTE hvad jeg skrev så var det Kandu jeg gav skylden - IKKE brugerne

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-08-08 15:11

off topic
http://www.computerworld.dk/art/47440
Hvornår slipper vi af med den regering,de kysser medie industriens røv,vis man begår en fejl i www junglen et par gange så ryger forbindelsen,vis det står til dem.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-08 15:14

Hvad har det med føs´dag at gøre?????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-08-08 15:16

Smalltalk / off topic
Og jeg er pisse lige NU.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-08 15:17

Skal det gå ud over Nordsted????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-08-08 15:19

Nej dig

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-08-08 15:19

åbenbart.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-08 15:22

Skal da genne lave en tråd hvor der kan skældes ud på mig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-08 15:24

Gerne

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-08 15:26
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-08-08 15:26

Nej tak så sur er jeg ikke og slet ikke på dig,nu er jeg igen>>
http://www.comon.dk/news/flertal.siger.er.lobet.kort.for.dotdk_37336.html

Nu skal jeg nok lade være med at spamme din tråd mere Nordsted1

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 21-08-08 19:27

Jeg skal da også ha mails fra denne tråd

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-08-08 19:28

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-08-08 02:03

Citat
Den var ny....

Hvordan foregår det....
nej den er ikke ny, hvis du ser helt ude til højre under Abonneringer, søjlen TopX alle kategorier som der er markering ud for i denne lodrette linje, de vises under Seneneste tyve på din skærm, hvis der er en eller flere kategorier du ikke gider deltage i, så er der ingen grund til de vises under Seneste tyve, altså væk med markering under TopX så der kun vises kategorier som har interesse, de tre andre lodrette linjer, er om du vil modtage en mail når der kommer nye spørgsmål, men det har du vel styr på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 11:04

Og skal vi så se også at få lidt flere tilmeldinger og fredagshumør ind i tråden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 11:10

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-08-08 11:11

Ja frem med det gode humør

Her er den flotte fødselsdagsliste som Manse9933 har kreeret - der er plads til flere

http://manse9933.dk/sub/kandu/birthday/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 11:11

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 11:12

Hov rækketunge smily er altså til Teil...så du får den lige en gang til

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 11:16

ok jeg lægger en kopi af min dåbsattest på peecee

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-08-08 11:17

Træk lige kødklumpen ind Nordsted1 mit fredags humør fejler ikke noget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 11:27

Teil kan man stadig læse din dåbsattest, den er ikke for gulnet??, du behøver da ikke have ulejlighed med at grave den frem og scanne ind, bare skriv datoen her

Ha nu ved jeg hvorfor Teil ikke vil være på listen-----han kan ikke huske hvornår han har føs'da --

got you

o.v.n ok, det ser heller ikke så pænt ud, men slipset ude af munden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-08 11:29

Mit fredagshumør fejler skam heller ikke noget

o.v.n. forstod åbenbart IKKE sarkasmen i mit indlæg

Citat
Den var ny....

Dette til trods er "vi" stadig rygende UENIGE om HVAD Kandu bør bruges til

Men vi lever jo i et "såkaldt" frit land hvor der "burde" være plads til alle (også selvom de bliver modsagt)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-08-08 11:51

Kandu teamet har lavet en Smalltalk og en Vittigheder kategori, de to kategorier har i mine øjne ikke ret meget med videndeling at gøre, men de er der og teamet har dermed vist at Kandu er for alle, også os der vil have lidt sjov ind i hverdagen.
Så længe du ikke kan forlige dig med at der småsnakkes i de to kategorier, ja så længe er vi uenige om hvad Kandu bør bruges til, som jeg opfatter Kandu så er det et meget bredt forum med plads til alle.
Set fra min stol er det største problem at brugerne stiller spørgsmål i de forkerte kategorier.
Det er mit sidste indlæg om brug af Kandu, fødselsdage medvidere kan og vil vi diskutere i lang tid fremover, Refi kan vælge at følge med eller lade være, det er jo et frit land og et frit forum
God weekend til både positive og negative Kandu brugere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-08-08 11:53

Refi jeg forstår ikke hvad der ikke bliver beskrevet klart og kan slet ikke læse mellem linjer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 14:18

Desværre, Nationalmuseet vil ikke låne mig dåbsattesten.
Den er ældre en Grundloven siger de, og uendelig meget mere værd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-08 14:53

Det er nok fordi du har fødselsdag den 30 februar - det sker ikke så tit

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 14:57

Citat
Desværre, Nationalmuseet vil ikke låne mig dåbsattesten.
Den er ældre en Grundloven siger de, og uendelig meget mere værd.

Kan du ikke låne Achtons???????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 16:45

Var der en gris der øffede ? ?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 16:46

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-08-08 16:49

.o0.....(skræmmende som Teil holder sig til, i en tråd som han bestemt synes er kællinge-hvadverdetnudetvar og snageri....men....holde sig til, dét må man jo....)

God weekend

Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-08-08 16:50

Citat
Det er nok fordi du har fødselsdag den 30 februar - det sker ikke så tit

- what?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 16:54
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 16:54

du har what i ørene dorthe fisker

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-08-08 16:58

Jamen det kan da godt være søøøøde Teil men fortæl mig lige - hvor kom den fisk fra?

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 18:45

Tak for svaret o.v.n..ja mere end rigeligt, men ikke det jeg havde håbet

Tak for dem af jer der var positive

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-08-08 18:51

Selv tak, men jeg svarede jo netop ikke på dit spørgsmål men nu kan i køre videre i Del 3