/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
HVORNÅR HAR DU FØS'DA DEL 3
Fra : dr_dem
Vist : 1339 gange
30 point
Dato : 22-08-08 16:21

Fra : the1best

Dato : 22-08-08 16:25

Ja så må jeg jo også ha mail fra denne tråd

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 16:27

Fra : the1best

Dato : 22-08-08 16:30

Hvor mange mangler der egentlig på listen????

Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 16:33

Vi mangler da Eyvind/e.c/emesen -Miritdk og mange mange andre

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 16:35

the1best 3/1
berpox 10/1
kettedk 27/1
vil.du 1/2
Sunowich 12/3
hyggemor 17/3
Manse9933 19/3
vaxen 19/3
trimare46 1/4
molokyle 19/4
fotowig 7/5
yearhouse 10/5
alimak 26/5
emab 23/6
Smokei 29/6
jensegon 6/7
Tilde38 9/7
piaskov 11/7
bkr48 24/7
hyldeborg 29/7
iah 1/8
HelleBirgitte 5/8
dr_dem 14/8
Højris 16/8
Nordsted1 2/9
vedikkealt 2/9
modersvilje 7/9
Klaudi 12/9
Axelise 13/9
mone 16/9
aasenissum 3/10
granner 3/10
Stouenberg 6/10
constancef 14/10
chicapigen 18/10
Mosebaek 25/10
modersvilje 29/10 (2 brugere)
LouiseSverige 17/11
Mad_Nuser 22/11
karenD 11/12
Westwood 28/12

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 16:37

Eyvind/e.c/emesen Han er gammel han gider ikke

Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 16:50

Vi mangler også Valde

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 17:01
Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 17:23

the1best 3/1
berpox 10/1
kettedk 27/1
vil.du 1/2
Sunowich 12/3
hyggemor 17/3
Manse9933 19/3
vaxen 19/3
trimare46 1/4
molokyle 19/4
fotowig 7/5
yearhouse 10/5
alimak 26/5
Tilde 9/6
emab 23/6
bkr48 24/6
Smokei 29/6
jensegon 6/7
Tilde38 9/7
piaskov 11/7
bkr48 24/7
hyldeborg 29/7
iah 1/8
HelleBirgitte 5/8
dr_dem 14/8
Højris 16/8
Nordsted1 2/9
vedikkealt 2/9
modersvilje 7/9
Klaudi 12/9
Axelise 13/9
mone 16/9
aasenissum 3/10
granner 3/10
Stouenberg 6/10
constancef 14/10
chicapigen 18/10
Mosebaek 25/10
modersvilje 29/10 (2 brugere)
LouiseSverige 17/11
Mad_Nuser 22/11
karenD 11/12
Westwood 28/12

Kan ik finde valde

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 17:25

Rettelse

the1best 3/1
berpox 10/1
kettedk 27/1
vil.du 1/2
Sunowich 12/3
hyggemor 17/3
Manse9933 19/3
vaxen 19/3
trimare46 1/4
molokyle 19/4
fotowig 7/5
yearhouse 10/5
alimak 26/5
Tilde 9/6
emab 23/6
bkr48 24/6
Smokei 29/6
jensegon 6/7
Tilde38 9/7
piaskov 11/7
bkr48 24/6
hyldeborg 29/7
iah 1/8
HelleBirgitte 5/8
dr_dem 14/8
Højris 16/8
Nordsted1 2/9
vedikkealt 2/9
modersvilje 7/9
Klaudi 12/9
Axelise 13/9
mone 16/9
aasenissum 3/10
granner 3/10
Stouenberg 6/10
constancef 14/10
chicapigen 18/10
Mosebaek 25/10
modersvilje 29/10 (2 brugere)
LouiseSverige 17/11
Mad_Nuser 22/11
karenD 11/12
Westwood 28/12

Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 18:07

jamen det er jo det jeg siger, vi mangler at få nogle på listen, men hvis de ikke har lyst, så er der ikke noget at gøre ved det

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 18:09

Men manse mangler nogle men det kommer vel

Fra : Eyvind

Dato : 22-08-08 18:41

Ja - jeg er så gammel at jeg har glemt det..................................

Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 18:43

Eyvind, mon ikke du har et stykke papir med datoen på.... eller spør lillemor

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 18:44

Citat
Ja - jeg er så gammel at jeg har glemt det..................................

Skal nok finde din dato i fotoalbumet

Fra : mangorossa

Dato : 22-08-08 18:53

Jeg er ikke på
Har ellers skrevet at jeg har fødsda´d. 11 maj

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 18:57

the1best 3/1
berpox 10/1
kettedk 27/1
vil.du 1/2
Sunowich 12/3
hyggemor 17/3
Manse9933 19/3
vaxen 19/3
trimare46 1/4
molokyle 19/4
fotowig 7/5
yearhouse 10/5
mangorossa 11/5
alimak 26/5
Tilde 9/6
emab 23/6
bkr48 24/6
Smokei 29/6
jensegon 6/7
Tilde38 9/7
piaskov 11/7
bkr48 24/6
hyldeborg 29/7
iah 1/8
HelleBirgitte 5/8
dr_dem 14/8
Højris 16/8
Nordsted1 2/9
vedikkealt 2/9
modersvilje 7/9
Klaudi 12/9
Axelise 13/9
mone 16/9
aasenissum 3/10
granner 3/10
Stouenberg 6/10
constancef 14/10
chicapigen 18/10
Mosebaek 25/10
modersvilje 29/10 (2 brugere)
LouiseSverige 17/11
Mad_Nuser 22/11
karenD 11/12
Westwood 28/12

Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 18:57

Mango... Manse har husket dig på den "officelle side"

http://manse9933.dk/sub/kandu/birthday/

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 18:59

Eyvind ?/?
the1best 3/1
berpox 10/1
kettedk 27/1
vil.du 1/2
Sunowich 12/3
hyggemor 17/3
Manse9933 19/3
vaxen 19/3
trimare46 1/4
molokyle 19/4
fotowig 7/5
yearhouse 10/5
mangorossa 11/5
alimak 26/5
Tilde 9/6
emab 23/6
bkr48 24/6
Smokei 29/6
jensegon 6/7
Tilde38 9/7
piaskov 11/7
bkr48 24/6
hyldeborg 29/7
iah 1/8
HelleBirgitte 5/8
dr_dem 14/8
Højris 16/8
Nordsted1 2/9
vedikkealt 2/9
modersvilje 7/9
Klaudi 12/9
Axelise 13/9
mone 16/9
aasenissum 3/10
granner 3/10
Stouenberg 6/10
constancef 14/10
chicapigen 18/10
Mosebaek 25/10
modersvilje 29/10 (2 brugere)
LouiseSverige 17/11
Mad_Nuser 22/11
karenD 11/12
Westwood 28/12

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 19:19

Mangler jeg at skrive nogle på? vis de har lyst altså

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 19:20

Kik på listen ovenover

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 19:24

N/A så skal jeg sammenligne hele listen med linten inde på siden,kan i/du ikke skrive dem i har opdaget jeg mangler for sig selv så en gammel mand ikke bliver beløjet

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 19:25

listen

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 19:34

privat er sendt

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 19:36

okay

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 19:36

Også Eyvind men han er en tøsegammelmand

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 19:41

Sådan,tak

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 19:42

SÅDAN DO

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 19:46

Dette er hvad manse her nu:

the1best 3/1
berpox 10/1
kettedk 27/1
vil.du 1/2
Sunowich 12/3
hyggemor 17/3
Manse9933 19/3
vaxen 19/3
trimare46 1/4
molokyle 19/4
fotowig 7/5
yearhouse 10/5
mangorossa 11/5
alimak 26/5
emab 23/6
bkr48 24/6
Smokei 29/6
jensegon 6/7
Tilde38 9/7
piaskov 11/7
hyldeborg 29/7
iah 1/8
HelleBirgitte 5/8
dr_dem 14/8
Højris 16/8
Nordsted1 2/9
vedikkealt 2/9
modersvilje 7/9
Klaudi 12/9
Axelise 13/9
mone 16/9
aasenissum 3/10
granner 3/10
Stouenberg 6/10
constancef 14/10
chicapigen 18/10
Mosebaek 25/10
modersvilje 29/10 (2 brugere)
LouiseSverige 17/11
Mad_Nuser 22/11
karenD 11/12
Westwood 28/12

http://manse9933.dk/sub/kandu/birthday/#Januar

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 19:47
Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 19:48

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 19:50
Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 19:52
Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 19:56
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 20:03

Hey manse, tak for link i den anden tråd

Denne radiostation er også go'

http://www.spraydio.com/web/portal/portal.jsp

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 20:12

Selv tak
Citat
Denne radiostation er også go'

http://www.spraydio.com/web/portal/portal.jsp

Desværre også window media stream fil format,vis (kan godt lade sig gøre)de skal
afspilles på siden så skal jeg lave en player til og så skal folk installere
http://en.wikipedia.org/wiki/Silverlight
for at kunne høre den/dem,windows svar på adobe flash player.
Men radioseven i playe lister er noget lignde det samme,også svensk.

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 20:13

playlisten

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 20:14

klister øjne,lang dag,i retter selv ik

Fra : dr_dem

Dato : 22-08-08 20:16

Genat do

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 20:20

Alle de stationer på disse 1002 sider fra hele verden kan sættes ind i playeren uden problemer,pluds en masse andre kanaler/sider med det rette filformat,og alle disse kanaler kan man afspille på ens hjemmeside uden probleme(licens mæssigt)de er offentlig radiostationer.

http://www.shoutcast.com/index.phtml

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 20:21

offentlige

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 20:28

Nordsted1 du kan bare vælge nogle på ovenstående link og
kopier linket/navnet på stationen her ind (fra adresse linien) og jeg sætter dem gladeligt ind,der er alle musik kategorier/sprog

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 20:34

Eks:
kopieret station>
[Techno Dance Trance Ho] CLUSTER Techno4ever Radio - 24 Hours open
Now Playing: Track Update @ www.T4E.DJ

og linket til siden hvor det er kopieret fra>
http://www.shoutcast.com/index.phtml?startat=20

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 20:36

Eller bare navnet (Techno4ever Radio - 24 )<<<<er også søgbart.
og linket til hvor det er kopieret fra.

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 20:38

Station navnet står med gråt,thats it-

Fra : dabj

Dato : 22-08-08 21:02

2/12
Uden at jeg aner hvad det går ud på magter ikke at læse tråden

Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 21:07
Fra : mangorossa

Dato : 22-08-08 23:19

Taark..ja det er sandt, det var i den anden tråd..sorry

Alt forladt..jeg er glad igen

Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 09:15
Fra : Manse9933

Dato : 23-08-08 11:05

Done
Danseorkestret

Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-08 11:08

Manse, det var nu altså dig jeg ville have tilbage på siden

Fra : Manse9933

Dato : 23-08-08 11:26

Det er ikke for at spille kostbar,vis jeg ikke vil svare/kommentere i indlæg hvor folk er BL(blandt andre denne) så kunne
jeg ikke svare/kommenterer i nogen som helst sprøgsmål
her på kandu,men jeg var/er indblandet i omtalte tråd og
er en del af årsagen til Molos BL og det kan jeg ikke leve med,jeg har intet imod nogen af jer,jeg mener bare der skal være plads til os alle,selv dem jeg ikke bryder mig om,vi har alle vores fejl og mine egne kan ikke tælles på to hænder og fødder jeg mener faktisk at molo er en sympatisk fyr selv om han også har sine fejl.
Jeg holder på at alle har ret til de fundamentale menneskerettigheder og ville personligt gerne tilføje nogle flere af slaksen i menneskerettigheds charteret.

Manse9933

Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 19:23

the1best 3/1
berpox 10/1
kettedk 27/1
vil.du 1/2
Sunowich 12/3
hyggemor 17/3
Manse9933 19/3
vaxen 19/3
trimare46 1/4
molokyle 19/4
fotowig 7/5
yearhouse 10/5
mangorossa 11/5
alimak 26/5
emab 23/6
bkr48 24/6
Smokei 29/6
jensegon 6/7
Tilde38 9/7
piaskov 11/7
hyldeborg 29/7
iah 1/8
HelleBirgitte 5/8
dr_dem 14/8
Højris 16/8
Nordsted1 2/9
vedikkealt 2/9
modersvilje 7/9
Klaudi 12/9
Axelise 13/9
mone 16/9
aasenissum 3/10
granner 3/10
Stouenberg 6/10
constancef 14/10
chicapigen 18/10
Mosebaek 25/10
modersvilje 29/10 (2 brugere)
LouiseSverige 17/11
Camillasmoster 21/11
Mad_Nuser 22/11
karenD 11/12
Westwood 28/12

Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-08 19:29

Og her er dabj også glemt den 2.12

Fra : LuffeA

Dato : 23-08-08 21:12

31/12...og det er ikk`engang løwn....

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 22:43

NEJ ...intet kører videre ...hverken for HelleBirgitte eller andre 'lødige' brugere af kandu.dk

..så længe at HelleBirgitte, Klumme og andre fordomsfulde personager vælger at bruge CENCUR (= Blacklist'ning)

..for at fremføre deres uhyrligheder ..u-imodsagt !!!

*IMHO* </MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 22:46

Når jeg nu ik' ka' deltage andre steder?

SÅ SLET MIG VENLIGST FRA KANDU.DK's FØDSELSDAGLISTE

Please... Manse, Klumme, Helle... ...og andre RØVHULLER !!!

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 22:49

Der er åbenbart en sammenhæng mellem : Lille hjerne = Lille Hjerte

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 22:53

..og en STOR tak til dr_dem for. at lade mig komme ind over hér. Når nu andre finder mine kommentarer for 'stygge' til offentliggørelse

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 22:58

Ps. emesen/e.c/Eivind er lige netop så klog, at han holder sig LANGT væk for Klummes deltagelse

(Insider-viden fra en 'gammel' kandu.dk bruger)

Man kan dog finde fødselsdatoen ved, at grave en smule dybere i kandu.dk historikken

..fjolser.

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 23:00

..kommentarer fra molokyle ..som vedgår sig:

Owels are NOT ...what they seem (Citat: TweenPeaks)

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 23:05

Ps. Gad vide hvorfor HelleBirgitte IKKE er røget på min liste over 'FavoritBrugere' ???

</MOLOKYLE>

Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-08 23:06

Og os fjolser, kan ikke tillade os at sætte nogen på listen, hvis de ikke selv har meldt sig på

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 23:09

Pps. Manse er OK. ....vi har blot vore u-overensstemmelser, hvad angår validérbar kode til internettet, men det er nu også en helt anden, ren og uomtvistelig akademisk diskussion

No offence.. Manse9933

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 23:12

Nordsted1 -> Klumme ku' sættes på listen af dig (m.fl) ...emesen/e.c./Eyvind ligeledes,

men hvem bestemmer så; HVEM der kan fjernes?

HelleBirgitte 5/8 ...oder?

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 23:15

Man ka' da i mine øjne IKKE tillade sig at sætte nogen som helst på en offentlig tilgængelig 'liste' ...for derefter at BLACKLISTE vedkommende.

Det er sgu da i dén grad uetisk

*IMHO* </MOLOKYLE>

Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-08 23:22

He he du har en pointe... men mon ikke det også er frivilligt, hvor længe man vil være på listen..... meeeen nu er vi mange der kan prøve at huske hvornår du har føs'da, selv om du ønsker at blive slettet

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 23:22

Eks. I et dagblad efterlyses, bøsser som vil fortælle om deres privatliv.

I dét øjeblik vedkommende giver sig til kende?

Så får selvsamme vedkommede IKKE længere adgang til mediet, men bli'r i stedet hængt ud, UDEN mulighed for at tage til genmæle.

Vor Herre Bevarre Os !!!

*IMHO* </MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 23:26

FJERN SÅ DEN DERSENS CENCUR (blacklist) MULIGHED I DETTE; ELLERS SÅ UDMÆRKEDEDE OG BRUGERORIENTEREDE FORUM !!!!

Please ... www.kandu.dk

*IMHO* </MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 23:34

Træk vejret langsomt.. Hold det.. OG Pust ud.. ..og indrøm så bare:

molokyle har (..som sædvanligt) RET !!!

</MOLOKYLE>

Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-08 23:36

Host host, det var ikke så vellykket når jeg har astma

Fra : molokyle

Dato : 23-08-08 23:45

HelleBirgitte ...WHO ???

Citat
"Susanne Birgitte og Hanne"

Alle Sømænd er glade for Piger
men min Skat du kan stole paa mig.
Det er fuldstændigt sandt naar jeg siger
at mit Hjerte kun banker for dig.

Og lidt for Susanne, Birgitte og Hanne
og Tove og Anne og Lizzy og Kiz
Foruden Agnete, Elisa og Grethe
og Anne-Merethe, og Molly og Liz

Alle Sømænd tar` ud i det fjerne.
Du skal vide at Natten naar jeg
staar ved Roret og ser paa en Stjerne
er jeg altid i Tanken hos dig

Og lidt hos Susanne, Birgitte og Hanne
og Tove og Anne og Lizzy og Kiz
Foruden Agnete, Elisa og Grethe
og Anne-Merethe, og Molly og Liz

Alle Sømænd er flot tatoveret
du skal se naar jeg kommer i Havn.
Paa min Arm er jeg smukt dekoreret
med et Hjerte og der staar dit Navn.

Ved siden af Susannes, Birgittes og Hannes
og Toves og Annes og Lizzys og Kiz`
Foruden Agnetes, Elisas og Grethes
og Anne-Merethes, og Mollys og Liz`
og Anne-Merethes, og Mollys og Liz`

Gammel bruger ...NYT navn:

</GÆT SELV RESTEN ..Nordsted1>

Fra : molokyle

Dato : 24-08-08 00:14

Ta' f.eks. Klumme ...aka. Ram2

Desværre er disse 'gamle' tråde ikke længere at finde, men jeg husker TYDELIGT, at denne personage HARMEDE helt vildt over en vis hr. Zonker ...som tydeligen var uønsket hér på sitet. Især efter at vedkommende havde gjort sig 'uvenner' med dette steds indehaver(-re) og ram2 i særdelelshed.

Der var INGEN ende på udfald mod denne bruger. Brugeren var jo blacklistet, bortvist og Persona Non Grata.

Imidlertid forhindrer dette IKKE Klumme/ram2 ..og andre bortviste brugere LYSTIGT selv, at deltage efter en 'bortvisning'. Især ikke efter det er blevet muligt at BLACKLISTE enhver, som ikke lyster; at falde til 'patten' og 'medsnakke'

Moral er godt ...dobbeltmoral ..dobbelt så godt

(Spørg evt. emesen/e.c./Eyvind og go'e gamle Rellom om ik' jeg har blot en smule ret?)

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 24-08-08 00:36

at du gider Molo !

Fra : molokyle

Dato : 24-08-08 01:02

mangorossa -> Ja, gu' gider jeg !!!

En flok selvbestaltede "nasserøve" ska' sgu ik' bestemme om jeg må deltage hér på sitet ...eller ej !

</MOLOKYLE>

Fra : mangorossa

Dato : 24-08-08 01:17

ha ha..ja ja du forvalter selv din energi...

Håber du har nok af den?

du ved..det der med at kaste perler for svin osv.

Fra : molokyle

Dato : 24-08-08 01:27

Rolig nu mangorossa. Jeg sværger til selvopladende batterier

..men nu ska' jeg altså liiiige hjælpe en nabo med pc problemer, såeh...

Vi ses nok

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 24-08-08 01:28

Ps. Hils husbond, ungerne ...og Perle (VOV)

</MOLOKYLE>

Fra : Eyvind

Dato : 24-08-08 09:31

Molokyle har ikke en smule ret...................................................

Molokyle - du har fuldstændig ret.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 30 point
Dato : 24-08-08 11:24
Fra : molokyle

Dato : 24-08-08 11:58

Godt så
Hvis nogen sku' spørge hvorfor? Så henvis trygt til denne tråd

</MOLOKYLE>

Fra : Manse9933

Dato : 24-08-08 12:15

Godt så,sig til og jeg smider dig på igen

Fra : dr_dem

Dato : 24-08-08 17:45

the1best 3/1
berpox 10/1
kettedk 27/1
vil.du 1/2
Sunowich 12/3
hyggemor 17/3
Manse9933 19/3
vaxen 19/3
trimare46 1/4
fotowig 7/5
yearhouse 10/5
mangorossa 11/5
alimak 26/5
emab 23/6
bkr48 24/6
Smokei 29/6
jensegon 6/7
Tilde38 9/7
piaskov 11/7
hyldeborg 29/7
iah 1/8
HelleBirgitte 5/8
dr_dem 14/8
Højris 16/8
Nordsted1 2/9
vedikkealt 2/9
modersvilje 7/9
Klaudi 12/9
Axelise 13/9
mone 16/9
aasenissum 3/10
granner 3/10
Stouenberg 6/10
constancef 14/10
chicapigen 18/10
Mosebaek 25/10
modersvilje 29/10 (2 brugere)
LouiseSverige 17/11
Camillasmoster 21/11
Mad_Nuser 22/11
Dabj 2/12
karenD 11/12
Westwood 28/12
LuffeA 31/12

Fra : dr_dem

Dato : 25-08-08 18:02

Sugar ind the morning

Fra : dr_dem

Dato : 25-08-08 18:04

-d

Fra : dr_dem

Dato : 25-08-08 18:08

Har det rigtig zz måske z men på z ups siiide

Fra : dr_dem

Dato : 25-08-08 18:47

Så for for h..... det er Mandag vång op

Fra : dr_dem

Dato : 25-08-08 18:52

Min fars lysekrone skal op i køkkenet, skal prøve noget nyt

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 25-08-08 19:07

Tak for svaret Manse9933. Og din dejlige måde og værer på

dr.dem

Fra : dr_dem

Dato : 25-08-08 19:09
Du har følgende muligheder